Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa jeg ikke likte likte at han vanker med ekser og lyver om det.

Svaret jeg får er at han går hvor han vil og at jeg også har løyet mye. Ba om ett eksempel som han ikke kunne gi.

Hvordan ta det videre? Får ikke diskutert så lett da han hever stemmen og snakker bare over meg.

Lurer på jo på hvor alvorlig han tar forholdet og hvorfor han vil være med meg?

Har jo skjønt at jeg må godta at han er der, det er ok, problemet mitt er at han sier han ikke er der. Det er ærligheten jeg vil ha den er viktig for meg. Får han ikke til å forstå det, da vil han heller avslutte forholdet. Noe han legger opp til meg?

Anonymkode: d7fcb...b11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gidder du?

Anonymkode: 9e3a7...860

• Liker 25
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sa jeg ikke likte likte at han vanker med ekser og lyver om det.

Svaret jeg får er at han går hvor han vil og at jeg også har løyet mye. Ba om ett eksempel som han ikke kunne gi.

Hvordan ta det videre? Får ikke diskutert så lett da han hever stemmen og snakker bare over meg.

Lurer på jo på hvor alvorlig han tar forholdet og hvorfor han vil være med meg?

Har jo skjønt at jeg må godta at han er der, det er ok, problemet mitt er at han sier han ikke er der. Det er ærligheten jeg vil ha den er viktig for meg. Får han ikke til å forstå det, da vil han heller avslutte forholdet. Noe han legger opp til meg?

Det kommer jo også tydelig frem hva han vil og ikke. Spurt mange ganger om han vil overnatte. Han sier ja, men det skjer aldri. Begynner å føle at jeg skal være hjemme hos meg selv mens han gjør som han vil. Hvordan forklare uten at det blir en krangel?

Skrevet

Hadde samme problem med eksen. Det var helt dødfødt. Han var helt idiot. Etter 6 år så gadd jeg ikke mer. Kanskje du skal vurdere det samme? Det er da virkelig ikke greit det han holder på med!! Ikke la deg tråkke på. Livet er for kort til å bli i sånne forhold. 

Anonymkode: 1dee7...b77

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde samme problem med eksen. Det var helt dødfødt. Han var helt idiot. Etter 6 år så gadd jeg ikke mer. Kanskje du skal vurdere det samme? Det er da virkelig ikke greit det han holder på med!! Ikke la deg tråkke på. Livet er for kort til å bli i sånne forhold. 

Er på 6 året vi og. Jeg aner jo ikke hvor lite eller mye jeg betyr for han. Så spør han i en sint tone om jeg vil gå? Sier han elsker meg (kun av og til under sex) og lurer på om jeg vil bryte dagen etter?

Han er nok mer ærlig nå om at han er der, men det tok mange år. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du utdype hva som ikke er greit? At han vanker med de? Eller at han lyver om det? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du utdype hva som ikke er greit? At han vanker med de? Eller at han lyver om det? 

Det som ikke er greit er at han åpenbart ikke bryr seg om hva du føler.

• Liker 5
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som ikke er greit er at han åpenbart ikke bryr seg om hva du føler.

Hvordan få han til å forstå? Har prøvd å forklare med å snu situasjonen, men han ser ikke problemet med det.

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var meg du siterte.

Begge deler. Jeg synes det er respektløst rett og slett. 

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan få han til å forstå? Har prøvd å forklare med å snu situasjonen, men han ser ikke problemet med det.

Tror du virkelig at problemet er at han ikke «forstår»? Saken er at han bare ikke bryr seg nok 🤷🏼‍♀️ Let him go!

Anonymkode: c881d...57b

• Liker 6
Skrevet

Du velger jo selv om du vil være sammen med en som det der....helt frivillig å ha en idiot som kjæreste.

Anonymkode: 0f704...bf8

• Liker 6
Skrevet

Han velger selv om han vil vanke med eksen og lyge til deg. Når du konfronterer han med løgnene, så vrir han det tilbake til deg (blameshifting, en manipuleringsteknikk psykopater, narcissister og manipulerende drittsekker bruker). Dette gjennomskuet du, og ba han om å spesifisere. Godt gjort!! Her ble han svar skyldig. Men synd at du godtok det!

Du har også et valg. Du velger å være en dørmatte som han kan komme og lyge til. Som han kan få gratis wifi og middag hos. Du har skrevet om problemene deres på KG kjempelenge. Tenk deg om. Har det blitt bedre? Nei, da blir det slik fremover også. Er dette fremtiden du VELGER for deg selv? DITT valg! Jeg synes du fortjener bedre! Kjipt med det samme du blir singel, men så kjenner du etterhvert hvor deilig det er uten en drittsekk i livet ditt!

Anonymkode: 4cc66...4fb

• Liker 7
Skrevet

Dette er da ikke noe forhold å bli i. Null respekt. 

bye bye 

Anonymkode: 6d5b9...388

Skrevet

Om min kjæreste hadde møtt sin eks, med unntak av en tilfeldighet.. så hadde jeg slått opp på flekken

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor noen av dere er sammen med hverandre. Jeg forstår ikke hvorfor du lar deg selv bli tråkka og spytta på på den måten og jeg forstår ikke hvorfor han er sammen med deg når han helt tydeligvis ikke bryr seg overhodet om deg og dine følelser. Får han noe økonomisk gode av forholdet deres?? 

Anonymkode: 5d07b...2b0

• Liker 3
Skrevet

Er det virkelig så vanskelig å forstå? Du er forelska i han. Han er ikke forelska i deg, han bare sier det når dere har sex. 

Han har det som plommen i egget. Han bytter på å pule deg og x-en, dvs x-en er ikke x. Han har to som han bytter på å pule etter som det passer han.

Hvis han i tillegg får mat og annen service av dere begge så er det bare en bonus.

Du må selv vurdere om du ønsker å dele livet med en som lyver og er notorisk utro. Hvordan tror du det evt blir å få barn med han? Tror du virkelig dere blir en lykkelig familie? 

Dere har "vært sammen" i 6 år, og han vil ikke en gang overnatte hos deg. Jeg tror det er relativt normalt å flytte sammen lenge før det har gått så lang tid, og det er ikke normalt å lyve til "kjæresten" sin. 

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor noen av dere er sammen med hverandre. Jeg forstår ikke hvorfor du lar deg selv bli tråkka og spytta på på den måten og jeg forstår ikke hvorfor han er sammen med deg når han helt tydeligvis ikke bryr seg overhodet om deg og dine følelser. Får han noe økonomisk gode av forholdet deres?? 

Anonymkode: 5d07b...2b0

Ja

Skrevet

Det burde ikke være nødvendig å forklare til noen at løgn ikke er greit... Det er heller ikke noe du kan få forklart, så lenge han ikke er interessert i å endre på noe eller høre på deg. Dessverre, men du kjemper nok en ensidig kamp for forholdet deres. 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja

Hvilke fordeler?

Skrevet
6 timer siden, Alterego666 skrev:

Hvilke fordeler?

Skylder meg penger som han nekter for nå. Snakk om noen  tusen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...