AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Som du ikke kommer deg ut ifra? Hva er situasjonen, og hva holder deg tilbake? Anonymkode: 89beb...3d5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Vi er nok flere om å være i en låst og vanskelig livssituasjon. Selv om det for mitt tilfelle går pitte litt bedre. Det har vært og fortsatt er et sant mareritt hva angår både helse, økonomi, partnerskap og barn.. Det er nærmest ikke en ting/område som har gått fri, kan du si. Egen fysisk sykdom. Barn med diagnose og store vansker. Kryddre det hele med en utfordrende oppvekst. Det som holder meg tilbake er både økonomi, tryggheten og pga barna, samt ikke energi til store livsendringer nå. Mulig jeg utsletter meg selv, til slutt. Anonymkode: 9aef6...ea6 1
Silva Pluvialis Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 (endret) . Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg selv sliter med så mangst. Jeg har vert på NAV i mange år, men har nettopp kommet meg ut i arbeid selv om ikke helsa er helt på plass. Mest plager det meg at jeg føler meg stuck hjemme hos foreldrene min på grunn av økonomi. Har vert her altfor lenge nå. Anonymkode: 89beb...3d5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #5 Skrevet 24. oktober 2020 Har vært så vanvittig stuck i en «forelska i kollega» situasjon i flere år. Og er så fornøyd med at jeg endelig har tatt tak i situasjonen og kommet meg videre og skal begynne i ny jobb og er kvitt han for godt! Det er håp for alle❤️ Anonymkode: 8d7bb...503 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #6 Skrevet 24. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har vært så vanvittig stuck i en «forelska i kollega» situasjon i flere år. Og er så fornøyd med at jeg endelig har tatt tak i situasjonen og kommet meg videre og skal begynne i ny jobb og er kvitt han for godt! Det er håp for alle❤️ Anonymkode: 8d7bb...503 Så bra for deg. Jeg beundrer din styrke. Lykke til. Anonymkode: 89ff8...39e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #7 Skrevet 24. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra for deg. Jeg beundrer din styrke. Lykke til. Anonymkode: 89ff8...39e Takk for det, det har kostet meg mye og vært rimelig depressivt. Men det går an å endre kjipe situasjoner. Anonymkode: 8d7bb...503
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #8 Skrevet 24. oktober 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært så vanvittig stuck i en «forelska i kollega» situasjon i flere år. Og er så fornøyd med at jeg endelig har tatt tak i situasjonen og kommet meg videre og skal begynne i ny jobb og er kvitt han for godt! Det er håp for alle❤️ Anonymkode: 8d7bb...503 Kjenner meg veldig igjen i det der! Har har fortsatt på snap da, selv om jeg slutta jobben for 2 år siden. 😅 Anonymkode: 89beb...3d5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #9 Skrevet 25. oktober 2020 Ja, er stuck i den forstand at jeg har en utmattende jobb jeg hater med dårlig lønn men får ingen ny jobb samme hvor mye jeg søker, er også tvunget til å flytte snart men har ikke råd. Hadde nok endt livet om ikke jeg hadde de rundt meg som elsker meg. Anonymkode: d27aa...9a7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #10 Skrevet 25. oktober 2020 Penger er en vanvittig frihet folk tar for gitt. Anonymkode: d27aa...9a7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #11 Skrevet 25. oktober 2020 Ja jeg er ung ufør , men helt frisk i hodet og kan godt jobbe bare jeg fikk muligheten til det. Anonymkode: 05598...5ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå