Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har forløpig talkmore fordi det er billig!

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Sense. 0 i månedsavgift, 99 øre å ringe hvor som helst og hva som helst i Norge.

Skrevet

Telenor Privat, fordi jeg er fornøyd med det.

Gjest Emera
Skrevet
Sense. 0 i månedsavgift, 99 øre å ringe hvor som helst og hva som helst i Norge.

Sense her og.

Gjest Gjesta
Skrevet

Chess Connect. Billig, og jeg bruker mobilen relativt lite (har regninger på under 100kr/mnd).

Skrevet (endret)

Jeg har netcom plenty 500 fordi det passet meg best...

Endret av Titti73
Skrevet

Jeg har PGone min, noe jeg først og fremst takket ja til, for å gjøre selgeren en tjeneste (familiemedlem).

Men etter følgende samtale med en selger fra telenor, kunne jeg ikke tenke meg å bytte for alt i verden!

Selger: Kunne du tenke deg et billig og bra mobilabonnement?

Meg: Nei, jeg har allerede et billig og bra mobilabonnement!

Selger: Kan jeg tillate meg å spørre hva det er?

Meg: PGone

Selger: Hmm... Ja, da har du et billig og bra mobilabonnement... Ha en god kveld!

:ler:

Skrevet

Har Chess King. Fikk abonnement gjennom jobb og har ikke valgt å bytte etter jeg sluttet der.

Skrevet

Djuice nonstop. Fordi det fulgte med telefonen.

Ganske glad for det og, siden jeg sender mest meldinger.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har hatt Mobyson i noen par mnd og er kjempefornøyd! Det er på en måte kontant kort. Man fyller på via bankkortet. Koster 0. 40 øre for sms og 79 øre å ringe. Samme pris uansett hvem du ringer. Ganske greit. Jeg kommer aldri til å gå tilbake til abonnement eller Telenor ever! Mobilen min ble stjålet for to år siden og telenor sperret ikke mobilen min da de skulle. Så jeg måtte betale 60 000 kr og masse inkassoer. :frustrert:

Skrevet

Har chess move, men vurderer å bytte til chess knock out...

Skrevet

Jeg har netcom smartalk. 0 mnd avgift, 0.69 ring avgift, 0.69 oppstart, 0,59 sms og 2, 50 mms- 25 gratis sms på nett. Fornøyd. ;)

Skrevet

chess knockout. billig og bra.

fikk oxo velge hva slags dekning jeg ville ha

Gjest Cerise
Skrevet

talkmore. pga priser, nettsiden og kundeservice :)

Gjest gotthard
Skrevet

mobyson. 0. 40 øre for sms og 79 øre å ringe uansth hvem.gratis og ha det er det også...anbefales

Skrevet

NetCom ActiveTalk - fordi det passer meg godt. :)

Skrevet

har akkurat byttet til noextras.net. Jeg ringer lite så det passet meg best, det abonnementet passer vel egentlig for alle for det er så utrolig billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...