AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 For halvtannet år siden var jeg singel etter at ekskjæresten min brått trakk seg. Etterhvert møtte jeg en fyr jeg data en stund. Han virka gira på et forhold, vi flørta over noen uker og møttes en gang. Men istedenfor å møtes igjen, blei det bare textationship. Dette var om sommeren, og da han ikke tok kontakt etter en ferietur, falt vitsen bort for meg. Jeg tenkte, fyren ghosta, spennende flørt men vi rakk aldri å bli kjent heller, så jeg finner nok en bedre mann. Han sletta meg på snap òg. Ikke lenge etterpå møtte jeg en ny mann som jeg med en gang følte var wow wow wow. Han var ville møtes ofte, og vi blei fort etablert i et forhold. Vi tilbringer mer og mer tid sammen, har felles interesser mm. Jeg begynner å se for meg at dette kanskje kan bli noe seriøst. Mr T hadde etter noen mnd snust seg fram til at jeg er i et forhold og sa lykke til og unnskyld. Han sa han hadde issues, ikke vet jeg, men jeg var ihverfall hyggelig tilbake om enn litt knapp. Nylig la MrT meg til på snap igjen og vil sende melding. Jeg er ikke så interessert i å høre på hva han har å si. Men blir samtidig nysgjerrig. og nervøs av å ikke sjekke. Er det ikke dette de kaller submaring? At folk dukker opp igjen av det blå. Anonymkode: 700a1...341
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #2 Skrevet 24. oktober 2020 Jo, submarining. Har skjedd meg, endte opp med kjærlighetssorg og et forskrudd syn på meg selv, så jeg ville ikke anbefale deg å gjøre noe mer med submariner-fyren med mindre han har en helt sykt god forklaring på hvorfor han forsvant og hvorfor han dukker opp nå. Ville satsa på fyren du er med nå, hvis han virker seriøs og dere har det bra sammen. Anonymkode: adaa4...e37 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 Jeg åpna meldinga etter 2 uker, der sto det bare noe intetsigende a la hvordan går det med deg da? Jeg tenkte blæ, så forutsigbart. Ingenting om hvorfor han tar kontakt et år etterpå. Han har ikke fått noe svar. Anonymkode: 700a1...341
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg åpna meldinga etter 2 uker, der sto det bare noe intetsigende a la hvordan går det med deg da? Jeg tenkte blæ, så forutsigbart. Ingenting om hvorfor han tar kontakt et år etterpå. Han har ikke fått noe svar. Anonymkode: 700a1...341 Han var ikke kreativ nok, eller god nok for dine forventninger? Blæ, ville jeg tenkt da, så forutsigbart. Anonymkode: 83fe5...208
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #5 Skrevet 4. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var ikke kreativ nok, eller god nok for dine forventninger? Anonymkode: 83fe5...208 Han ghosta meg og sa unnskyld flere mnd seinere. Synes det er merkelig å liksom skulle bare ta opp tråden igjen et år etter, og ikke adressere fraværet overhodet. Mine forventninger var å ikke høre fra ham igjen. Anonymkode: 700a1...341 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #6 Skrevet 4. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han ghosta meg og sa unnskyld flere mnd seinere. Synes det er merkelig å liksom skulle bare ta opp tråden igjen et år etter, og ikke adressere fraværet overhodet. Mine forventninger var å ikke høre fra ham igjen. Anonymkode: 700a1...341 Du kan jo bare klandre på deg selv da, dersom du var interessert i snakke om fraværet eller noe annet. Du lot ikke samtalen få noen muligheter, bare fordi åpningen ikke ble akkurat slik du ville hatt den. Og så ghostet du han. Og etter forsøket hans på å trekke ut en hånd og et initiativ med deg ble blankt avvist så forventer vel ikke han å høre fra deg igjen. Anonymkode: 83fe5...208
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #8 Skrevet 4. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo bare klandre på deg selv da, dersom du var interessert i snakke om fraværet eller noe annet. Du lot ikke samtalen få noen muligheter, bare fordi åpningen ikke ble akkurat slik du ville hatt den. Og så ghostet du han. Og etter forsøket hans på å trekke ut en hånd og et initiativ med deg ble blankt avvist så forventer vel ikke han å høre fra deg igjen. Anonymkode: 83fe5...208 Strekke ut en hånd? 😄 Han er gått tom for folk å knulle under Corona, tipper jeg, og håper at jeg er blitt singel. Hvorfor synes du synd på ham? Anonymkode: 700a1...341 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #9 Skrevet 4. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Strekke ut en hånd? 😄 Han er gått tom for folk å knulle under Corona, tipper jeg, og håper at jeg er blitt singel. Hvorfor synes du synd på ham? Anonymkode: 700a1...341 Jeg holder med deg. Hvorfor skal han få sympati, som ikke klarte å ta sjansen når han fikk den? Og så forsvinne uten å si et ord. Nei takk. Anonymkode: adaa4...e37 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå