AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Som ikke slikker meg eller fingrer. Er dette vanlig ? Anonymkode: ff30c...7e8
SlemUlv Skrevet 24. oktober 2020 #2 Skrevet 24. oktober 2020 Alle er forskjellige, man må nesten snakke sammen om forventninger osv. 1
Milky Skrevet 24. oktober 2020 #3 Skrevet 24. oktober 2020 Aldri hørt om menn som ikke fingrer... men er massevis av menn som ikke slikker ja. De liker det vel ikke, akkurat som mange damer ikke vil suge. Noe jeg ikke skjønner meg på...😂 Hadde ikke blitt et fullverdig sexliv for meg uten oralsex desverre. Hadde jeg vært deg ville jeg spurt han hvorfor han ikke vil, og evt droppet han hvis du synes sexen blir mangelfull uten dette 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #4 Skrevet 24. oktober 2020 Kommer du vaginalt da? Hvis ikke er det jo turn off Anonymkode: 1c39a...ad4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #5 Skrevet 24. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer du vaginalt da? Hvis ikke er det jo turn off Anonymkode: 1c39a...ad4 Hva er turn off? Anonymkode: ff30c...7e8
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #6 Skrevet 24. oktober 2020 48 minutter siden, Badbunny skrev: Aldri hørt om menn som ikke fingrer... men er massevis av menn som ikke slikker ja. De liker det vel ikke, akkurat som mange damer ikke vil suge. Noe jeg ikke skjønner meg på...😂 Hadde ikke blitt et fullverdig sexliv for meg uten oralsex desverre. Hadde jeg vært deg ville jeg spurt han hvorfor han ikke vil, og evt droppet han hvis du synes sexen blir mangelfull uten dette Ja synes det er veldig rart at han ikke tar initiativ til noe sånt selv. Jeg spurte om han ikke liker det å da sa han at joda det likte han. Men han har ikke gjort det likevel. Anonymkode: ff30c...7e8
Milky Skrevet 24. oktober 2020 #7 Skrevet 24. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja synes det er veldig rart at han ikke tar initiativ til noe sånt selv. Jeg spurte om han ikke liker det å da sa han at joda det likte han. Men han har ikke gjort det likevel. Anonymkode: ff30c...7e8 Kanskje han ikke tørr fordi han er usikker? Ikke vet hvordan man skal gjøre det? 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #8 Skrevet 24. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er turn off? Anonymkode: ff30c...7e8 At han ikke vil stimulere klitorisen. Anonymkode: 1c39a...ad4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #9 Skrevet 24. oktober 2020 1 minutt siden, Badbunny skrev: Kanskje han ikke tørr fordi han er usikker? Ikke vet hvordan man skal gjøre det? Hmm... han er i 30-årene, tror du ikke de fleste da vet hvordan man gjør det ? Anonymkode: ff30c...7e8
Milky Skrevet 24. oktober 2020 #10 Skrevet 24. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hmm... han er i 30-årene, tror du ikke de fleste da vet hvordan man gjør det ? Anonymkode: ff30c...7e8 Ja det skulle man trodd. Men kanskje han aldri har gjort det før? Eller så bare lyver han om at han liker å gjøre det. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #11 Skrevet 24. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm... han er i 30-årene, tror du ikke de fleste da vet hvordan man gjør det ? Anonymkode: ff30c...7e8 De fleste gjør nok det, men det er nok av menn i den alderen som har hatt lite/ingen erfaring. Anonymkode: 1c302...5bb 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #12 Skrevet 24. oktober 2020 Har ligget med 15 menn og ingen, absolutt ingen, har ikke fingret eller slikket meg. Høres helt rart ut... bare stapper han kuken i deg ? Anonymkode: 8f58a...7d9
Gjest Alterego666 Skrevet 24. oktober 2020 #13 Skrevet 24. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette vanlig ? Er det viktig at det er vanlig? Er det ikke viktigere at dere passer sammen?
Hr. Aktiv Skrevet 24. oktober 2020 #14 Skrevet 24. oktober 2020 9 timer siden, Badbunny skrev: Aldri hørt om menn som ikke fingrer... men er massevis av menn som ikke slikker ja. De liker det vel ikke, akkurat som mange damer ikke vil suge. Noe jeg ikke skjønner meg på...😂 Hadde ikke blitt et fullverdig sexliv for meg uten oralsex desverre. Hadde jeg vært deg ville jeg spurt han hvorfor han ikke vil, og evt droppet han hvis du synes sexen blir mangelfull uten dette Jeg hadde ikke spurt lenger heller. De som ikke viser interesse for det vil skjelden bli interesserte i det senere heller. Desverre.
Mæn40 Skrevet 25. oktober 2020 #15 Skrevet 25. oktober 2020 I en verden med så mange forskjellige mennesker, synes jeg det er rart å spørre hva som er vanlig 😀 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #16 Skrevet 26. oktober 2020 Akkurat som noen kvinner synes penis er ekkel og derfor ikke vil runke eller suge den, så finnes det menn som har det på samme måte når det gjelder kvinnens kjønnsorgan. Her er det viktig å respektere hverandres grenser og ikke presse noen til å gjøre noe de ikke vil! Husk at dere kan ha mye gøy som ikke involverer kontakt mellom hender/munn og kjønnsorganer. F.eks. holde hverandre i hendene, kysse/klemme, massasje over beltestedet, se spennende serier på Netflix, gå tur i marka. Lykke til😊 Iron(i)man Anonymkode: e65fd...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå