AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Fått med meg at TS betyr tråd starter. KG betyr kvinneguiden. Med hva betyr HI? Noen andre typiske forkortelser her inne jeg burde kunne/skjønne? Anonymkode: c93dc...61b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #3 Skrevet 24. oktober 2020 HI er hovedinnlegg, ja. Så har du dem som siterer HI i tråder. Uten å forstå at dette er unødvendig. Man siterer andre innlegg man vil kommentere. Anonymkode: 06462...3a9
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2020 #4 Skrevet 24. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så har du dem som siterer HI i tråder. Uten å forstå at dette er unødvendig. Man siterer andre innlegg man vil kommentere. Anonymkode: 06462...3a9 Noen ganger kan det være helt på sin plass å sitere igjen hvis man har slettet en del av det for å understreke en annen del som man svarer spesielt på. Å gi svar oversiktlig og greit tjener alle på her inne. Man siterer det man vil.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #5 Skrevet 24. oktober 2020 37 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Noen ganger kan det være helt på sin plass å sitere igjen hvis man har slettet en del av det for å understreke en annen del som man svarer spesielt på. Å gi svar oversiktlig og greit tjener alle på her inne. Man siterer det man vil. Jeg snakket om å sitere HI i sin helhet. Det er utrolig irriterende å se et langt HI, og så er det sitert i alle de neste 8-10+ innleggene. Blir mye unødvendig tekst, scrolling og det tjener heller ikke til noe. Skriver man et innlegg uten å sitere, er det åpenbart at man svarer på HI. Anonymkode: 06462...3a9
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #6 Skrevet 24. oktober 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommentar nummer EN er jo selvfølgelig selve hoved-innlegget. Dermed blir det egentlig unødvendig at kommentar nummer TO skal sitere HELE den "wall of text" fra det hoved-innlegget. 0̵̆0̷͐ Men jeg har faktisk opplevd at noen har skrevet kommentar nummer TRE og FIRE som var mer eller mindre "relevant" for det tråd-starter skriver om. Så kommer kommentar nummer FEM eller SEKS uten å sitere noen som helst tidligere kommentarer. Men da spør bruker fra nummer TO eller TRE hvilken bruker man egentlig forsøker å "kommunisere" med. Anonymkode: ad82a...e91 Nettopp. Nr 2 og 3 er da slike som også presterer å sitere HI. Anonymkode: 06462...3a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå