Sinsiew Skrevet 23. oktober 2020 #21 Del Skrevet 23. oktober 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner problemet. Kombinasjonen vid og våt er ganske dødfødt. Selv for meg som er godt over gjennomsnittet stor, blir dette bortkastet tid. Og alt pratet om knipeøvelser, bekkenbunntrening mv, er etter min erfaring stort sett tøv og overdrivelser. Er man (blitt) vid, hjelper intet annet enn kirurgi. Anonymkode: 594aa...243 Er det tøv og overdrivelser, eller har du stort sett ikke møtt damer som faktisk bruker musklene under sex? For om man har en sterk bekkenbunn, kjenner man musklene godt selv om man kun bruker én finger for å sjekke om man får aktivert riktige muskler når man gjør knipeøvelser. Endret 23. oktober 2020 av Sinsiew 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heletv Skrevet 23. oktober 2020 #22 Del Skrevet 23. oktober 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Driver å dater en dame nå som jeg opplever ganske vid og ganske våt under samleie, så friksjonen uteblir ganske mye. Dette gjør at jeg sliter med å komme og penis blir etter hvert slapp. Hun derimot ser ut til å nyte sexen ganske mye og ser ut til å være ekstremt følsom der nede, selv om hun aldri har fått orgasme under samleie(selv om det høres slik ut) Akkurat som at flertallet av kvinner foretrekker tykk penis for mer stimuli(ikke prøv å fortell meg noe annet), så er det jo bedre med en litt stram mus som gir litt "motstand". Jeg har ikke liten penis, men heller ikke veldig stor. Den er er helt normal!(16x 13) Men hva skal jeg gjøre? Blir jo helt feil å droppe en dame man liker og som er god i senga ellers, bare fordi at musa er for "vid"? Aldri vært borti dette dilemmaet før, da jeg som regel har hatt problem med litt for tidlig utløsning med andre partnere. Anonymkode: 6d588...7c6 Jeg har samme "problemet". Jeg er vid og blir altfor våt, jeg nyter derimot sex veldig godt uansett, men merker av og til at partneren ikke setter like stor pris på det. Jeg blir ikke sur om han ber meg om å tørke meg eller at vi bytter stilling for at han skal kjenne det bedre. Bare snakk med henne, si du liker henne godt og at for at det skal bli enda bedre mellom dere må dere prøve litt andre ting under samleie. Hvis du ikke vil be henne tørke seg, så kan du jo ha håndkle tilgjengelig og eventuelt tørke deg selv underveis? Hun er nok veldig bevisst på at hun er veldig våt, det er sånt vi kvinner er veldig klare over Endret 23. oktober 2020 av heletv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #23 Del Skrevet 23. oktober 2020 32 minutter siden, AnonymBruker said: Hjelper ikke for våtheten.. Anonymkode: a9666...1f1 Hvorfor er det et problem? Anonymkode: 4b41c...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #24 Del Skrevet 23. oktober 2020 Har dere prøvd å tørke underveis? Jeg blir ekstremt våt og det er klar friksjonen uteblir, men er veldig trang utenom. I hvert fall det mannfolkene sier om vi kjører litt tørt. Da er det vanskelig å få noe inn. Blir det for vått så er det stramming av muskulaturen og tørking som må til. Anonymkode: 148a0...ae8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UngMann1986 Skrevet 23. oktober 2020 #25 Del Skrevet 23. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjenner problemet. Kombinasjonen vid og våt er ganske dødfødt. Selv for meg som er godt over gjennomsnittet stor, blir dette bortkastet tid. Og alt pratet om knipeøvelser, bekkenbunntrening mv, er etter min erfaring stort sett tøv og overdrivelser. Er man (blitt) vid, hjelper intet annet enn kirurgi. Anonymkode: 594aa...243 Du aner ikke hva du prater om. Knipetrening av bekkenbunnen vil gjøre det mulig å knipe rundt penis. Har opplevd kvinner som har veldig god kontroll på disse musklene, og det merkes! Hva innebærer den kirurgien du snakker om? Fjerne slimhinne, snurpe sammen og etterlatte et arr? Spar oss fra ræva råd fra en anonym bruker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #26 Del Skrevet 23. oktober 2020 Jeg opplevde å blir videre i skjeden grunnet fødsler, noe som i mitt tilfelle ikke kan trenes opp igjen. Før kunne jeg nærmest klippe av fingeren min med skjeden. Det hr gitt meg så dårlig selvtillit at jeg ikke har hatt sex siden jeg var 25 år, noe som er ti år siden. Det er en stor sorg. Har hatt sjansen mange ganger, mangler ikke på beilere, men kommer aldri aldri til å involvere meg med en mann noensinne resten av livet grunnet det. Det er for ydmykende. Tipper en mann ville blitt svært skuffet. Så jeg har lovet meg selv at jeg aldri skal involvere meg romantisk meg noen resten livet. Ja, det er jævla trist..... Anonymkode: 6dc3e...488 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #27 Del Skrevet 23. oktober 2020 Om hun er åpen og frigjort og ellers god i senga, så er hun sikkert villig til å tilfredstille deg også. Spør om hun kan begynne å knipe litt, når hun skjønner du synes det er deilig, så kniper hun sikkert mer. Anonymkode: a70a0...cff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #28 Del Skrevet 23. oktober 2020 Anbefaler ikke å dumpe henne, for etterhvert som hun blir lei av å ha sex med deg vil hun bli både trangere og mindre våt. Anonymkode: f6de8...ef2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #29 Del Skrevet 23. oktober 2020 Foreslår også å finne ut av hvor hun er i syklusen. Har dere sex hver dag? Noen dager i syklusen er man videre enn andre. Anonymkode: a70a0...cff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zyria Skrevet 23. oktober 2020 #30 Del Skrevet 23. oktober 2020 Gratulerer, hun er komfortabel med deg og blir tent av deg. Du får si at hun er vid, så blir det mindre sex og hun blir mer tørr. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #31 Del Skrevet 23. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplevde å blir videre i skjeden grunnet fødsler, noe som i mitt tilfelle ikke kan trenes opp igjen. Før kunne jeg nærmest klippe av fingeren min med skjeden. Det hr gitt meg så dårlig selvtillit at jeg ikke har hatt sex siden jeg var 25 år, noe som er ti år siden. Det er en stor sorg. Har hatt sjansen mange ganger, mangler ikke på beilere, men kommer aldri aldri til å involvere meg med en mann noensinne resten av livet grunnet det. Det er for ydmykende. Tipper en mann ville blitt svært skuffet. Så jeg har lovet meg selv at jeg aldri skal involvere meg romantisk meg noen resten livet. Ja, det er jævla trist..... Anonymkode: 6dc3e...488 Jeg håper du finner noe som kan enten lette sorgen over dette, eller at du finner en annen type løsning. Du fortjener kjærlighet hvis du vil ha det, og sex er ikke alt i ett forhold. Anonymkode: 125ed...f67 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23. oktober 2020 #32 Del Skrevet 23. oktober 2020 Aldri merket at det har vært noe problem med å være for trang, vid eller for våt... Er det noen som er ekstra våte og vide samtidig, er det jo bare å knulle med samlet ben eller sakse bena til kvinnen. Det er jo ingen skam å ta en liten pause å tørke litt eller slikke i seg den hærlige safta heller... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #33 Del Skrevet 23. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper du finner noe som kan enten lette sorgen over dette, eller at du finner en annen type løsning. Du fortjener kjærlighet hvis du vil ha det, og sex er ikke alt i ett forhold. Anonymkode: 125ed...f67 Det er den skammen jeg har og en sorg over å være så mye annerledes enn tidligere. Vil tippe mange blir svært skuffet for de forventet noen annet etter hvordan jeg ellers ser ut tror jeg. Anonymkode: 6dc3e...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 24. oktober 2020 #34 Del Skrevet 24. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er den skammen jeg har og en sorg over å være så mye annerledes enn tidligere. Vil tippe mange blir svært skuffet for de forventet noen annet etter hvordan jeg ellers ser ut tror jeg. Anonymkode: 6dc3e...488 Det er vel ingen dumpegrunn for at du er litt annerledes nedentil? merker du ingenting når du kniper eller hoster heller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 24. oktober 2020 #35 Del Skrevet 24. oktober 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Kjenner problemet. Kombinasjonen vid og våt er ganske dødfødt. Selv for meg som er godt over gjennomsnittet stor, blir dette bortkastet tid. Og alt pratet om knipeøvelser, bekkenbunntrening mv, er etter min erfaring stort sett tøv og overdrivelser. Er man (blitt) vid, hjelper intet annet enn kirurgi. Anonymkode: 594aa...243 Du har mye erfaring på området? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #36 Del Skrevet 24. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplevde å blir videre i skjeden grunnet fødsler, noe som i mitt tilfelle ikke kan trenes opp igjen. Før kunne jeg nærmest klippe av fingeren min med skjeden. Det hr gitt meg så dårlig selvtillit at jeg ikke har hatt sex siden jeg var 25 år, noe som er ti år siden. Det er en stor sorg. Har hatt sjansen mange ganger, mangler ikke på beilere, men kommer aldri aldri til å involvere meg med en mann noensinne resten av livet grunnet det. Det er for ydmykende. Tipper en mann ville blitt svært skuffet. Så jeg har lovet meg selv at jeg aldri skal involvere meg romantisk meg noen resten livet. Ja, det er jævla trist..... Anonymkode: 6dc3e...488 Dette er bare tull, frøken. Kona mi og jeg var stormende forelsket i hverandre lenge, uten noe sex. Kun av den grunn du oppgir. Vi ble ganske brisne en kveld, og hadde sex. Da var katta ute av sekken, og hun unnskylte!! at hun var så vid, men kunne ikke noe for det. Jeg så på hele dama at hun var oppriktig lei seg. Hadde endel samtaler og åpenhet rundt dette, og etterhvert begynnte vi å ha regelmessig sex. Men måtte virkelig jobbe for å snu hjernen hennes på dette feltet. Innså etterhvert at jeg ikke klarte å gi henne orgasme ved penispenetrering. Hun er veldig våt og vid, og jeg ikke spesiellt stor. Vet du, jeg ga ho oral hver eneste gang og hun elsket det. Fingret henne samtidig, og det var umulig å ikke skjønne at hun likte å bli fyllt opp. Tilslutt ble det faktisk hele hånden, og hun fikk orgasme etter orgasme etter orgasme bare ved penetrering. Jeg som mann har aldri gitt en annen dame så mange orgasmer før, og følte meg som en konge. Hun gråt faktisk hver eneste gang hun fikk orgasme av dette den første tiden, og nei, det var ikke pga smerte, men fordi hun trodde ikke hun kunne oppleve det igjen. Etter 12år som gift, og ett barn senere gjør vi mye forskjellig innenfor og utenfor senga, og vi, hvertfall jeg har fortsatt mitt livs beste sex. Finn deg en mann som stoler på seg selv, og som kan få deg til å stole på han. Du er alt for ung til å gå glipp av livet. Du er god nok. Anonymkode: 03634...d51 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 24. oktober 2020 #37 Del Skrevet 24. oktober 2020 8 timer siden, heletv skrev: Jeg har samme "problemet". Jeg er vid og blir altfor våt, jeg nyter derimot sex veldig godt uansett, men merker av og til at partneren ikke setter like stor pris på det. Jeg blir ikke sur om han ber meg om å tørke meg eller at vi bytter stilling for at han skal kjenne det bedre. Bare snakk med henne, si du liker henne godt og at for at det skal bli enda bedre mellom dere må dere prøve litt andre ting under samleie. Hvis du ikke vil be henne tørke seg, så kan du jo ha håndkle tilgjengelig og eventuelt tørke deg selv underveis? Hun er nok veldig bevisst på at hun er veldig våt, det er sånt vi kvinner er veldig klare over Nei du er helt sikkert ikke det. Min opplevelse er at det er liten forskjell på damer der nede. Forskjellen jeg opplever er at de blir våte og noen veldig våte. Ei jeg hengte med drev på med løfting av ting med musklene der nede. Hun var definitivt ikke "vid", men likevel ble hun så våt at det nesten fjernet all friksjon og dermed opplevdes som vid. Jeg ble veldig glad for det egentlig for hun var så kåt på meg og ble helt gal av meg og min kropp. Etter som jeg kommer litt mye når jeg kommer så har jeg alltid med ett badehåndkle eller to i senga så jeg tok bare det å tørket litt på henne og meg. Vipps så ble det mye bedre. Det at jeg tennte henne såpass og at hun åpenbart ble "gal" av meg veier mye opp i at selve penetreringen kansje ikke er 100% for min del, men ved hennes reaksjon gjorde det akkurat det. Hun elsket det at jeg trengte inn i henne og ikke minst fyllte henne. Som mann da så må man slutte å overtenke og vil for mye (bli for ivrig). Da kommer man ikke. Slapp av og bruk tiden til å bare nyte og lev i nuet. Gjør du det kommer orgasmen til deg som mann også. Jeg kan nesten bestemme på sekundet når jeg skal ha orgasme sammen med ei dame jeg er trygg på. Dette er en øvingssak du må øve på. Det kan ta litt tid, men om du jobber jevnt og trutt med dette så vil du klare det. La ihvertfall ikke denne "bagatellen" ødelegge et ellers supert forhold trådstarter. For ja det er en bagatell hvis du tenker deg godt om. Nå har jeg her svart ikke bare dette innlegget, men også trådstarters bare så den forvirringen blir komplett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #38 Del Skrevet 24. oktober 2020 Når du er såpass misfornøyd er dere nok ikke kompatible. Jeg blir også kjempevåt, men tror jeg er normalt "vid/trang". Eksen syntes det ble for vått og sa at han ikke kjente så mye. Han hadde riktignok liten penis, uten at det plagde meg. Jeg ble uansett veldig usikker pga. våtheten og trente iherdig med knipeøvelser daglig i månedsvis uten at han ble mer tilfreds. Veldig trist egentlig. Min nåværende kjæreste absolutt elsker(!) at jeg blir så våt. For han er det bedre jo våtere. Så noen ganger handler det rett og slett om hvor godt man passer sammen seksuelt. Anonymkode: bb244...667 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #39 Del Skrevet 24. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare tull, frøken. Kona mi og jeg var stormende forelsket i hverandre lenge, uten noe sex. Kun av den grunn du oppgir. Vi ble ganske brisne en kveld, og hadde sex. Da var katta ute av sekken, og hun unnskylte!! at hun var så vid, men kunne ikke noe for det. Jeg så på hele dama at hun var oppriktig lei seg. Hadde endel samtaler og åpenhet rundt dette, og etterhvert begynnte vi å ha regelmessig sex. Men måtte virkelig jobbe for å snu hjernen hennes på dette feltet. Innså etterhvert at jeg ikke klarte å gi henne orgasme ved penispenetrering. Hun er veldig våt og vid, og jeg ikke spesiellt stor. Vet du, jeg ga ho oral hver eneste gang og hun elsket det. Fingret henne samtidig, og det var umulig å ikke skjønne at hun likte å bli fyllt opp. Tilslutt ble det faktisk hele hånden, og hun fikk orgasme etter orgasme etter orgasme bare ved penetrering. Jeg som mann har aldri gitt en annen dame så mange orgasmer før, og følte meg som en konge. Hun gråt faktisk hver eneste gang hun fikk orgasme av dette den første tiden, og nei, det var ikke pga smerte, men fordi hun trodde ikke hun kunne oppleve det igjen. Etter 12år som gift, og ett barn senere gjør vi mye forskjellig innenfor og utenfor senga, og vi, hvertfall jeg har fortsatt mitt livs beste sex. Finn deg en mann som stoler på seg selv, og som kan få deg til å stole på han. Du er alt for ung til å gå glipp av livet. Du er god nok. Anonymkode: 03634...d51 Takk for svar. Men ble hun vid grunnet fødsel? Hvordan reagerte du når hun fortalte deg det? Er ikke i åpningen jeg er vid, men større inni-løsere på en måte. Har ingen problemer med å få orgasme ved bruk av dildo, får fortsatt vaginalorgasmer... men de er så mye svakere enn tidligere.... Jeg vil tro at menn også hadde synes det hadde vært trist og flaut om penisstørrelsn deres ble 50% mindre.... Anonymkode: 6dc3e...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #40 Del Skrevet 24. oktober 2020 Dump. Anonymkode: 40be8...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå