Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det i det hele tatt mulig at man kan ha kynnere så tidlig? 

Var på jobb i går hvor jeg plutselig med dårlig I magen med diare osv, og i mellom så kjentes det ut som kynnere, vært gravid før så vet hvordan det føles.. Dro hjem da jeg var usikker på om det var noe smittsomt. 

Men idag også kjennes det ut som at livmoren blir hard, uten at jeg egentlig kjenner livmora så godt utenpå magen enda.. Har hatt en del ligament smerter idag også.. Men syntes det var fryktelig tidlig med kynnere, er det tegn på at noe kan være galt? Har vært på tul hvor alt var bra og hørt hjertelyd. 

Anonymkode: d1d40...f77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte med litt kynnere allerede i uke 13 :) Så lenge det ikke gjør vondt, så ville jeg ikke bekymret meg :) 

Anonymkode: a29a7...7cb

Skrevet

I andre svangerskap begynte jeg i uke 8... 😖

Anonymkode: c0764...22b

Skrevet

Jeg fikk også i uke 13 med første. Pass på å roe ned på jobb før de går over til å bli regelmessige. 

Anonymkode: bb418...9f9

Skrevet

Jeg hadde fra uke 14 i andre svangerskap. Men ta det rolig når de kommer, legg deg ned om du kan. Om du er stresset kan det gi flere kynnere, det gjorde det hos meg...

Anonymkode: 80fe7...1ee

Skrevet

Fikk det i uke 11.. Jeg hadde en urinveisinfeksjon som jeg ikke hadde merket ellers

Anonymkode: 098aa...f48

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fikk det i uke 11.. Jeg hadde en urinveisinfeksjon som jeg ikke hadde merket ellers

Kan legge til at jeg fikk premature rier også av samme årsak 3 mnd før termin

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vurderte faktisk å stjele med meg en stix fra jobben for å sjekke, vanligvis merker jeg det godt men vet det kan være annerledes i svangerskap.. Får sjekke i morgen på jobb for å være sikker 😊

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan legge til at jeg fikk premature rier også av samme årsak 3 mnd før termin

Gikk du likevel til termin? Er i uke 21, hatt kraftige kynnere i en uke, og fikk påvist uvi i går. Litt bekymra for, ja det meste egentlig 🙈

Anonymkode: 71a3d...d75

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vurderte faktisk å stjele med meg en stix fra jobben for å sjekke, vanligvis merker jeg det godt men vet det kan være annerledes i svangerskap.. Får sjekke i morgen på jobb for å være sikker 😊

Er vanlig å IKKE ha symptomer på uvi når man er gravid, derfor de tester når man leverer urinprøver. 

Anonymkode: 80fe7...1ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...