Gå til innhold

Dere i forhold som MÅ gjøre alt sammen, besøke andre/vennepar etc...slitsomt?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært samboer i 5år, vi gir hverandre frihet til å leve vårt eget liv. Den greia at man MÅ være med på å besøke venner av den ene parten er jo veldig meningsløst om man ikke har lyst. Sitte der og spille hyggelig, mens man egentlig ikke vil være der. Om jeg besøker mine venninner skal det skje uten mannen :) 

Dra på tur kan man fint gjøre uten vennepar også, sammen eller hver for seg :) Noen av mine venninner er desperate etter vennepar, aldri skjønt greia med det behovet. Er jo begrenset hva man har av fritid.

Anonymkode: 4a784...003

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro at de som gjør det liker det. ☺️ Men så kan det selvfølgelig være at den ene parten er mer gira enn den andre, da. Men da er det vel snakk om å gi og ta, kommunikasjon osv. Her varierer vi litt. ☺️

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært samboer i 5år, vi gir hverandre frihet til å leve vårt eget liv. Den greia at man MÅ være med på å besøke venner av den ene parten er jo veldig meningsløst om man ikke har lyst. Sitte der og spille hyggelig, mens man egentlig ikke vil være der. Om jeg besøker mine venninner skal det skje uten mannen :) 

Dra på tur kan man fint gjøre uten vennepar også, sammen eller hver for seg :) Noen av mine venninner er desperate etter vennepar, aldri skjønt greia med det behovet. Er jo begrenset hva man har av fritid.

Jeg er helt enig. Og så bruker jeg det litt for å få litt alenetid eller kose meg med egne venninner. Det er egentlig veldig deilig 😊 

Anonymkode: da58e...7e4

• Liker 2
Skrevet

Vi gjorde begge deler.

Anonymkode: f4177...d9e

• Liker 4
Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Det høres veldig slitsomt ut.. Jeg blir bare med til samboers venner om kjæresten deres også skal være der, for hvis ikke er det.. Eh.. Litt kjedelig, å bare høre på dem snakke om sine ting 😜

Skrevet

Vi gjør det kun ved bursdagsfeiringer ol, ellers drar vi på besøk alene. Trenger litt alenetid med venner også. 

Anonymkode: 74124...05f

• Liker 3
Skrevet

Såå enig med deg! Jeg har heller aldri skjønt den greia dere. Jeg får en opplevelse av at en er rar om en ikke har vennepar. 

Anonymkode: 3127f...491

Skrevet

Jeg er med mine venner både alene og sammen med mannen, alt etter om det er avtalt å ha med partner eller ikke. Mennene er også blitt gode venner med både hverandre og oss damene, så omtrent 50/50 med og uten tror jeg. 

Jeg er helst ikke med til hans venner. De er veldig hyggelige, for all del, men han er såpass lite med sine venner at da foretrekker jeg det som alenetid. 

Skrevet

Med flere av eksene hadde jeg MANGE fellesskap venner. Det var fint, men vi besøker dem også aleine altså.

Med nåværende har vi ikke felles venner. Jeg har egentlige gitt opp å prøve å få ham til å treffe mine eller få møte hans, han prioriterer ikke venter generelt så det eneste er at vi har noen felles bekjente i noen miljø.

Anonymkode: 7d9a3...1ca

Skrevet

Takke seg til å kunne dra på besøk uten kjæresten 😅 hadde ikke orket et forhold hvor han var så needy at vi ikke kunne gjort ting hver for oss. Jeg drar på hotelltur med venninner, drar dit på vinkveld og generelt er mye sammen uten partner. Typen er med hvis vi er bedt på middag, bursdagsfeiring etc. 

Anonymkode: d4ed9...51b

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor må det være enten eller? Digger begge deler jeg!

Anonymkode: 71122...66a

• Liker 5
Skrevet

Vi er mye sammen. Glad vi liker hverandres venner. Helt naturlig i våre gjenger at kjærester er med. Ikke påtvunget, men de fleste vil. Og noen ganger har vi feks kun venninnekvelder uten kjæreste. Hans gjeng sender melding eller ringer meg som regel for å avtale ting også. 

Anonymkode: 50231...774

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi er mye sammen. Glad vi liker hverandres venner. Helt naturlig i våre gjenger at kjærester er med. Ikke påtvunget, men de fleste vil. Og noen ganger har vi feks kun venninnekvelder uten kjæreste. Hans gjeng sender melding eller ringer meg som regel for å avtale ting også. 

Anonymkode: 50231...774

Er akkurat det gjeng-greiene jeg ikke liker, at man er en gjeng man skal høre til.

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er akkurat det gjeng-greiene jeg ikke liker, at man er en gjeng man skal høre til.

Jeg er med i flere gjenger. Men kjæresten må ikke bli med der, om han ikke vil. Hadde bare vært koselig å ha noe sosialt til felles. Noen som "fulgte oss" som par. 

Anonymkode: 7d9a3...1ca

Skrevet

Personlig har jeg aldri hatt ett normalt forhold, med gjensidig kjærlighet og felles venner. Nå har jeg derimot en normal kjæreste, men han har ingen egne venner. Så jeg savner den biten, hvor det ikke bare er oss to hele tiden, men at vi også fungerer sammen med andre. Folk er forskjellig, og har ulike behov. Er ikke verre enn det.

Anonymkode: f67c7...d9a

• Liker 1
Skrevet

Vi er både sammen med felles vennepar, og sammen med venner alene. Men mannen har en kompis som har ei dame jeg ikke har så mye til felles med og de er vi ikke sammen med som par lenger. Er jo koslig å feks kunne dra på turer sammen med vennepar. 

Anonymkode: 5314b...551

Skrevet

Vi gjør begge deler. Ofte sammen hos venner, og av og til blir den andre hjemme.

Kanskje vanskelig å tro det, men enkelte kjærester trives med å tilbringe tid sammen ;) vi er nøye med å sjekke om den andre egentlig vil være hjemme, og da er det full forståelse for det. Men 90% av tida liker vi å besøke folk sammen. Selvsagt aldri på jente/guttekveld. 

Anonymkode: 15994...9f0

Gjest Lille Potet
Skrevet

Jeg tilbringer noe tid sammen med hans venner, og familie. Men det er for å være grei. For det er ganske kjedelig. Noen ganger vil han treffe mine venner, og det får han. For jeg er grei. 

Jeg liker best å ha kvalitetstid med han alene. Han synes det er litt kjedelig. 

Så vi møtes på midten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...