SpeilEggos Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Han sier han ikke bruker det, er nesten aldri der etc etc. Han poster ikke noe nei! Men de gangene han er der, så sørger han for å være alene. Hvordan jeg vet det? Han er nesten ikke på tlf sammen med meg, enda jeg er det. Og de gangene han bruker den, så er det helt andre ting (som han tydeligvis ikke er redd for å vise meg) Jeg hadde sendt han et bilde på snap, som han ikke har åpna på flere dager. Og idag (mens jeg sov) så steg snapscoren hans. Bildet er fremdeles ikke åpna. Jeg finner dette en smule merkelig. Han har nekta på før at han bare bruker some mens jeg ‘ikke er der’ Men det stemmer jo ikke. Er å holde some fullstendig skjult, et normalt behov blant menn? Kan din gubbe ligge å trykke på sosiale medier, mens du er tilstede? Vi har 1 bilde på some og står ‘i et forhold’. Men det har ingenting å si i bunn & grunn. Jeg bare lurer... skal jeg spørre han om hvorfor han skriver med andre men ikke åpner noe fra meg? Og hvorfor han må gjøre det i skjul? Jeg vet jo selv svaret på det, han vil ikke at jeg skal vite at han har vært der. Hjelp meg å tenke klart!😑😑😑
Gjest Lille Potet Skrevet 24. oktober 2020 #2 Skrevet 24. oktober 2020 Jeg tror nok at han skjuler noe. Jeg og min mann bruker våre telefoner fritt, og de ligger og slenger. Han har min kode og jeg har hans (vi ser aldri på hverandres telefoner for det). Vi speiler også telefonene på TVn, uten at noen av oss er stressa over hvilke varsler som skulle dukke opp på skjermen. Men, jeg vender telefonen bort når jeg er på KG. Haha, det skjemmes jeg over. Kanskje han også ser på noe han er flau over? Men følg magefølelsen din. Noe er det.
SpeilEggos Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2020 (endret) 23 minutter siden, Lille Potet skrev: Jeg tror nok at han skjuler noe. Jeg og min mann bruker våre telefoner fritt, og de ligger og slenger. Han har min kode og jeg har hans (vi ser aldri på hverandres telefoner for det). Vi speiler også telefonene på TVn, uten at noen av oss er stressa over hvilke varsler som skulle dukke opp på skjermen. Men, jeg vender telefonen bort når jeg er på KG. Haha, det skjemmes jeg over. Kanskje han også ser på noe han er flau over? Men følg magefølelsen din. Noe er det. Skal jeg spørre han om snapscoren? Og hvorfor han ikke åpner bildet mitt når han tydeligvis er aktiv der inne? Er så redd han skal bli sint på meg, for det er gjerne det som skjer når sånt kommer på bordet... 😔 Han er en veldig god og snill mann ellers, og jeg har ingen grunn til å tro at han er fysisk utro mot meg. Men jeg har et inntrykk av at mannfolk generelt har en lavere terskel for emosjonelt utroskap og at de ikke ser så «mørkt på det» som oss... at det er en uskyldig greie for dem, sålenge det bare er prating det er snakk om. Nå sier jeg ikke at det er sakens kjerne.. men at han kanskje har et par bekjentskaper han ikke akkurat flasher til meg, er jeg relativt sikker på. Jeg klarer ikke å tenke helt klart, men jeg tolker situasjonen som at han ikke vil at jeg skal vite når han er på sosiale medier - for da kan han si at han aaaldri bruker det. Endret 24. oktober 2020 av SpeilEggos
Gjest Lille Potet Skrevet 24. oktober 2020 #4 Skrevet 24. oktober 2020 Selvsagt kan du spørre om det. Jeg blir litt skeptisk på typen din, siden du sier han blir sint på deg når du spør om ting du lurer på, Du er utrygg i forholdet ditt, og det er ikke så bra. Jeg tror nok ikke det er så vanlig å ha det slik som dere. Noen ganger blir jeg litt sjalu og må spørre mannen min om hva og hvorfor. Jeg kan nok være litt redd for å spørre, men han forklarer seg rolig og sørger for å berolige meg. Han er opptatt av at jeg skal ha det bra. Hva om du går deg en tur og sorterer litt tanker? Og så spør du med forklaring på hvorfor du spør senere i dag?
SpeilEggos Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2020 3 minutter siden, Lille Potet skrev: Selvsagt kan du spørre om det. Jeg blir litt skeptisk på typen din, siden du sier han blir sint på deg når du spør om ting du lurer på, Du er utrygg i forholdet ditt, og det er ikke så bra. Jeg tror nok ikke det er så vanlig å ha det slik som dere. Noen ganger blir jeg litt sjalu og må spørre mannen min om hva og hvorfor. Jeg kan nok være litt redd for å spørre, men han forklarer seg rolig og sørger for å berolige meg. Han er opptatt av at jeg skal ha det bra. Hva om du går deg en tur og sorterer litt tanker? Og så spør du med forklaring på hvorfor du spør senere i dag? Men pleier typen din å vise deg feks telefonen hvis det er noe som virker rart samtidig som han forklarer deg...? Jeg skal prøve å sortere tankene og komme med et ikke-anklagende spørsmål til han... Selv om alle sånne spørsmål får menn til å stikke ut pinnsvin-piggene 🦔🙈 Jeg er sjalu av natur, men åpenhet kan forebygge og nesten viske ut den delen av meg. Dessverre er han ikke så veldig åpen, medmindre jeg spør. At han ikke åpner bildet jeg sendte til han på snap, samtidig jeg ser at han er aktiv der, får alle alarmklokkene til å ringe..
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #6 Skrevet 24. oktober 2020 Hva er snapscore og hvor ser man det?😅 Anonymkode: 58dc0...a31 1
Gjest Lille Potet Skrevet 24. oktober 2020 #7 Skrevet 24. oktober 2020 (endret) Ja, det gjør han. Han sier, mens han ler litt, - her, bare se di tullhøne. Noe sånt. Han tar nok min sjalusi som et kompliment. At jeg bryr meg, og er redd for å miste han. Nei, alle menn setter ikke ut piggene. Men din mann gjør det. Og det burde han faktisk slutte med. Det er faktisk ikke vanlig med mikroutroskap heller. Skikkelige mannfolk driver ikke med sånt. Endret 24. oktober 2020 av Lille Potet Skrivefeil
mae1234 Skrevet 24. oktober 2020 #8 Skrevet 24. oktober 2020 Altså helt ærlig, jeg skjønner ikke greia med dere som er redd for å spørre om slike ting i forholdet? Er folk virkelig så redd for å fremstå som usikker og sjalu, at dere heller går rundt og funderer og har vondt istedet for å spørre? Det er jo kun den det gjelder som kan gi deg svar på akkurat dette her! Spør han! Jeg har spurt min mange ganger når jeg har lurt på noe, og han gladlig både vist og fortalt meg hva greia er. Såpass forventer jeg faktisk av han jeg deler livet med. 4
SpeilEggos Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2020 (endret) 3 minutter siden, mae1234 skrev: Altså helt ærlig, jeg skjønner ikke greia med dere som er redd for å spørre om slike ting i forholdet? Er folk virkelig så redd for å fremstå som usikker og sjalu, at dere heller går rundt og funderer og har vondt istedet for å spørre? Det er jo kun den det gjelder som kan gi deg svar på akkurat dette her! Spør han! Jeg har spurt min mange ganger når jeg har lurt på noe, og han gladlig både vist og fortalt meg hva greia er. Såpass forventer jeg faktisk av han jeg deler livet med. Jeg skal spørre han - på en pen måte 🙂 Må bare finne en måte å legge det frem på, så han ikke blir så sint 😕 Jeg er helt enig i at i et forhold så burde man kunne snakke om alt og også spørre hverandre om det oppstår usikkerheter.. Endret 24. oktober 2020 av SpeilEggos
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #10 Skrevet 24. oktober 2020 Hvis han brukte telefonen mye når du var der, hadde det sikkert også vært "mistenksomt" 🤷♀️ Anonymkode: 8140e...fcf 2
SpeilEggos Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter #11 Skrevet 24. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis han brukte telefonen mye når du var der, hadde det sikkert også vært "mistenksomt" 🤷♀️ Anonymkode: 8140e...fcf Hva mener du? Det er vel bare dumme folk som driver med noe shady i samme rom som partneren. Min er ikke så dum altså 😅 Men når det er sagt så var poenget NÅR han gjør det, ikke hvor mye.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #12 Skrevet 24. oktober 2020 5 minutter siden, SpeilEggos skrev: Hva mener du? Det er vel bare dumme folk som driver med noe shady i samme rom som partneren. Mange er da utro over tlf mens dama sitter rett ved sia av. Det er i det hele tatt ikke vanskelig å være utro om man er en shady person, det er jo bare å tilpasse oppførsel til hva kjæresten synes er mistenksomt og ikke. Et bedre spørsmål er jo om typen din er en shady person. Evt om du er over snittet sjalu. Anonymkode: 8140e...fcf 1
Romilo Skrevet 24. oktober 2020 #13 Skrevet 24. oktober 2020 Jeg får svare både familie, venner og kollegaene til kjæresten min, og omvendt. Han sitter gjerne med det foran og ved siden av meg, med mindre jeg har spesifisert at vi ikke skal fokusere på telefonene våre. Så eehm ja, det er ganske shady og rart vil jeg si 1
SpeilEggos Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter #14 Skrevet 24. oktober 2020 1 minutt siden, Romilo skrev: Jeg får svare både familie, venner og kollegaene til kjæresten min, og omvendt. Han sitter gjerne med det foran og ved siden av meg, med mindre jeg har spesifisert at vi ikke skal fokusere på telefonene våre. Så eehm ja, det er ganske shady og rart vil jeg si Takk for svar. Skulle ønske det var sånn...
Romilo Skrevet 24. oktober 2020 #15 Skrevet 24. oktober 2020 Akkurat nå, SpeilEggos skrev: Takk for svar. Skulle ønske det var sånn... Hadde en eks som la telefonen under madrassen om natta og var minimalt på sosiale medier da jeg var litt yngre. Gjett om han skjulte ting!
SpeilEggos Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter #16 Skrevet 24. oktober 2020 1 minutt siden, Romilo skrev: Hadde en eks som la telefonen under madrassen om natta og var minimalt på sosiale medier da jeg var litt yngre. Gjett om han skjulte ting! Under madrassen faktisk 😅 Etter samtalen med han idag har jeg vel fått inntrykket av at selv om ting kan virke shady, så er det ikke sikkert det trenger å være det. Han ble sint - ja. Men svarte likevel på det jeg spurte han om. Så får jeg bare håpe at det blir mindre og mindre av ting som kan virke shady 🙏🏻 For det er utrolig slitsomt... 😔
Romilo Skrevet 24. oktober 2020 #17 Skrevet 24. oktober 2020 Akkurat nå, SpeilEggos skrev: Under madrassen faktisk 😅 Etter samtalen med han idag har jeg vel fått inntrykket av at selv om ting kan virke shady, så er det ikke sikkert det trenger å være det. Han ble sint - ja. Men svarte likevel på det jeg spurte han om. Så får jeg bare håpe at det blir mindre og mindre av ting som kan virke shady 🙏🏻 For det er utrolig slitsomt... 😔 Det er jo skikkelig typisk å bli sint når man har noe å forsvare! Blæææ
SpeilEggos Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter #18 Skrevet 24. oktober 2020 4 minutter siden, Romilo skrev: Det er jo skikkelig typisk å bli sint når man har noe å forsvare! Blæææ Ja jeg vet.... men han åpna snap og viste meg, i tillegg til det han sa. Så da må jeg jo tro på han 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #19 Skrevet 24. oktober 2020 1 time siden, Romilo skrev: Det er jo skikkelig typisk å bli sint når man har noe å forsvare! Blæææ Eller når man blir mistenkeliggjort og anklaget for noe en ikke har gjort. Anonymkode: dce5a...46b 3
Romilo Skrevet 25. oktober 2020 #20 Skrevet 25. oktober 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller når man blir mistenkeliggjort og anklaget for noe en ikke har gjort. Anonymkode: dce5a...46b Hvis man vet man ikke harr gjort noe galt er det heller ingen grunn til å bli sint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå