AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Lurer på om det er noen som har prøvd dette, og hva slags erfaringer dere har med det? Anonymkode: 862eb...c69
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #2 Skrevet 24. oktober 2020 Jeg brukte Zelo-sok og fikk mer uro av det. Det hadde uro som bivirkning også. Men vet at andre har fått hjelp av det. Anonymkode: a979a...386
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #3 Skrevet 24. oktober 2020 Bruker propranolol av og til i situasjoner hvor jeg skal prestere, som foredrag i jobben som jeg gjør mye av. Det tar vekk de fysiske tegnende på nervøsitet. Det verste hos meg er at jeg begynner å skjelve ukontrollert og stemmen blir spak. Dette forsvinner. Men utover det har betablokkere ingen effekt på den psykiske følelsen av angst. For meg i hvert fall. Anonymkode: 54da9...6fe 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #4 Skrevet 24. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bruker propranolol av og til i situasjoner hvor jeg skal prestere, som foredrag i jobben som jeg gjør mye av. Det tar vekk de fysiske tegnende på nervøsitet. Det verste hos meg er at jeg begynner å skjelve ukontrollert og stemmen blir spak. Dette forsvinner. Men utover det har betablokkere ingen effekt på den psykiske følelsen av angst. For meg i hvert fall. Anonymkode: 54da9...6fe Legen min sier man må gå på det fast, at man ikke kan ta det nå og da... Anonymkode: c5707...bab 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #5 Skrevet 24. oktober 2020 Følger denne tråden. Legen min foreslo at jeg skulle prøve betablokkere for ekstraslag på hjertet, har noen erfaring med dette? En annen lege anbefalte det ikke, han hadde ikke noe positivt å si om betablokkere.. Anonymkode: 0cab2...e53 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #6 Skrevet 24. oktober 2020 Jeg tok tidligere betablokker for migrene, noe som faktisk hjalp meg. Det er lenge siden nå. Nå har jeg fått tips om å bruke det fordi jeg blir så nervøs når jeg skal ha oppkjøring til å ta lappen. Skjønner at jeg må gå på det en periode da. Lurer forresten på om dere har ingrediensene på medisinene dere nevner? Jeg er litt nøye på sånt 😛 Anonymkode: 862eb...c69
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #7 Skrevet 24. oktober 2020 Bruker som den over betablokkere for migrene med god effekt. Merker også at jeg har blitt roligere av det, så godt mulig det vil ha utslag på angst også. Har ingen bivirkninger bortsett fra at jeg ikke får opp pulsen skikkelig på trening, og merker at jeg blir litt tung i beina når jeg trener. Anonymkode: 659ed...e34
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #8 Skrevet 25. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker som den over betablokkere for migrene med god effekt. Merker også at jeg har blitt roligere av det, så godt mulig det vil ha utslag på angst også. Har ingen bivirkninger bortsett fra at jeg ikke får opp pulsen skikkelig på trening, og merker at jeg blir litt tung i beina når jeg trener. Anonymkode: 659ed...e34 Går de bivirkningene med trening vekk etter man har gått på dem en stund? Kjipt å ikke kunne perse på trening. Anonymkode: c5707...bab
Kalevala Skrevet 27. oktober 2020 #9 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg har gått på betablokkere i lang tid, som forebyggende mot migrene. (Det var effektivt) Opplevde faktisk at det også hjalp på flyskrekk og andre angstsymptomer. Betablokkere demper først og fremst de kroppslige reaksjonene på angst, som hjertebank, skjelving og uro. Dermed vil jo ikke angsten oppleves så sterk. Man kan føle seg engstelig, men får ikke de fysiske symptomene som oftest forsterker ubehaget. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå