AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Ser mange skriver at der blir ekstremt våte/damene de har sex med er så våte og det ikke er friksjon osv. Blir kåt men ikke veldig våt...Er det noe galt med meg? Anonymkode: 00e70...7a9
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #2 Skrevet 24. oktober 2020 Er du i overgangsalder? Kanskje du er dehydrert eller har lite produksjon av slim der nede. Det kan by på vansker om du ønsker å bli gravid. Anonymkode: d8c30...e3c
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #3 Skrevet 24. oktober 2020 Jeg trodde jeg hadde et problem med å bli tørr. Men det har vist seg at problemet sitter mellom øra mine; et eller annet gjør meg avtent og vipps er det tørt. Med en partner ble det aldri vått, og jeg har i ettertid skjønt at det ikke var prevensjonen jeg nettopp hadde begynt på, men at han rett og slett ikke var riktig for meg. Jeg har noen ulike tuber med glidekrem i nattbordet. For noen ganger slår hue litt feil inn/av på feil tidspunkt - uten at det skal være nødvendig å avbryte sexen av den grunn. Sexen kan være super og så er det en liten kommentar eller tanken på vindusvask som slår til 🙄 Før var det å være tørr det absolutt værste som kunne skje meg. Jeg gråt! Og glidemiddel var satans verk... Men jeg blir stadig tryggere og med den siste partneren turte jeg å nevne faren for tørrheten første gang vi hadde sex. Jeg var også forberedt på å dra frem glidemiddelet om nødvendig. Det var det ikke 🥰 Kanskje det blir nødvendig en gang, håper jeg da bruker det med den største selvfølge! K 45 Anonymkode: f486a...217
SlemUlv Skrevet 24. oktober 2020 #4 Skrevet 24. oktober 2020 Det hender. Det er derfor det finnes glidemiddel. Glidemiddel er et fantastisk produkt! 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #5 Skrevet 24. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du i overgangsalder? Kanskje du er dehydrert eller har lite produksjon av slim der nede. Det kan by på vansker om du ønsker å bli gravid. Anonymkode: d8c30...e3c På ingen som helst måte. Det har dessverre alltid vært slik. Anonymkode: 00e70...7a9
Milky Skrevet 24. oktober 2020 #7 Skrevet 24. oktober 2020 Har aldri opplevd å bli kåt uten å bli skikkelig våt. Hvis jeg har på truse går det alltid gjennom. Men alle kvinner er forskjellige.. noen blir ikke så våte, mens andre blir veldig våte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå