Gå til innhold

Sex etter sterilisering?

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 timer siden, Dominas leketøy skrev:

Om det er verdt ubehaget? For min del var det ikke noe ubehag, fikk noen piller som jeg kunne ta hvis det var smerter i etterkant, men det var det ikke behov for. Eneste «bivirkningen» er jeg jeg bruker mye lengder tid på komme... 

ikke vær bekymret. 

Gjør sterilisering at det tar lengre tid å komme? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Familiemannen skrev:

Ihvertfall min erfaring... får lite klager på det....

Skrevet

Her skal jeg (kvinne) sterilisere meg når vi har fått siste barnet :) Tror det blir bra!

Anonymkode: c8209...23b

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
44 minutter siden, Familiemannen skrev:

Nei !

Skrevet
9 timer siden, RoH skrev:

Tipper du tar feil der,.

Vi er mer genetisk styrt enn det vi innrømmer, vi er ikke de politisk korrekt menneskene vi tror vi er.

Det ligger sterk instinktivt i oss å reprodusere seg selv.

Vi menn som har sterilisert oss får ofte problemer med å komme, mister lysta osv. dette blir lite eller aldri omtalt, problemene oppstår gjerne over tid (3-10 år) 

Kvinner forlater svært ofte forhold fordi mannen ikke er "mannen" mista følelsen, mannen forlater kona for nytt kjøtt (seksuelt mer fruktbar) osv. Dette er ikke politisk korrekt men skjer hele tiden i alle aldre. 

Vi styres av våre instinkter i langt større grad enn det vi er villige til å innrømme.  

Har du noe statistikk eller forskning å vise til, på at menn mister lyst og potens etter sterilisering..?  Aldri hørt om

Anonymkode: e8ebf...446

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du noe statistikk eller forskning å vise til, på at menn mister lyst og potens etter sterilisering..?  Aldri hørt om

Anonymkode: e8ebf...446

Den har jeg også lyst å se. 

Jeg fikk ingen slike problemer etter sterilisering,  men etter en kort kur på antidepressiva derimot. Folk settes på slike preparater over en lav sko, uten tanke for at det kan gi varige skader. 

Anonymkode: 65ccd...e35

Skrevet

Vurderte faktisk å sterilisere meg i slutten av forholdet, men nå er jeg glad for at jeg ikke gjorde det... Tenk om jeg finner ei som vil ha barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...