Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja... Har ikke hørt fra han siden fredag, og da skulle han på byen. I dag ringte et merkelig nummer, og det var han. Han ringte og fortalte at han satt i varetekt, og skulle sitte der i 4 uker i første omgang. 

Han har nylig fått en samledom, og møtte ikke opp på meldeplikt. Nå blir han sittende i 18 måneder. 

Dette kom så jævlig brått på. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Besøksforbud i 4 uker. Får såvidt lov til å ringe. Alt må gå gjennom advokaten..... Så her sitter jeg da, uten en plan b. 

Anonymkode: 81c06...3a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var plan a da?

Anonymkode: 64930...45b

• Liker 29
Skrevet

Plan a var å spare og jobbe inn ekstra penger. Sliter økonomisk, så skulle sikre meg før han skulle inn. 

Sliter mest med den mentale biten. Fikk ikke sagt hade. Ingenting. 

Skrevet

Hvis han har besøksforbud må det vel dreie seg om ganske heftige saker.

Anonymkode: b824d...2dc

• Liker 30
Skrevet

Ja, slik er det dessverre. Eksen min ble brått fengslet i utlandet 18 mnd i østblokk land.
Der stod jeg igjen alene, startet livet på nytt med skole i en sen alder for å sikre meg økonomisk stabilitet. 

Anonymkode: ace99...bbd

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, har selv sittet varetektsfengslet i 8 uker hvor 4 uker var med restriksjoner som brev og besøksforbud, media og tele forbud. Det var ikke noe heftig saker 🤪

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, slik er det dessverre. Eksen min ble brått fengslet i utlandet 18 mnd i østblokk land.
Der stod jeg igjen alene, startet livet på nytt med skole i en sen alder for å sikre meg økonomisk stabilitet. 

Ja han måtte sikre din økonomisk stabillitet frem til du i sen alder fullførte skolen for å ta vare på deg selv. Ja stakkars mann. 

• Liker 2
Gjest UngMann1986
Skrevet

Okey, plan A sugde. Plan B blir enda verre.

Start heller på nytt med blanke ark. Trenger du en seriekriminell kjæreste? Virkelig? 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler sikkert mest om bevisforspillelse mens etterforskning pågår. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Tror og ser det skrev:

Ja han måtte sikre din økonomisk stabillitet frem til du i sen alder fullførte skolen for å ta vare på deg selv. Ja stakkars mann. 

Nei du, han ble løslatt i mars. Og vi har funnet hverandre igjen. 

Skrevet

Så trist å høre, håper det går bra med deg ❤️ Kan jeg få spørre, sliter du økonomisk pga lite inntekt eller har du lån? Om du vil svare på dette, så kanskje vi kan gi deg noen konkrete tips ❤️

Anonymkode: 19830...e95

• Liker 1
Skrevet

Jeg får ikke vondt av deg, TS. Jeg får vondt av dem han har skadet. 

Anonymkode: b65ed...ef5

• Liker 8
Skrevet

Om han sitter i varetekt så har han gjort noe nytt, det er ikke den tidligere dommen han soner for da. 

I forhold til økonomi, er desverre ikke så mye å få gjort om dere er registrert som at dere vor sammen. Vær glad dere ikke har barn. 

Om det er så at han skal sone 18 måneder nå så kommer det til å bli veldig rart først, så kommer du inn i en hverdag, og da går ting veldig greit for deg. For deg og alle andreuten for murene så går livet videre, for de i fengsel er det som om alt blir satt på pause. Det kan gjøre det vanskelig underveis, og ikke minst når han blir løslatt. Da må dere på en måte lære dere å leve sammen helt på nytt, mens ditt liv som sagt har gått videre, og han er på samme sted som det er idag. I tillegg til at han da er vant til veldige rutiner og diverse 

Anonymkode: 09e47...fcb

• Liker 2
Skrevet

Forresten kan det ikke ha kommet «brått på» hvis han brøt meldeplikten sin... Igjen, null sympati herfra.

Anonymkode: b65ed...ef5

• Liker 9
Skrevet

Man blir ikke satt i varetekt i 4 uker med full isolasjon for brudd på meldeplikt, så her har det garantert dukket opp noe nytt.

Anonymkode: 67b24...c60

• Liker 10
Skrevet
På 24.10.2020 den 0.53, AnonymBruker skrev:

Plan a var å spare og jobbe inn ekstra penger. Sliter økonomisk, så skulle sikre meg før han skulle inn. 

Sliter mest med den mentale biten. Fikk ikke sagt hade. Ingenting. 

Plan a er jo å gå ut på byen. Date litt. Opprette profil på tinder. Komme seg ut av det kriminelle miljøet før det går deg galt her i livet. Du har 18 måneder. Jeg foreslår at du flytter fra byen, kommunen og fylket. Begynn på nytt. 

Anonymkode: a3a0c...5ff

• Liker 12
Skrevet

Hvis han har fått hele 18 mnd så er det alvorlige forhold han er dømt for. Det skal en del til for å få ubetinget fengsel i det hele tatt. Legg han bak deg og skap et bedre liv for din egen del. 

• Liker 8
Skrevet

Det er ikke så enkelt dette. Det har ikke dukket opp nye forhold, men han ble pågrepet i forbindelse med en annen stor sak hvor han plutselig ble mistenkt. Han ble renvasket, men må sitte 4 uker fordi han hadde brutt meldeplikt og ikke møtt opp i retten. 

Jeg prøver å få dagene til å gå. Jeg er redd han kommer til å være inn og ut av fengsel hele livet. Samtidig håper jeg jo. Jeg er glad i denne mannen. Vi har hatt fine stunder. Føler bare han ditcha meg. Burde aldri gjort det han har gjort, han burde tenkt på meg og oss. Han har satt meg i en beyond dritt posisjon.... Jeg er mest forbanna akkurat nå, men... 

• Liker 1
Skrevet
På 24.10.2020 den 0.59, AnonymBruker skrev:

Hmm, har selv sittet varetektsfengslet i 8 uker hvor 4 uker var med restriksjoner som brev og besøksforbud, media og tele forbud. Det var ikke noe heftig saker 🤪

Det tror jeg ingenting på. Ingen får besøksforbud om det ikke har skjedd noe eller det vurderes å kunne skje noe som er til fare for liv. 

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
På 24.10.2020 den 0.59, AnonymBruker skrev:

Særlig. «I didn´t do nothing, I was framed.» Hørt den før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...