Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2005 #1 Skrevet 30. juli 2005 Hva kjøper dere i morgen gave til deres tilkommende mann? Jeg har ikke peiling på what to get>? noen ideer?
Søta Skrevet 30. juli 2005 #2 Skrevet 30. juli 2005 Noen interesser?? Fiskein? Jakt? Golf? Tror det blir salongrifle på min kjære.. Men da må han jo vite det på forhånd da - det må søkes om tillatelse... Tenkte jeg skulle kjøpe ei litt fin slipsnål i tillegg til han da - får se.
Boogie Skrevet 30. juli 2005 #4 Skrevet 30. juli 2005 (endret) Hadde planer om klokke.... Men i Gøteborg(var på ferie der) fant han en klokke på salg.. Hva skulle jeg gjøre da, si den var stygg eller no Så nå er jeg også helt uten idèer.. Endret 30. juli 2005 av Maibrud`06
lol75 Skrevet 30. juli 2005 #5 Skrevet 30. juli 2005 Har kjøpt alle filmene fra "Gudfaren" på DVD, i tillegg skal han på aromaterapi før bryllupet.
Lillepusen Skrevet 30. juli 2005 #6 Skrevet 30. juli 2005 Jeg har tenkt å gi min kjære en tatovering! Han har så lenge ønsket en som jeg har tegnet til han. Men nå er det bare 1 uke igjen!!! Så da får jeg jammen starte å tegne! Har foreløpig bare tenkt og tenkt... Han har egentlig lyst at vi skal gi hverandre noen skikkelig fine solbriller... Men begge er enige i at det er litt trist hvis vi vet om gaven! (må jo prøve dem først!) Så jeg tenker han får tatovering som ekstra-overraskelese! hysssj...
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2005 #7 Skrevet 31. juli 2005 Jeg gav golf-kurs. En gave han satt umåtelig stor pris på og han er i dag lykkelig innehaver av "grønt kort" Hadde i utgangspunktet tenkt på klokke men i steden var det jeg som fikk en nydelig certina klokke.
tøydukke Anna Skrevet 31. juli 2005 #8 Skrevet 31. juli 2005 Jeg gav ham et album med undertøysbilder som jeg hadde vært hos fotograf og tatt. Det var veldig vellykket!! Og dessuten var det en artig opplevelse å ta skikkelige bilder av seg selv med en kvinnelig fotograf som virkelig klarte å gjøre fotograferingen avslappet og flott! Anbefales!
linky Skrevet 31. juli 2005 #9 Skrevet 31. juli 2005 Jeg kjøpte mansjettknapper til min mann, noe han ble veldig glad for siden han ikke hadde dette fra før.
Gjest alfa-alfa1 Skrevet 31. juli 2005 #11 Skrevet 31. juli 2005 Hvor var dette. og hva kostet det? bor i Bergens-området, noen som vet om det finnes noe slikt her?
Augustbrud02 Skrevet 1. august 2005 #12 Skrevet 1. august 2005 Min mann fikk et portrettmaleri av han og meg sammen.
Tyren Skrevet 1. august 2005 #13 Skrevet 1. august 2005 Det var i Oslo hos Jacob's på holtet, mener det kostet ca 1100,- Hva det koster, kommer litt ann på hva slags type kurs man velger. Det min kjære fikk var ett 4 timers ettermiddags kus. Her har du noen linker du kan ta en titt på. Google treff på Kurs i Bergen Brimi kurs Matkurs Matkurs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå