Gå til innhold

Kvinne 181 cm og 70 kilo, for stor for menn?

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heh Ok ,  da så ønsker jeg deg lykke til videre med livet som singel/incel 😜 😂

Anonymkode: e21c2...531

Hehe dette må være dårligste forsøket på hersketeknikk til mannen du siterte.😂 Men å ha høyde/vektkrav til menn er helt greit?😂 Man ser vel egentlig ting med sine egne briller er alt jeg har å si..

Anonymkode: 67203...883

• Liker 4

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker said:

I asia og fleste andre land er det veldig mye. Nordmenn er blitt så store at i dag er det blitt normalisert å veie så mye. 

Dama mi veier 50 kilo. Perfekt vekt syns jeg. Men smaken er som baken.

Hvor høy er hun?

Anonymkode: 5743d...2ff

• Liker 3

Jeg er akkurat 181 selv, og veier over 10 kg mer (82 kg sist jeg sjekket) . Føler meg på ingen måte feit, men har vært det, og har fremdeles litt hud igjen etter det. Lå på 92 på det verste.

Hvilken vekt som passer din kropp, kommer nok an på hvilken kroppstype du har. Jeg har en grov type, som bygger muskler lettere enn en tynn type. På 70 kg, hadde jeg blitt et vrak. 

hoftemål og skuldermål hos meg, er nesten identiske. Kun 2 cm som skiller. (Veldig bredskuldret). Må være forsiktig ved prøving av overdeler, så jeg ikke sprenger dem.

Stiller du 10 kvinner med samme vekt og høyde ved siden av hverandre, vil de mest sannsynlig ha forskjellige mål alle sammen, fordi vi har forskjellige kroppstyper.

Anonymkode: 86993...891

• Liker 1
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I asia og fleste andre land er det veldig mye. Nordmenn er blitt så store at i dag er det blitt normalisert å veie så mye. 

Det er faktisk ikke sammenlignbart. De har andre gener, og annerledes fysikk. Men du har rett i at vi har venner oss til å frotse i mat, og det er deilig :spise: 

Anonymkode: 86993...891

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er hun undervektig.

Nei hun har fine former og c cup. Hun trener mye styrke og har fin sprettrumpe.

Hun har veldig slank midje og markert overkropp men fine former på hofte/lår/pupper/rumpe. Hun spiser typisk mat som gjør at fettet legger seg på de rette plassene. Mye grønt og sunne fettsyrer osv. 

• Liker 1
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei hun har fine former og c cup. Hun trener mye styrke og har fin sprettrumpe.

Hun har veldig slank midje og markert overkropp men fine former på hofte/lår/pupper/rumpe. Hun spiser typisk mat som gjør at fettet legger seg på de rette plassene. Mye grønt og sunne fettsyrer osv. 

Hun har en BMI på 16,5. Det er undervekt.

• Liker 7
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har en BMI på 16,5. Det er undervekt.

Bmi er bare tull. Det er jeg et bevis på. Er 186 cm høy, har sixpack og 99 kilo. Ifølge bmi kalkukatoren er jeg veldig overvektig. Er bare muskler. 

• Liker 2
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bmi er bare tull. Det er jeg et bevis på. Er 186 cm høy, har sixpack og 99 kilo. Ifølge bmi kalkukatoren er jeg veldig overvektig. Er bare muskler. 

Ja, man kan godt tippe over til overvektig på bmi om man har mye muskler, så hva forteller det deg om det motsatte? Når dama di slår ut som undervektig på tross av at hun trener styrke? :filer:

• Liker 8

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Veier muskler faktisk så mye eller har du trent ekstremt mye? Jeg måtte trent på meg 30 kilo for å komme opp på tilsvarende vekt mtp. høyden. Jeg har ingen planer om det, altså, det blir jo som å drasse på en proppfull militærsekk ekstra til enhver tid.

Anonymkode: 6294f...372

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

174 høy. 

Altså, jeg er 174 cm selv og hvis jeg veide 50 kg hadde jeg sett ut som en utsulta fange. Veier nå 68 kg og da jeg gikk ned til 62 kg for noen år siden så ble jeg alt for tynn, var mange som spurte om det gikk bra med meg. Prøver å gå ned til 64 kg, det er en fin vekt for meg. 

Synd at dere norske menn er så sykelig opptatt av vekt og utseende. 

Anonymkode: b9d26...41b

• Liker 4
Annonse

Venninnen min er 181 og veier 68 kg. Hun ser ut som en supermodell, og bruker str S i klær. Ingen hadde reagert på om hun la på seg noen kg heller. Hun trenger derimot definitivt ikke å gå ned i vekt.

Jeg er 10 kg lavere og veier det samme. Bruker også small i klær og får alle jeg vil ha. ✌

Anonymkode: 44c6f...e22

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange menn vil ikke ha en kvinne på 70 kilo men jeg er faktisk meget slank selvom jeg er så tung. Er jeg for stor for menn siden jeg veier 70 kilo?

Anonymkode: 44483...510

Nei...  antall kg spiller ingen rolle.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og i Asia rager jeg på 170 gjerne 1/2-1 hode over de fleste damene. Ikke rart jeg veier litt mer enn de da. 
Hvis TS på 180 hadde veid det samme som dama di, hadde TS antakelig hatt en spiseforstyrrelse. 
(Ps: ingen diss til dama di, men damer på 50 kg er sannsynligvis ikke i øvre del av høydekurven hvis de også er normalt sunne/slanke)

Anonymkode: 5b369...f08

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...