Gå til innhold

Kastet vann - bekymringsmelding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har akkurat gått fra hverandre etter at han var veldig utro mot meg. Dette er veldig nytt og ekstremt sårt for meg. Jeg var ute å spiste med med venninnene mine i går, og møtte selvfølgelig hun som han har vært utro med, på restauranten. Jeg kastet vann i ansiktet hennes, og kalte henne tøyte. Jeg vet at dette er veldig umoden oppførsel, men hjertet mitt blør sånn for måten de har gått bak ryggen min. Jeg og mannen skal nå bli enige om samvær. Kan dette kanskje brukes i mot meg? Jeg er ingen voldelig person, men det bare toppet seg da jeg så henne så kort tid etter jeg fant ut 😢

Anonymkode: 91fb6...062

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var veldig umodent gjort av deg. Å kaste vann gjør ikke store skaden, men du viste at du er umoden og reagerer urasjonelt ved å la sinnet ditt gå fysisk utover en annen person. Tipper det var ganske ydmykende for denne damen og bli kastet vann på, så du viser også at du ikke tar fem øre for å ydmyke en annen person. Du må la ditt sinne gå utover mannen din.

Tror vel neppe du mister omsorgen for barna pga dette, men tenkt over hvordan du agerer overfor andre mennesker heretter. 

Anonymkode: c5609...2f5

• Liker 31
Skrevet

Bekymringsmelding blir det nok ikke, men vet du for sikkert at hun visste at han hadde kone og barn? At hun ikke ble lurt og trodde at han var singel? Uansett så er det HAN som har oppført seg som en dritt. 

Anonymkode: 339e2...844

• Liker 42
Skrevet

Det skal vel mye til for at noen kommer til å bli bekymret for barna dine på det grunnlaget, og om de skulle bli det vil en slik melding trolig henlegges uten videre undersøkelse.

Men hun kan anmelde deg for det, selvsagt. Og ja, det er klart det KAN brukes mot deg om du og far er i konflikt. Min erfaring med foreldrekonflikter er at stort sett ALT kan og vil brukes mot hverandre. Det går selvsagt hovedsakelig ut over barna. 

Anonymkode: 78080...62d

• Liker 8
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle du ikke heller kastet vann på mannen din og kalt ham en horebukk?

Anonymkode: e505d...2ab

Slutt med det der. Det går fint an å gjøre begge deler. Så fremt den andre kvinnen visste om at mannen var utro, såklart. 

• Liker 41
Skrevet

Det er mannen din sin skyld hvorfor skal den andre kvinnen alltid få skylden?? Det var skikkelig tåpelig av deg og gjøre sånn uansett hvor sint du er. Liker du og laga drama foran andre, tydeligvis. Hadde det vært meg så hadde jeg sørga for at vitnene kunne kontaktes. Dette pga jeg ikke hadde kjent deg og ikke visst hva slags menneske du er og hva du er i stand til og gjøre. 

Anonymkode: 17c77...f31

• Liker 14
Skrevet

Du utøver vold mot et annet menneske, og sier at du ikke er en voldelig person? Ser du ikke selv at dette er selvmotsigende? Alle oss som har vært utsatt for utroskap har nok lyst til å gjøre slike ting. Men vi gjør det ikke, fordi vi ikke er voldelige.

Anonymkode: 81ad7...bc7

• Liker 8
Skrevet

Vet ikke hvem du skulle sendt bekymringsmelding til, men dette vil nok ikke påvirke smarer.

• Liker 1
Skrevet

Sikkert umodent, men dette er ikke å utøve vold i normal forstand. Ønsker deg lykke til!

Anonymkode: 45175...0a5

• Liker 17
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du utøver vold mot et annet menneske, og sier at du ikke er en voldelig person? Ser du ikke selv at dette er selvmotsigende? Alle oss som har vært utsatt for utroskap har nok lyst til å gjøre slike ting. Men vi gjør det ikke, fordi vi ikke er voldelige.

Dette er vel å ta litt for hardt i. Ja, ts opptrådte umodent, men utførte da ingen vold. 

• Liker 21
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud, ro ned litt nå. Hun fikk et lite utbrudd og kastet vann på en annen voksen person. Det var vann - ikke syre.

Selvfølgelig blir du slaktet her på Kg, Ts. Jeg tenker du hadde beholdt mer verdighet hvis du bare hadde oversett den dama, men gjort er gjort. Og de fleste (bortsett fra her på Kg) kan nok forstå dette spontane følelsesutbruddet. 

Godt mulig det kan bli brukt mot deg i en barnefordelingssak, men det blir neppe noen bekymringsmelding til barnevernet ut fra dette. Når det gjelder barnefordelingssaken og dette utbruddet, er vel det beste bare å legge seg helt flat og beklage. Forklare at dette har vært veldig krevende for deg, en psykisk påkjenning, og at du én gang mistet besinnelsen, men at dette ikke vil skje igjen.

Alt kommer til å ordne seg, du fortjener bedre enn eksmannen din ❤️

• Liker 19
Skrevet

Idiotisk valg av deg, og dette sier mye om din selvkontroll , eller mangel på den. Skjønner at det er sårt for deg, men det er faktisk x mannen din som er synderen oppi dette. Ikke damen. Det var han som var i et forhold med deg, ikke hun. 

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel å ta litt for hardt i. Ja, ts opptrådte umodent, men utførte da ingen vold. 

Hvis jeg dytter deg, og du ikke får vondt, er det da ikke vold? Hvis jeg hiver et glass vann på et barn, er det ikke vold? Hvor vondt må det være før det er vold? Er det kun vold om det gjør veldig vondt? Kun hvis en får blåmerker? Det finnes også ulik grad av vold. Voldsmennesker lar sinnet ta overhånd. Normale folk klarer å hive vann på de de er sint på i fantasien, men behersker seg i virkeligheten. De synker ikke til deres nivå. Det bør en også lære sine barn, så at TS er redd for at far skal kunne bruke dette mot henne, det skjønner jeg. Det er så liten grad av vold, så hvis TS ellers oppfører seg normalt så trenger hun ikke å bekymre seg. Blir det mistanke om vold mot barna, så kan det være relevant å dra frem som at hun ikke kontrollerer sinnet sitt.

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg dytter deg, og du ikke får vondt, er det da ikke vold? Hvis jeg hiver et glass vann på et barn, er det ikke vold? Hvor vondt må det være før det er vold? Er det kun vold om det gjør veldig vondt? Kun hvis en får blåmerker? Det finnes også ulik grad av vold. Voldsmennesker lar sinnet ta overhånd. Normale folk klarer å hive vann på de de er sint på i fantasien, men behersker seg i virkeligheten. De synker ikke til deres nivå. Det bør en også lære sine barn, så at TS er redd for at far skal kunne bruke dette mot henne, det skjønner jeg. Det er så liten grad av vold, så hvis TS ellers oppfører seg normalt så trenger hun ikke å bekymre seg. Blir det mistanke om vold mot barna, så kan det være relevant å dra frem som at hun ikke kontrollerer sinnet sitt.

Se fra 3.20 

Anonymkode: da5c9...52a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Se fra 3.20 

Wops, her er link 

Skrevet

Hun knulla mannen din. Litt vann i ansiktet burde hun tåle 

Anonymkode: bc0d8...8a4

• Liker 34
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun knulla mannen din. Litt vann i ansiktet burde hun tåle 

Hun har sikkert fått mer i ansiktet enn litt vann😂

Anonymkode: 48d8e...99d

• Liker 15
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun har sikkert fått mer i ansiktet enn litt vann😂

Nettopp

• Liker 2
Skrevet

Altså so what.. De i barnevernet er også mennesker, og selvom vi alle vet at det kanskje er litt umodent gjort, betyr ikke det at absolutt ingen hadde gjort det samme. 

Du fløy ikke på henne, du kalte henne ikke noe stygt, du har ikke gjort noe alvorlig. Det er kun vann. Det blir sikkert brukt imot deg på en måte, men hallo det tørker i sola. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...