AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Jeg er nå i uke 23, og har begynt å slite med korsryggen og litt mellom skulderbladene. Prøver å ta noen forsiktige styrkeøvelser hver dag og deretter tøyeøvelser. Dette har kanskje tatt vekk 10% av smertene... Det føles ut som både låsninger og vond ryggrad. Noen som har fått hjelp som fungerte? Anonymkode: a15eb...06d
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #2 Skrevet 24. oktober 2020 Slet med det samme, og det strakk seg frem mot ribbeina også. Gikk jevnlig til naprapat, men klarte ikke sitte til slutt og ble 100% sykemeldt de siste to mnd av svangerskapet. Ingen solskinnshistorie dessverre, men søk hjelp så fort du kan god bedring! Anonymkode: e4119...15f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #3 Skrevet 24. oktober 2020 Høres ut som du allerede har en god plan for å takle rygg og bekkenplager under svangerskapet. Og litt for å lette på smerter ved å snu seg i senga eller komme seg bedre opp av sofaen er rett og slett å sove med silkeboxer og silke singlet, mye lettere å snu seg, og gå med bukser I glatt stoff som glir lettere. Sov også gjerne med en pute mellom bena, jeg bruker en gammel tradisjonell ammepute som jeg har. Ellers må du bare lytte til kroppen, ikke gjør øvelser eller bevegelser som gjør vondt eller forsterker smertene. Anonymkode: 45dfa...63a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå