Gå til innhold

Bordplassering

Setter du par rett ved siden av hverandre, eller splitter du par?  

68 stemmer

1. 1. Setter du par rett ved siden av hverandre, eller splitter du par?

• Setter par ved siden av hverandre
      41
    • Splitter par og setter de ovenfor hverandre eller på skrå
      14
    • Splitter par og setter de hulter til bulter
      11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med disse parene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Piper
Skrevet

Vi splittet ikke par, for det er trygt og godt å ha en man kjenner godt ved siden av seg.

Skrevet

Svarte nr 2. I de 3 bryllupene jeg har vært i, så har man splitta parene. Grei måte å bli kjent med de andre gjestene på :Nikke:

Det jeg tenker på, er og sette de ovenfor hverandre. Da er de allikevel nær hverandre, og samtidig blir de kjent med to andre gjester :)

Gjest gjest1
Skrevet

Man snakker jo med de over bordet selv om man sitter ved siden av partneren sin, ihvertfall gjør jeg det :)

Skrevet

I vårt bryllup satt par sammen. Det var vel et par som satt ovenfor hverandre for å få kabalen til å gå opp. Jeg synes i allefall det er best å sitte sammen med partneren. Bli kjent med noen av de andre gjestene har en jo resten av kvelden på også.

Skrevet

Vi plasserte parene ovenfor hverandre og fikk mange positive tilbakemeldinger på det. Vi brukte mye tid på å finne ut hvem som kunne passe sammen.

Skrevet
Man snakker jo med de over bordet selv om man sitter ved siden av partneren sin, ihvertfall gjør jeg det :)

Det er jo riktig. Men det blir litt annerledes når de sitter ovenfor hverandre. Får da har de ikke hverandre som kavalèr. På den måten blir de kanskje bedre kjent med en gjest, pluss at de har partneren ovenfor..Skulle være trygg da vel?!

Skrevet

Vi splittet par, og sørget for at alle ble plassert sammen med mennesker som de ville trives med. Det tok helt av! Rett og slett en kjempesuksess!

Et par av mennene til noen av venninnene mine ble meget skeptiske når de hørte de ikke fikk sitte ved siden av sin kjære. Men jeg fulgte med de under middagen, og så at de storkoste seg! Noen hadde aldri vært med på at par ble splittet før, men har sagt i ettertid at det var med å bidra til at det er det gøyeste bryllupet de har vært i. Og for de som er single eller kommer uten partner er det jo uten tvil mer inkluderende.

Skrevet

Vi splittet par, bortsett fra de som kjente veldig få andre. Vi sørget heller for at alle hadde noen de kjente fra før i nærheten av seg. Dette fungerte kjempebra!

Selv synes jeg det er morsommere å sitte sammen med noen andre enn min kjære, hvis jeg kjenner andre der, for han kan jeg jo snakke med hver dag allikevel.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi splittet ingen par, og jeg har heller ikke sansen for splitting av par. Føler meg aller mest komfortabel med min kjære ved min side - i hvertfall i større selskaper med mange ukjente.

Man blir da kjent med de som sitter ovenfor og rundt seg selvom man har sin kjære der? :klø:

Skrevet

Et oppfølgingsspørsmål:

Er det flere enn Maibrud'06 som har vært i bryllup der par har blitt plassert forskjellige steder/ovenfor hverandre? Hvordan har dere opplevd dette? (Er det i det hele tatt noen som har hatt negative opplevelser med det?)

Gjest Gjest
Skrevet

I min venninnes bryllup splittet de par. De hadde også brukt mye tid på å finne ut hvem som passet sammen. Men der tok de feil gitt....

Mye kjekkere å bli plassert sammen med min mann og våre venner. Forstår ikke hvorfor man på død og liv skal måtte bli kjent med vilt fremmede mennesker under middagen. Det kan vel bli opp til hver enkelt etterpå.

Jeg hadde to ukjente på hver side, og selv om vi prøvde oss på noen høflighetsgloser fra tid til annen så savnet jeg noen jeg kjente bedre. Ble litt vanskelig å prate med min mann tvers over bordet.

Middagen varer jo en stund så stemningen ble alt for formell ved vårt bord.

Det er ikke noen big deal men jeg synes det er flott at noen brudepar ikke splitter par.

Skrevet

Vi plasserer parene ovenfor hverandre, altså splitter dem.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg hadde ikke gått i et bryllup der jeg og min mann ikke fikk sitte sammen. Ingenting i verden hadde fått meg til å splitte par ved noen som helst anledning.

Skrevet
Jeg hadde ikke gått i et bryllup der jeg og min mann ikke fikk sitte sammen. Ingenting i verden hadde fått meg til å splitte par ved noen som helst anledning.

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...