Gå til innhold

Dater kvinne som er litt vid/veldig våt, lite friksjon!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tørk under sex med håndkle, og slutt å runk, kanskje du får mer følsomhet (deathgrip). Sleit med det selv før, viste seg at det var mine runkevaner som var problemet

Anonymkode: c3f23...ee0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er desverre noen damer som er mye videre enn snittet enten de er født sånn eller blitt videre etter fødsel. 

Hvis det er et problem at du ikke klarer å holde deg stiv pga dette er det nok vanskelig å gjøre noe med det. Er begrenset hvor mye knipeøvelser vil hjelpe i et sånt tilfelle. Med mindre dere ikke finner ut andre måter å ha sex på som større leketøy, penishylse, fisting osv så vil dere neppe bli kompatible i sengen og du vil føle deg frustrert. 

Har selv vært med mange damer og var et par av de som hadde samme problemstillingen. De sa selv at de er vid, og vi hadde annerledes sex enn den normale piv sexen pga dette. Når de hadde spredte ben ble det som en hul trakt (åpent hull) der nede, så kunne ta inn 2-3 fingre uten at de kom borti vagina veggene likssom. Hjalp litt hvis de klemte bena hardt sammen, men er jo bare noen få stillinger der dette er mulig.

Anonymkode: cbab8...d37

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tørk under sex med håndkle, og slutt å runk, kanskje du får mer følsomhet (deathgrip). Sleit med det selv før, viste seg at det var mine runkevaner som var problemet

Anonymkode: c3f23...ee0

Noen er bare videre og det får man ikke gjort så mye med. Han har jo hatt bra sex med alle andre damene sier han. Er jo bare med henne her det har vært et problem sier han. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

En fin julegave Elvie Trainer - Appstyrt Bekkenbunnstrener
Det er pga slapp bekkenbunn at kvinner kan bli "vide". De blir stramme igjen når musklene blir styrket. Det er pga slappe muskler og er faktisk VELDIG VANLIG selv om ingen prater om det. Samme som med inkontinens (tisse på seg), hemorider ved endetarmsåpninger (åreknuter), fremfall av skjedevegger osv osv osv. Det er mye dritt vi kvinner kan få utenom bare menstruasjonen.

Anonymkode: 0a1fb...ed8

Jeg er også godt voksen dame men jeg er likevel ikke vid nedentil. Tvert i mot. kan ikke ha inn to fingre. Men kan skyldes at jeg ikke har hatt sex eller har vært gravid ?. Tror også at jeg har et vedlig trangt bekken. Har også en barnløs venninne uten mann og som også er veldig trang ifølge hennes gynekolog. Så det er ikke alle kvinner som blir vide med alderen.

Anonymkode: 4948a...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også godt voksen dame men jeg er likevel ikke vid nedentil. Tvert i mot. kan ikke ha inn to fingre. Men kan skyldes at jeg ikke har hatt sex eller har vært gravid ?. Tror også at jeg har et vedlig trangt bekken. Har også en barnløs venninne uten mann og som også er veldig trang ifølge hennes gynekolog. Så det er ikke alle kvinner som blir vide med alderen.

Anonymkode: 4948a...14b

Fødsler kan definitivt gjøre noe der nede. Det er jeg et bevis på. Var supertrang før. Men pga skade i muskler i bekkenbunnen så eg jeg blitt videre. 

Anonymkode: 6dc3e...488

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Driver å dater en dame nå som jeg opplever ganske vid og ganske våt under samleie, så friksjonen uteblir ganske mye. Dette gjør at jeg sliter med å komme og penis blir etter hvert slapp. 

Hun derimot ser ut til å nyte sexen ganske mye og ser ut til å være ekstremt følsom der nede, selv om hun aldri har fått orgasme under samleie(selv om det høres slik ut)

Akkurat som at flertallet av kvinner foretrekker tykk penis for mer stimuli(ikke prøv å fortell meg noe annet), så er det jo bedre med en litt stram mus som gir litt "motstand". Jeg har ikke liten penis, men heller ikke veldig stor. Den er er helt normal!(16x 13)

Men hva skal jeg gjøre? Blir jo helt feil å droppe en dame man liker og som er god i senga ellers, bare fordi at musa er for "vid"?  Aldri vært borti dette dilemmaet før, da jeg som regel har hatt problem med litt for tidlig utløsning med andre partnere.

Anonymkode: 6d588...7c6

Runker du ofte og hardt??

Anonymkode: 3c5c5...3c9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Runker du ofte og hardt??

Nei han har ikke hatt problemer tidligere. Hun er vid og da er det lite man får gjort. 

Enten må de finne andre måter å ha sex på eller så blir ikke dette noe bra. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei han har ikke hatt problemer tidligere. Hun er vid og da er det lite man får gjort. 

Enten må de finne andre måter å ha sex på eller så blir ikke dette noe bra. 

Kanskje han ikke runket like hardt og ofte tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, blaffen skrev:

Dette!

Dama kniper rundt pikken under sex. Om hun slapper heelt av er det litt som å røre rundt i en bøtte, om hun kniper så hardt hun klarer er det faktisk så trangt at det blir ubehaglig.. Noe midt i mellom funker bra for oss begge. :)

Om jeg må ligge å knipe konstant, så er ikke sex noe digg for meg. For at jeg skal komme, så må jeg klare å slappe av. Det klarer jeg ikke om jeg må ligge der og niknipe

Anonymkode: 72316...b61

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg må ligge å knipe konstant, så er ikke sex noe digg for meg. For at jeg skal komme, så må jeg klare å slappe av. Det klarer jeg ikke om jeg må ligge der og niknipe

Anonymkode: 72316...b61

Hvis sexen skal være bra for begge må man gi og ta litt hvis hun er vid. Er hun trang/normal så er jo ikke dette noe problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg aldri har orgasme under samleie uten at klitoris er stimulert. Uansett hvor stor eller liten. 

Anonymkode: a66e9...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Men ble hun vid grunnet fødsel? Hvordan reagerte du når hun fortalte deg det? Er ikke i åpningen jeg er vid, men større inni-løsere på en måte. Har ingen problemer med å få orgasme ved bruk av dildo, får fortsatt vaginalorgasmer... men de er så mye svakere enn tidligere....  Jeg vil tro at menn også hadde synes det hadde vært trist og flaut om penisstørrelsn deres ble 50% mindre.... 

Operasjon etter fødsel ja. Jeg reagerte ikke noe spesiellt på det, men forbannet meg på at jeg skulle klare å bevise for denne dama at jeg kunne gi ho orgasme. Jeg ville jo ha hele mennesket. Så lenge hjernene spiller på lag betyr det andre ingen ting. Sex er så myyyye mer enn kun penetrering med penis.

Anonymkode: 03634...d51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Operasjon etter fødsel ja. Jeg reagerte ikke noe spesiellt på det, men forbannet meg på at jeg skulle klare å bevise for denne dama at jeg kunne gi ho orgasme. Jeg ville jo ha hele mennesket. Så lenge hjernene spiller på lag betyr det andre ingen ting. Sex er så myyyye mer enn kun penetrering med penis.

Ble hun operert etter fødsel? Og fortsatt vid etter operasjonen? Eller misforstod jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble hun operert etter fødsel? Og fortsatt vid etter operasjonen? Eller misforstod jeg.

Nei, du misforstod ikke. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen er bare videre og det får man ikke gjort så mye med. Han har jo hatt bra sex med alle andre damene sier han. Er jo bare med henne her det har vært et problem sier han. 

Runkevaner har faktisk noe å si, om man holder for hardt, skal det mye til for en vagina å bli like "trang". Sier seg selv. Om en kvinne bruker en altfor tykk dildo, vil en penis uansett tykkelse føles mindre. 

Anonymkode: a70a0...cff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Runkevaner har faktisk noe å si, om man holder for hardt, skal det mye til for en vagina å bli like "trang". Sier seg selv. Om en kvinne bruker en altfor tykk dildo, vil en penis uansett tykkelse føles mindre. 

Anonymkode: a70a0...cff

Man må faktigst ha et visst trykk på penis for å komme. Har selv alltid runket med lett grep men er likevel 2 damer jeg var med som var mye videre enn de 10-talls andre jeg har vært med. Alle har jo variert litt men disse to skilte seg spessielt ut. De brukte begge store dildoer så regner med det var derfor de hadde store dildoer og ikke normale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dersom det andre stemmer bra, er det jo dumt å dumpe henne på grunn av dette. Hun kan jo faktisk gjøre noe med det. Jeg har liten penis, så jeg har opplevd dette en del ganger selv. Hun blir søkkvåt, og friksjonen blir svakere. Og jo, det er stor forskjell på dere der nede også. Også som søkkvåte. Men jeg er jo av den formening at det ikke er så voldsomt nøye. Det er andre ting som er langt viktigere enn friksjon. Det jeg har merket er at det ofte blir bedre etterhvert som vi blir vant til hverandre. Vi lærer hverandre å kjenne, og blir bedre til å tenne hverandre. I tillegg tilpasser hun seg meg til en viss grad over tid. En annen ting jeg har lagt merke til er at noen av mine partnere har sett og følt hva de har å jobbe med, og dermed enten begynt med knipeøvelser, eller trappet opp treningen. Så da merker vi begge friksjonen blir bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp det som er merkelig, virker som hun er ekstremt følsom der nede. Sier at det er sykt godt osv. Kroppens hennes strammer seg, beina skjelver litt og hun lager mye lyder. Så hvis alt ikke er fake, så virker det som at hun føler ganske mye der nede egentlig...

Anonymkode: 6d588...7c6

Jeg kunne vært daten din ut fra hva du skriver. Min date er ikke stor, og jeg føler meg vid sammen med han, samt at jeg blir ekstremt våt. Jeg er veldig usikker på hva min date tenker om dette, han blir lett slapp, men forklarer det med noe annet, men det gjør likevel meg usikker.  Uansett, jeg hadde iallefall satt stor pris på en samtale om dette. Sexen er deilig, men ikke optimal, og jeg tenker at begge kan bidra for at det skal bli bedre, ...samt at åpenhet skaper tillitt. Og et håndkle er veldig innafor :)

Anonymkode: 538ea...605

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne og veldig trang uansett hvor våt jeg blir.....blir jeg skremt av denne tråden. Kommer ALDRI til å føde naturlig........... har slitt med sexlivet i 12 år som til slutt ødelegger forholdene mine...ikke det at jg ikke nyter sex men er for sliten og har for mye smerter ellers i kroppen til å orke mer enn max 1 gang i mnden..og hvis selv dette blir ødelagt må jg vel leve alene livet ut. Ingen normale mennesker lever i søkibat i et forhold.

til TS, jeg vet ikke hvor lenge du har kjent dama og hvor mye problemet plager deg. Men hvis dette er et problem som bygges opp over tid og ender med dårlig forhold etter 1-2 år så må jeg nesten anbefale deg å dumpe henne. Det dummeste man kan finne på er å kaste bort egen og andres tid. 

Anonymkode: a80be...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2020 den 1.26, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde å blir videre i skjeden grunnet fødsler, noe som i mitt tilfelle ikke kan trenes opp igjen. Før kunne jeg nærmest klippe av fingeren min med skjeden. Det hr gitt meg så dårlig selvtillit at jeg ikke har hatt sex siden jeg var 25 år, noe som er ti år siden. Det er en stor sorg. Har hatt sjansen mange ganger, mangler ikke på beilere,  men kommer aldri aldri til å involvere meg med en mann noensinne resten av livet grunnet det. Det er for ydmykende. Tipper en mann ville blitt svært skuffet. Så jeg har lovet meg selv at jeg aldri skal involvere meg romantisk meg noen resten livet. Ja, det er jævla trist.....  

Det er trist å se at du tenker sånn, fordi en god person som bryr seg om partneren sin, er en god sexpartner. Jeg ville mye heller hatt en person som ikke kunne klippe av fingeren min, men som var trofast mot meg, og bare ville ha meg, og ingen andre. De fleste timene i døgnet har msn jo ikke sex. Og begge kjønn kan gjøre det fint for partneren sim på mange måter. 

Jeg har hatt kjærester som ikke fikk vaginalorgasme, men med en finger eller vibrator, pluss meg godt inni seg, fikk de fine opplevelser likevel. Jeg er ganske stor (Omtrent som en 250 Ml Lactacyd-flaske), men det var ikke det som ga den gode opplevelsen. Det var at jeg syntes det var helt ok med en hjelpende hånd eller vibrator i tillegg til meg. Og uansett vidde.. De fleste som prøver, klarer å suge en mann ut av sitt gode skinn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...