Gå til innhold

Morgengave?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva kjøper dere i morgen gave til deres tilkommende mann? Jeg har ikke peiling på what to get>? noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen interesser??

Fiskein?

Jakt?

Golf?

Tror det blir salongrifle på min kjære.. Men da må han jo vite det på forhånd da - det må søkes om tillatelse...

Tenkte jeg skulle kjøpe ei litt fin slipsnål i tillegg til han da - får se.

Skrevet (endret)

Hadde planer om klokke.... Men i Gøteborg(var på ferie der) fant han en klokke på salg.. Hva skulle jeg gjøre da, si den var stygg eller no ;)

Så nå er jeg også helt uten idèer.. :forvirret:

Endret av Maibrud`06
Skrevet

Har kjøpt alle filmene fra "Gudfaren" på DVD, i tillegg skal han på aromaterapi før bryllupet.

Skrevet

Jeg har tenkt å gi min kjære en tatovering! Han har så lenge ønsket en som jeg har tegnet til han. Men nå er det bare 1 uke igjen!!! Så da får jeg jammen starte å tegne! :overrasket: Har foreløpig bare tenkt og tenkt...

Han har egentlig lyst at vi skal gi hverandre noen skikkelig fine solbriller... Men begge er enige i at det er litt trist hvis vi vet om gaven! (må jo prøve dem først!) Så jeg tenker han får tatovering som ekstra-overraskelese! :hjerte: hysssj...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gav golf-kurs. En gave han satt umåtelig stor pris på og han er i dag lykkelig innehaver av "grønt kort":)

Hadde i utgangspunktet tenkt på klokke men i steden var det jeg som fikk en nydelig certina klokke. :)

Skrevet

Jeg gav ham et album med undertøysbilder som jeg hadde vært hos fotograf og tatt. Det var veldig vellykket!! Og dessuten var det en artig opplevelse å ta skikkelige bilder av seg selv med en kvinnelig fotograf som virkelig klarte å gjøre fotograferingen avslappet og flott! Anbefales! :)

Skrevet

Jeg kjøpte mansjettknapper til min mann, noe han ble veldig glad for siden han ikke hadde dette fra før.

Skrevet

Min kjære fikk ett kokekurs hos Lars Barmen :)

Gjest alfa-alfa1
Skrevet

Hvor var dette. og hva kostet det? bor i Bergens-området, noen som vet om det finnes noe slikt her?

Skrevet

Min mann fikk et portrettmaleri av han og meg sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...