Gjest ja Skrevet 30. juli 2005 #1 Del Skrevet 30. juli 2005 jeg og min venninde skal dit om få dager. er noe noen som har væt der som vil fortelle meg litt... hva jeg må få med meg ol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 30. juli 2005 #2 Del Skrevet 30. juli 2005 Nå er det noen år siden vi var på Samos - vi leide bil og kjørte litt rundt, klarer helt fint å kjøre rundt øya på en dag, men greit å dele opp litt for opplevelsens skyld. Ellers bodde vi i en liten by som het Ireon, ikke altfor lang fra Pythagorion hvor det finnes flust av utesteder og restauranter. Vi tok også en dagsutflukt til Tyrkia og Efesus-ruinene som var en veldig bra tur med unntak av ekstrem varme. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2005 #3 Del Skrevet 1. august 2005 Var på Samos, nærmere bestemt Kokkari, for 2 år siden. Nydelig sted men alt for mye mygg der. Ble nesten spist opp jo..... Har hørt det er færre mygg på andre siden av øya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 1. august 2005 #4 Del Skrevet 1. august 2005 Vært i Samos by. Gode muligheter for å finne små private strender. Koselig øy, ganske stille og rolig der jeg var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest inger-f Skrevet 9. august 2005 #5 Del Skrevet 9. august 2005 Hei! Kom fra Kokkari, Samos søndag 7.aug. Nydelig litenby med sjarmerende gamle hus. Vennlige mennesker, gjestfrie og trivelige. Oppsøk restaurantene langs bryggene, de har mye godt å by på. Det er lurt å leie bil å kjøre litt rundt på øya, mye spennende å se langs de veldig smale veiene! Det var også artig å ta en båttur med Jannies fra Pytagorion, en opplevelse i seg selv. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inge Skrevet 1. oktober 2005 #6 Del Skrevet 1. oktober 2005 jeg og min venninde skal dit om få dager. er noe noen som har væt der som vil fortelle meg litt... hva jeg må få med meg ol? ← Les mer om Samos på www.pithagorio.net Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå