AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Del Skrevet 23. oktober 2020 Driver å dater en dame nå som jeg opplever ganske vid og ganske våt under samleie, så friksjonen uteblir ganske mye. Dette gjør at jeg sliter med å komme og penis blir etter hvert slapp. Hun derimot ser ut til å nyte sexen ganske mye og ser ut til å være ekstremt følsom der nede, selv om hun aldri har fått orgasme under samleie(selv om det høres slik ut) Akkurat som at flertallet av kvinner foretrekker tykk penis for mer stimuli(ikke prøv å fortell meg noe annet), så er det jo bedre med en litt stram mus som gir litt "motstand". Jeg har ikke liten penis, men heller ikke veldig stor. Den er er helt normal!(16x 13) Men hva skal jeg gjøre? Blir jo helt feil å droppe en dame man liker og som er god i senga ellers, bare fordi at musa er for "vid"? Aldri vært borti dette dilemmaet før, da jeg som regel har hatt problem med litt for tidlig utløsning med andre partnere. Anonymkode: 6d588...7c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Del Skrevet 23. oktober 2020 Kom igjen når du blir voksen! Anonymkode: 3b5c7...325 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMHuser Skrevet 23. oktober 2020 #3 Del Skrevet 23. oktober 2020 Be henne trene på knipeøvelser 😊 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Del Skrevet 23. oktober 2020 Du får vel ta en helhetsvurdering å se hva som er viktigst for deg. Ikke så mye hun kan gjøre med det.. Anonymkode: a9666...1f1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Del Skrevet 23. oktober 2020 Akkurat nå, CMHuser skrev: Be henne trene på knipeøvelser 😊 Hjelper ikke for våtheten.. Anonymkode: a9666...1f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #6 Del Skrevet 23. oktober 2020 vet DU hva man kan gjøre med et kleshåndkle? Anonymkode: 6bc5f...f3c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 23. oktober 2020 #7 Del Skrevet 23. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva skal jeg gjøre? Blir jo helt feil å droppe en dame man liker og som er god i senga ellers, bare fordi at musa er for "vid"?. Anonymkode: 6d588...7c6 Ja. Det er du inne på noe. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #8 Del Skrevet 23. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Driver å dater en dame nå som jeg opplever ganske vid og ganske våt under samleie, så friksjonen uteblir ganske mye. Dette gjør at jeg sliter med å komme og penis blir etter hvert slapp. Hun derimot ser ut til å nyte sexen ganske mye og ser ut til å være ekstremt følsom der nede, selv om hun aldri har fått orgasme under samleie(selv om det høres slik ut) Akkurat som at flertallet av kvinner foretrekker tykk penis for mer stimuli(ikke prøv å fortell meg noe annet), så er det jo bedre med en litt stram mus som gir litt "motstand". Jeg har ikke liten penis, men heller ikke veldig stor. Den er er helt normal!(16x 13) Men hva skal jeg gjøre? Blir jo helt feil å droppe en dame man liker og som er god i senga ellers, bare fordi at musa er for "vid"? Aldri vært borti dette dilemmaet før, da jeg som regel har hatt problem med litt for tidlig utløsning med andre partnere. Anonymkode: 6d588...7c6 En fin julegave Elvie Trainer - Appstyrt Bekkenbunnstrener Det er pga slapp bekkenbunn at kvinner kan bli "vide". De blir stramme igjen når musklene blir styrket. Det er pga slappe muskler og er faktisk VELDIG VANLIG selv om ingen prater om det. Samme som med inkontinens (tisse på seg), hemorider ved endetarmsåpninger (åreknuter), fremfall av skjedevegger osv osv osv. Det er mye dritt vi kvinner kan få utenom bare menstruasjonen. Anonymkode: 0a1fb...ed8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 23. oktober 2020 #9 Del Skrevet 23. oktober 2020 Altså har ikke noe å si hva som er grunnen, om hun er for vid eller for våt eller annet. Så lenge du ikke nyter sexen, og da har dårlig sex så ville jeg vurdert å stoppe å date ja. Sex er viktig i et forhold. Og hun blir nok ikke strammere gjennom årene 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #10 Del Skrevet 23. oktober 2020 To alternativ: snakke med henne om det- eller ikke. Prøv å finne løsninger/stillinger som kan hjelpe. Hun kan ligge på ryggen med bena samlet, du over henne på knærne. Blir den trangeste stillingen for både meg og mannen i alle fall. Han holder på å komme etter 5 knull. Anonymkode: b4e92...9a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #11 Del Skrevet 23. oktober 2020 Tørk også bort overflødig vann fra henne. Helt normalt å gjøre, hun merker jo selv også at det er lite friksjon. Anonymkode: b4e92...9a8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #12 Del Skrevet 23. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tørk også bort overflødig vann fra henne. Helt normalt å gjøre, hun merker jo selv også at det er lite friksjon. Anonymkode: b4e92...9a8 Nettopp det som er merkelig, virker som hun er ekstremt følsom der nede. Sier at det er sykt godt osv. Kroppens hennes strammer seg, beina skjelver litt og hun lager mye lyder. Så hvis alt ikke er fake, så virker det som at hun føler ganske mye der nede egentlig... Anonymkode: 6d588...7c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #13 Del Skrevet 23. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp det som er merkelig, virker som hun er ekstremt følsom der nede. Sier at det er sykt godt osv. Kroppens hennes strammer seg, beina skjelver litt og hun lager mye lyder. Så hvis alt ikke er fake, så virker det som at hun føler ganske mye der nede egentlig... Anonymkode: 6d588...7c6 og hva mener du som skjer når en kvinne kommer siden du sier at hun kommer ikke? og vet du egentlig hvor få kvinner som faktisk har orgasme og ikke faker den. De som faker de har ikke skjelvende bein og at det strammer seg når de "kommer". De fleste kommer ALDRI og det er ikke pga ikke deilig sex men fordi sex er ikke det som får kvinner til å komme men forarbeidet du gjør for henne med hennes kropp og etter hennes ønske. Anonymkode: 0a1fb...ed8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #14 Del Skrevet 23. oktober 2020 ...så jævla typisk, når man først finner en dame man liker og som er livlig i senga, så skal hun absolutt være for vid for meg🤨 Anonymkode: 6d588...7c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 23. oktober 2020 #15 Del Skrevet 23. oktober 2020 (endret) Bruker hun musklene i bekkenet under sex? Det har mye å si.. Jeg pleier å styre sexen ganske mye med bekkenbunnen, og kan utfra hvordan jeg bruker musklene, "bestemme" hvor lang tid jeg vil at mannen skal bruke på å få utløsning 🙈 Men du må nesten prate med henne, og høre om hun f eks gjør øvelser utenom. En sterk bekkenbunn gir ofte bedre opplevelse under akten - for begge parter. Endret 23. oktober 2020 av Sinsiew 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #16 Del Skrevet 23. oktober 2020 Jeg er en som gjerne er veldig vid når jeg er vår og kåt. Trang om jeg ikke er tent. Tørker jeg meg godt før penetrering så blir det diggere for mannen. Nyter sex mye og han jeg holder på med er god til å gjøre nytte for seg, sørger for at jeg har det godt først. Han har en greie med å komme for fort, han vet om det selv. Men han gir mye før han tar da 🙈 Er jo superdigg med sex, er ikke noe man kan noe for å bli for våt og kåt. Men det er ikke verre enn å si det som det er på en fin måte. Ha håndkle klart i senga. Selv om man er våt og vid er man ikke ufølsom der nede, snarere tvert i mot. Synd man nesten må ha en svær en for å få nytelsen. Men tro du meg, det nytes selv om det ikke fylles opp. Anonymkode: 6483e...8e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #17 Del Skrevet 23. oktober 2020 Putt en finger oppi rumpa hennes da! Anonymkode: 07c84...baa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #18 Del Skrevet 23. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Driver å dater en dame nå som jeg opplever ganske vid og ganske våt under samleie, så friksjonen uteblir ganske mye. Dette gjør at jeg sliter med å komme og penis blir etter hvert slapp. Hun derimot ser ut til å nyte sexen ganske mye og ser ut til å være ekstremt følsom der nede, selv om hun aldri har fått orgasme under samleie(selv om det høres slik ut) Akkurat som at flertallet av kvinner foretrekker tykk penis for mer stimuli(ikke prøv å fortell meg noe annet), så er det jo bedre med en litt stram mus som gir litt "motstand". Jeg har ikke liten penis, men heller ikke veldig stor. Den er er helt normal!(16x 13) Men hva skal jeg gjøre? Blir jo helt feil å droppe en dame man liker og som er god i senga ellers, bare fordi at musa er for "vid"? Aldri vært borti dette dilemmaet før, da jeg som regel har hatt problem med litt for tidlig utløsning med andre partnere. Anonymkode: 6d588...7c6 Kjenner problemet. Kombinasjonen vid og våt er ganske dødfødt. Selv for meg som er godt over gjennomsnittet stor, blir dette bortkastet tid. Og alt pratet om knipeøvelser, bekkenbunntrening mv, er etter min erfaring stort sett tøv og overdrivelser. Er man (blitt) vid, hjelper intet annet enn kirurgi. Anonymkode: 594aa...243 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 23. oktober 2020 #19 Del Skrevet 23. oktober 2020 1 hour ago, Sinsiew said: Bruker hun musklene i bekkenet under sex? Det har mye å si.. Jeg pleier å styre sexen ganske mye med bekkenbunnen, og kan utfra hvordan jeg bruker musklene, "bestemme" hvor lang tid jeg vil at mannen skal bruke på å få utløsning 🙈 Men du må nesten prate med henne, og høre om hun f eks gjør øvelser utenom. En sterk bekkenbunn gir ofte bedre opplevelse under akten - for begge parter. Dette! Dama kniper rundt pikken under sex. Om hun slapper heelt av er det litt som å røre rundt i en bøtte, om hun kniper så hardt hun klarer er det faktisk så trangt at det blir ubehaglig.. Noe midt i mellom funker bra for oss begge. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heletv Skrevet 23. oktober 2020 #20 Del Skrevet 23. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kom igjen når du blir voksen! Anonymkode: 3b5c7...325 Herregud, ikke rart folk ikke tørr skrive her. Spørsmålet hans er helt fair og han spør om råd fordi han liker denne dama og aldri har vært borti dette før! Du kan selv prøve å vokse opp litt og svare ordentlig, eller ikke svare i det hele tatt! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå