Gå til innhold

Hva betyr HI?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått med meg at TS betyr tråd starter. KG betyr kvinneguiden. Med hva betyr HI? 

Noen andre typiske forkortelser her inne jeg burde kunne/skjønne?

Anonymkode: c93dc...61b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI er hovedinnlegg, ja. Så har du dem som siterer HI i tråder. Uten å forstå at dette er unødvendig.

Man siterer andre innlegg man vil kommentere.

Anonymkode: 06462...3a9

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så har du dem som siterer HI i tråder. Uten å forstå at dette er unødvendig.

Man siterer andre innlegg man vil kommentere. Anonymkode: 06462...3a9

Noen ganger kan det være helt på sin plass å sitere igjen hvis man har slettet en del av det for å understreke
en annen del som man svarer spesielt på. Å gi svar oversiktlig og greit tjener alle på her inne. Man siterer det man vil. 

Skrevet
37 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Noen ganger kan det være helt på sin plass å sitere igjen hvis man har slettet en del av det for å understreke
en annen del som man svarer spesielt på. Å gi svar oversiktlig og greit tjener alle på her inne. Man siterer det man vil. 

Jeg snakket om å sitere HI i sin helhet. Det er utrolig irriterende å se et langt HI, og så er det sitert i alle de neste 8-10+ innleggene. Blir mye unødvendig tekst, scrolling og det tjener heller ikke til noe.

Skriver man et innlegg uten å sitere, er det åpenbart at man svarer på HI.

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommentar nummer EN er jo selvfølgelig selve hoved-innlegget. Dermed blir det egentlig unødvendig at kommentar nummer TO skal sitere HELE den "wall of text" fra det hoved-innlegget. 0̵̆0̷͐

Men jeg har faktisk opplevd at noen har skrevet kommentar nummer TRE og FIRE som var mer eller mindre "relevant" for det tråd-starter skriver om. Så kommer kommentar nummer FEM eller SEKS uten å sitere noen som helst tidligere kommentarer. Men da spør bruker fra nummer TO eller TRE hvilken bruker man egentlig forsøker å "kommunisere" med.  

Anonymkode: ad82a...e91

Nettopp. Nr 2 og 3 er da slike som også presterer å sitere HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...