AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Jeg datet en for ei stund siden. Hadde sex med han et par ganger, og han syntes det var så rart at jeg ikke kom vaginalt, og at eksen kom flere ganger mens de hadde sex. Ble ikke noe med han for å si det sånn. Men føler meg litt rar siden jeg ikke kommer mange ganger. Jeg får orgasme av å stimulere klitoris, men noen ganger tar det litt tid. Det betyr jo ikke at jeg ikke nyter selv om jeg ikke kommer. Nå har jeg datet en veldig fin fyr ei god stund, men er litt redd for at han skal sammenligne meg med eksen eller noe, hvis hun og kom mange ganger under akten. Noen som har opplevd sånt? Anonymkode: 1edf7...07e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #2 Skrevet 24. oktober 2020 Ingen nevner exer i sengen! Så slemt gjort av ham! Vi er alle forskjellige - og skal ikke sammenliknes. Noe sex er god, noe mindre bra. Det er å ha god sex selv som er viktig, ikke hvordan andre gjør det. Jeg går ikke og rangerer (ex) partnerne mot hverandre, selv om noen skulle jeg veldig gjerne hatt igjen - og andre overhodet ikke. Anonymkode: c66e4...f82 2
Eilis Skrevet 24. oktober 2020 #3 Skrevet 24. oktober 2020 Kanskje han bare tror hun kom vaginalt Jeg har aldri kommet vaginalt. Det er korttenkt å nevne eksen etter sex. Noen passer bedre sammen i senga enn andre, på samme måte som i et forhold. Vet ikke hvor vanlig det er å sammenligne, jeg gjør det ikke 1
spinnwild Skrevet 24. oktober 2020 #4 Skrevet 24. oktober 2020 Det mest normale er vel for damer å komme sjeldnere enn en gang per samleie... Men mannfolk tror ofte at antall orgasmer er likestilt med kvaliteten på sexen. Og glemmer at alle kvinner ikke er like. Du må nok bare bekrefte for han at sexen er god, selvom den er anderledes enn tidligere erfaringer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå