Gå til innhold

Tett nese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en del spørsmål ift problematikk med tett nese. Ja skal til lege men greit å undersøke litt på forhånd da legene ofte er kjappe og forutinntatte.

-hjelper det med otrivin for hovne nesemuslinger? (Har slutta med otrivin, men lurer på om muslingene var hovne også før men ble bedre da jeg brukte det)

-vil hovne nesemuslinger påvirker snørrproduksjonen, evt hindre ordentlig drenering av snørr og slim?

-betyr innslag av gul snør og buser alltid en infeksjon, selv om det er sånn innimellom i månedsvis?

Anonymkode: 4f37e...884

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Physiomer? Det renser godt opp

Anonymkode: 8e34b...460

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd Physiomer? Det renser godt opp

Anonymkode: 8e34b...460

Synes ikke saltvann hjelper i det hele tatt. Bruker kortison, det hjelper muligens noe, men etter noen ukers bruk får jeg sår i nesa som igjen øker tettheten,,tror jeg,,,

Noen sa til meg en gang ag angst og stress kan gi tett nese, men fikk ikke helt ned meg hvorfor. Noen som vet? Og gjelder det da snørr, eller bare en følelse av tett /hoven nese? 
og hva med hormoner, i syklusen, kan det påvirke?

Skrevet

Veldig nysgjerrig på dette med nesemuslinger, om hvordan man merker om de er for store og eller hovne.

Skrevet

Er gul snørr/gule buser alltid et tegn på infeksjon? Har tidvis tilbakevendende gul snørr og gule buser som liksom sitter fast. Innimellom er snørra blank, vært sånn i månedsvis..

Skrevet

Dytter opp denne. Er det ikke flere som sliter med kronisk tett nese? Blir helt sprø, føles ikke som forkjølelse, men føles jo heller ikke normalt. Månedsvis med av og på snørr, bare tett uten snørr, gul snørr, blank snørr, det sitter fast, drypper bakover, osv. Varierende og slitsomt, konstant følelse av at det er noe i nesa og nesesvelget. Ikke bihulene heller akkurat. Og hjelper lite med kortisonspray, blir nesten verre..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...