Gå til innhold

Adhdforeldre - snapchat

shab

Anbefalte innlegg

Herlighet jeg trodde jeg hadde sett alt.. dette er en snapkonto som løvemammaene bare at det er foreldre (med adhd) som har barn med barn adhd. Mødrene er under gjennomsnittet smarte. For ei uke siden var en firebarnsmamma (4 gutter adhd) pålogget og snappet, i dag var hun pålogget igjen og hadde i all hemmelighet født barn (gutt) nr fem! 

noen som følger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tannbein

Huff så stusselig. Hva med taushetsplikt ovenfor barnas diagnoser? Eier man barna sine og kan man velge å dele alle helseopplysninger om dem?  Dette er ganske skjerpende, på lik linje med løvemammaene. De kan dele hva de vil i små, lukkede forum med sine likesinnede, når de trenger å ventilere seg  men jeg kan aldri tenke meg at disse barna vil sette pris på å ha blitt utlevert med hud og hår og diagnoser på åpent internett når de kommer opp i tenårene. I verste fall fører dette til både mobbing og angst, det kan også hende at man ikke får jobb fordi mor har slengt rundt seg med barnets diagnoser og problematikk.

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Løpegærn

Skjønner ikke helt hva en sånn eksponering av barns private informasjon har på sosiale medier å gjøre. Det er greit og ofte bra å være åpen om diagnoser når man er voksen, tenker jeg, men barna bør jo selv få velge hvilken informasjon de deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det denne mammaen ønsker å oppnå med å levere barna sine ut på denne måten? (Jeg har ikke lest hva hun har lagt ut, bare sett hva som står i denne tråden).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Har noen sett på den Snapchat-kontoen i det siste? Noen «normale» der men spesielt den ene brukeren… hjelp!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perlo skrev (På 14.5.2023 den 12.48):

Har noen sett på den Snapchat-kontoen i det siste? Noen «normale» der men spesielt den ene brukeren… hjelp!

Hvem av dem, hun med fem gutter?....... Og mannen hennes... Trodde først han var far til alle, men er vel kanskje ikke det likevel? Har han nedsatt hørsel? Trodde først han alltid gikk med øretlf/handsfreee, men ser ut som høreapparat nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...