AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Sjekker ut rutetider og priser på en ekspressbussrute på Vy, men finner bare voksenbillett...? Har de ikke barne- og honnørbilletter? Anonymkode: c5351...c18
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #2 Skrevet 24. oktober 2020 Glem det, jeg valgte ikke honnør da jeg søkte! 😅 Anonymkode: c5351...c18 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #3 Skrevet 26. oktober 2020 Nei ikke honnør. Dette er helkommersielle ruter uten offentlig støtte, så de får ingen refusjon og er dermed ikke pliktige til å gi rabbatter som offentlige ruter. Men barnebilletter hadde de før iallefall. Bedre rabattordninger på Norway-bussexpress sine ruter. Anonymkode: 49451...29d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #4 Skrevet 26. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei ikke honnør. Dette er helkommersielle ruter uten offentlig støtte, så de får ingen refusjon og er dermed ikke pliktige til å gi rabbatter som offentlige ruter. Men barnebilletter hadde de før iallefall. Bedre rabattordninger på Norway-bussexpress sine ruter. Anonymkode: 49451...29d Det er honnør jo, jeg fant ut at jeg måtte krysse av for det når jeg søkte på avganger. Anonymkode: c5351...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå