Gå til innhold

Dater kvinne som er litt vid/veldig våt, lite friksjon!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 10/24/2020 at 5:10 PM, AnonymBruker said:

Om jeg må ligge å knipe konstant, så er ikke sex noe digg for meg. For at jeg skal komme, så må jeg klare å slappe av. Det klarer jeg ikke om jeg må ligge der og niknipe

Anonymkode: 72316...b61

Niknipe? Du skal jo ikke knipe den av..selv om det er gøy å ta hardt i bare for å vise at du kan. ;)

Du skal bare knipe nok til at det blir trangere, blir antagelig lettere med øvelse. Så får du heller slappe av når du føler det er på tide å ha orgasme. 😛

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.10.2020 den 17.10, AnonymBruker skrev:

Om jeg må ligge å knipe konstant, så er ikke sex noe digg for meg. For at jeg skal komme, så må jeg klare å slappe av. Det klarer jeg ikke om jeg må ligge der og niknipe

Anonymkode: 72316...b61

Men det er da ikke meningen at du skal ligge og niknipe 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2020 den 21.42, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne vært daten din ut fra hva du skriver. Min date er ikke stor, og jeg føler meg vid sammen med han, samt at jeg blir ekstremt våt. Jeg er veldig usikker på hva min date tenker om dette, han blir lett slapp, men forklarer det med noe annet, men det gjør likevel meg usikker.  Uansett, jeg hadde iallefall satt stor pris på en samtale om dette. Sexen er deilig, men ikke optimal, og jeg tenker at begge kan bidra for at det skal bli bedre, ...samt at åpenhet skaper tillitt. Og et håndkle er veldig innafor :)

Anonymkode: 538ea...605

Jeg tenker også slik og kunne vært daten. Trist for jeg vil bare at han skal ha det godt og da hjelper det å snakke om det. Han trenger ikke si «du er for vid og våt», men kan si at det fort kan bli litt lite friksjon, og bruke stillinger der bena er samlet, hun kan knipe noen ganger under penetrering også er selvfølgelig runking og suging gode alternativer...

Anonymkode: 30643...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 23.10.2020 den 21.49, AnonymBruker skrev:

Driver å dater en dame nå som jeg opplever ganske vid og ganske våt under samleie, så friksjonen uteblir ganske mye. Dette gjør at jeg sliter med å komme og penis blir etter hvert slapp. 

Hun derimot ser ut til å nyte sexen ganske mye og ser ut til å være ekstremt følsom der nede, selv om hun aldri har fått orgasme under samleie(selv om det høres slik ut)

Akkurat som at flertallet av kvinner foretrekker tykk penis for mer stimuli(ikke prøv å fortell meg noe annet), så er det jo bedre med en litt stram mus som gir litt "motstand". Jeg har ikke liten penis, men heller ikke veldig stor. Den er er helt normal!(16x 13)

Men hva skal jeg gjøre? Blir jo helt feil å droppe en dame man liker og som er god i senga ellers, bare fordi at musa er for "vid"?  Aldri vært borti dette dilemmaet før, da jeg som regel har hatt problem med litt for tidlig utløsning med andre partnere.

Anonymkode: 6d588...7c6

«Musa» blir vid når du gjør dama kåt. Når en kvinne blir kåt, vil ting utvide seg og man blir våt. Du har gjort alt ting riktig, annet enn å klage på at hun et så kåt på deg. 

Anonymkode: 2d9fd...6a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2020 den 9.33, AnonymBruker skrev:

Når du er såpass misfornøyd er dere nok ikke kompatible. 

Jeg blir også kjempevåt, men tror jeg er normalt "vid/trang". Eksen syntes det ble for vått og sa at han ikke kjente så mye. Han hadde riktignok liten penis, uten at det plagde meg. Jeg ble uansett veldig usikker pga. våtheten og trente iherdig med knipeøvelser daglig i månedsvis uten at han ble mer tilfreds. Veldig trist egentlig. Min nåværende kjæreste absolutt elsker(!) at jeg blir så våt. For han er det bedre jo våtere. Så noen ganger handler det rett og slett om hvor godt man passer sammen seksuelt.

Anonymkode: bb244...667

Samme her! Eksen hadde litt over snitt i størrelse da, men ikke så veldig følsom. Måtte "kjøre på" med voldsomt tempo for å klare å komme, og tørke masse... Det ble en ganske ensformig type sex for min del etterhvert.

Daten nå har større + er mer følsom, og han kooooser seg med at det er så vått. Nesten så han virker fascinert og at det tenner han ekstra. Det gjør det jo mer avslappende for meg også, at han liker det istedet for at jeg føler jeg "ødelegger" sexen for den andre med å bli for våt. 

Anonymkode: f9baa...77a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Musa» blir vid når du gjør dama kåt. Når en kvinne blir kåt, vil ting utvide seg og man blir våt. Du har gjort alt ting riktig, annet enn å klage på at hun et så kåt på deg. 

Anonymkode: 2d9fd...6a5

Dama mi er ikke vid når hun blir plaskvåt. Den er stram hele tiden. Exen var mye videre når hun var våt. Det varierer fra kvinne til kvinne.

Anonymkode: cbab8...d37

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2020 den 21.53, AnonymBruker skrev:

Hjelper ikke for våtheten.. 

Anonymkode: a9666...1f1

Håndkle hjelper, stopp opp og tørk av,kjør på videre.

Anonymkode: 181c9...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/5/2020 at 2:50 PM, AnonymBruker said:

Dama mi er ikke vid når hun blir plaskvåt. Den er stram hele tiden. Exen var mye videre når hun var våt. Det varierer fra kvinne til kvinne.

Nytte du likevel sexen? 

Anonymkode: d16f0...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2020 den 19.54, AnonymBruker skrev:

Nytte du likevel sexen? 

Kommer jo ann på alt annet som kjemi og hvordan resten av sexen er. Er hun vill i senga og en leken partner er det mye annet man kan ha det gøy med enn å ha piv sex. 

Men akkurat for piv sex er det jo en fordel at det er en viss friksjon såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 6.11.2020 den 19.54):

Nytte du likevel sexen? 

Ikke på samme måte vaginalt, men vi varierte mye på hvordan sex vi hadde. Brukte mye leketøy og mye oral blant annet, så var deilig på en annen måte. Man må bare tilpasse seg den man er sammen med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...