Gå til innhold

Strømper under brudekjolen

Hvilken farge skal du ha/hadde du på strømpene under brudekjolen?  

14 stemmer

1. 1. Hvilken farge skal du ha/hadde du på strømpene under brudekjolen?

• Hvite
      4
    • Offwhite/ivory
      5
    • Brune/solbrune
      5
    • Sorte
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvilken farge skal du ha/hadde du?

Jeg fikk høre i går at jeg skulle ha hvite...ante ikke det jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Xerox
Skrevet

Samme som skoene sa hun som sminket meg til bryllupet.

Gjest Piper
Skrevet

jeg hadde veldig lys brun på mine, for det kunne aldri falle meg inn å ta på meg hvite strømper.

Gjest gjest1
Skrevet

Syns ikke hvite strømper er noe pent uansett så jeg valgte en bruntonet farge :)

Skrevet

Jeg valgte en slags lys hudfarget, kald farge, litt sånn perleaktig.

Skrevet

Jeg hadde hudfargede strømper.

Skrevet

Jeg hadde ivory farget. Var penest det, siden kjolen og skoene var i den fargen.

Skrevet

Siden jeg har mer sandaler skal jeg ha hudfarvede strømper.

Skrevet

Oj... Trodde ikke egentlig det var noen "regler" når det gjalt strømper...! Skal de "egentlig" matche skoene?? Jeg har kjøpt to par (i tilfelle de rakner) med hudfargede strømper. Så lyse som mulig både for bena og undertøyet sin skyld... Men det jeg aller helst skulle ha hatt (finnes det?) var hudfargede strømper med ivoryfarget kant!!! For da får man ikke hvite ben. Synes ikke det er så pent. Men det hadde passet bedre til undertøyet! Har noen vært borti det?

Uansett, så blir det nok de jeg allerede har kjøpt. :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg hadde ivory som passet perfekt i fargen til sko og kjole. Det ble penest.

Skrevet
jeg hadde veldig lys brun på mine, for det kunne aldri falle meg inn å ta på meg hvite strømper.

Signerer. Uansett om sko og kjole er aldri så hvitw/offwhite/ivory. Vurderer faktisk å la være også. Har sko med åpen tå og selv om man får kjøpt spesielle strømper til det så er det penest uten :)

Skrevet

Jeg har nå ikke kjøpt enda, men siden jeg har planer om å ha enten hvitt eller ivory undertøy, så kommer strømpene til å bli i tilsvarende farge. Jeg kommer til å ha korsett og truse og strømper som matcher hverandre. ;) Iallfall til kvelden. (Kommer til å ha annet undertøy å bytte om til på bryllupsnatta, udelikat med svett undertøy som man har gått med hele dagen.. hehe)

Egentlig så er ikke strømpene såå viktige, for tross alt så skal jeg ha kjole som dekker dem uansett. Det eneste som vil vises er tuppene på skoene mine. ;)

Skrevet

Hadde jeg vist hvor varmt det var på dagen vår, hadde jeg droppet hele strømpegreiene og gått uten....

Men, jeg hadde hvite, mener jeg, som revnet idet jeg tok de på og ikke hadde jeg noen xtra, men det d.... jeg i, for det var det ingen som så under kjolen allikevel :-)

Gjest gjesten
Skrevet

Falke lager hudfargete strømper ivory farget kant, du kan f.eks finne de her:

http://www.stockingshq.com/sheertemptation/index.htm (under Bridal, white, ivory ranges - Falke Lunelle contrast hold-ups).

Har bestilt flere ganger derfra og er kjempefornøyd :klappe: , bare be de om å skrive at total prisen er under 200 kr. Leveringstiden er vanligvis 2 - 3 dager.

Skrevet

Nå har jeg bestilt et sett med sånne strømper som er hudfarget og Ivory!!! Så får vi se om de rekker fram til bryllupet... :forvirra: Men hvis de kommer fram tror jeg det blir perfekt!!! :hoppe:

Takk for tipset! :klem:

Gjest brud i sommer (ikke innlogget nå
Skrevet

Det spiller ingen stor rolle, siden de fleste kjoler er så lange at knapt skoen syntes... Jeg hadde hvite - trodde liksom det var det vi skulle ha? Stay-ups..

Skrevet

Mine var ivory....Og det med undertøyet,det forsvant ganske fort etter at kjolen var av; var så trøtt at det bar rett til sengs. Da er det liten vits i å ta på nyt undertøy. Men hadde jo annet undertøy til dagen etterpå....

Gjest Gift mann
Skrevet

Mange som skriver at dette ikke er så viktig, da ingen av gjestene ikke skal se dette uansett. For meg er dette en litt uforståelig holdning da alt annet skal være så "perfekt". For meg var dette viktig (selv om vi hadde vært i lag i 12 år før vi ble gift) da jeg gledet meg til å endelig bli alene med min kjære, etter et fint selskap.

Husk at en bryllupsfeiring ikke bare er er for at ting skal se fint ut for gjestene og bruden, men også for at brudgommen skal ha en fin kveld (og natt).

Hilsen en fornøyd brudgom (min kjære hadde hvitt undertøy og hvite strømper, og vi var begge i fin form).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...