Gå til innhold

Har du opplevd våte draumer ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Gradestokken nermet seg + 30 gr. og 2 kvinnfolk /1 mannfolk hadde bestilt hytte i en av nabobygdene til årets dansefestival.    Hytte hadde 2 soverom m/ 2 køysenger på hvert rom , og hytta var som i en steikeovn da vi ankom.   

Eg delte rom m/ eit av kvinnfolka, og  fekk plass i overkøya ettersom   kvinnfolka helst  ville  ligge  i underkøya.   Det   gjekk ikkje mange minuttene etter avsluttning dansefestival, og ankomst hytta før  øynene gjekk i hvilemodus.    Tempraturen var framleis høy i hytta, og tidl. på morgen måtte eg opp å tømme tanken etter gårdsdagen påfyll, og  ein tur på toalettet.    Oppdaget av kvinna i underkøya lå på magen splitter naken, m/ dyna lagt inntil  hytteveggen, og  fortsatt høy tempratur i hytta.      Eg la meg varsomt v/ hennes side, og strøk henne langsomt nedover ryggen, låren, og lot hånden varsamt gli mot kjønnsorganet.    Eg merket at hun gradvis  spredde bena, og tok det som eit signal på at også hun  kjente på  kåtheten  i  varmen.    

Dette er  bruddstykker   igjenngjitt av en draum, og slik eg opplevde en våt draum i natt.            Har noen ganger før opplevd våte draumer å  det vitner om at en orgasme kan utløses igjennom psykisk aktivering av hjernen.    Det hevdes at draumer er sanser ifra underbevistheten, og kan også ha sin rot ifra virkeligheten.    Det pussige er at eg har ofte  opplevd situasjoner der eg  har  følt at  filmen er blitt spolt tilbake for så å komme i reprise.   Hyttetur m/ kvinnfolk har eg opplevd , og kommer heilt sikkert til å oppleve det igenn før eller sidan, og kanskje er det ein samanheng her.    Psykiatere oppfordrer folk som drøymer om å skrive ned draumene, men oftast opplever ein bare bruddstykker av ein draum når ein våkner, men kanskje ligg bruddstaykker av ein draum  lagret på hardisken.   

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja flere ganger😂 var en periode jeg så hele serien vikings og drømte at jeg lå med bjørn flere ganger. Da våknet jeg med gjennomvåt truse

men ofte drømmer jeg om sex med mannen, da ting vi ikke har prøvd ennå. Da har jeg våknet av at jeg kommer og da igjen gjennomvåt truse

• Liker 1
Skrevet

Jeg våkner faktisk ganske ofte av at jeg har orgasme. Utrolig digg!

Dame 33

Anonymkode: 82bbf...ce8

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg våkner faktisk ganske ofte av at jeg har orgasme. Utrolig digg!

Dame 33

Anonymkode: 82bbf...ce8

Det vil Jeg tro

M@ster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...