Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet her før om et merkelig forhold jeg er i, men nå har det tatt en sjokkerende vending. Vi er begge godt voksne. Min datter har nettopp fått baby. En kveld jeg og kjæresten min satt og pratet begynte han ut av det blå å snakke om min datters store « gravide-bryst». Jeg trodde jeg hørte feil, og han gjentok setningen. Jeg ble fysisk dårlig. Skikkelig kvalm. Det sa jeg til han også. Da sa han at han bare tullet. Bullshit! Jeg kan på ingen måte se at det under noen omstendigheter er normalt for en voksen mann å kommentere brystene til sin kjærestes datter. Jeg måtte bare skrive det her og få sagt det til noen. Kan jo ikke si det til venner eller familie. Da hadde de gått av skaftet.... 

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

WHAT??

Anonymkode: 3e0b5...745

• Liker 9
Skrevet

🤮

Anonymkode: 46c15...ee6

• Liker 17
Skrevet

Har de et forhold bak din rygg?

Anonymkode: 9be75...06b

• Liker 3
Skrevet

Ja, dette blir veldig feil!! 

Hva vil du gjøre med det? Dumpe han?

Anonymkode: b585a...9bd

• Liker 5
Skrevet

Nå må du gå fra denne mannen!

Anonymkode: 08da7...047

• Liker 12
Skrevet

Æsj🤮 Håper ikke han fantaserer om henne når dere har sex

• Liker 9
Skrevet

Kan du komme med en lignende setning som han brukte?

det var liksom ikke noe «uff ryggen hennes må være vond av de gravid brystene» høres feil ut det også, men kunne bært godt ment

Anonymkode: 00ac1...e60

• Liker 19
Skrevet

Ser ikke helt problemet. Datteren din er voksen. Han siklet ikke akkurat bak din rygg. Litt humor må man kunne ha? 

Anonymkode: 4145b...ec7

• Liker 12
Skrevet

Æsj

Anonymkode: 7d6d5...630

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, Jessic_a skrev:

Æsj🤮 Håper ikke han fantaserer om henne når dere har sex

er det galt å fantasere?

Anonymkode: 2b0ba...966

Skrevet

Ekkelt....

Hva sa han helt konkret? At hun var fin liksom?

Anonymkode: d8c2b...c4c

• Liker 3
Skrevet

Han der hadde jeg kastet ut. Æsj !

Anonymkode: 9801a...4bf

• Liker 5
Skrevet

Jeg forstår ikke konteksten. Var det i forbindelse med amming, brystbetennelse e.l. Eller kom det helt ut av det blå? 

Anonymkode: 26f6c...d44

• Liker 23
Skrevet

Kontekst. Kontekst er i mange tilfeller relevant. 

Anonymkode: d060b...53f

• Liker 41
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke helt problemet. Datteren din er voksen. Han siklet ikke akkurat bak din rygg. Litt humor må man kunne ha? 

Humor? Dette er ikke humor, dette er ekkelt. Han kommenterer og snakker om brystene til datteren hennes. Hvordan kan du mene dette er humor. Eller er du kanskje enn av disse kåte tullingene som går rundt å ekle mot kvinner? og når de blir sint synes det er morsomt. Er du klar over at kvinner helt ned til 13 år opplever seksual trakassering!? de blir framstilt som et objekt av kåte mannfolk som trur det er ok å kommentere på kroppen deres. 

Greit nok damer snakker også om menn sine kropper men aldri om det til moren hans eller direkte som en nedvergende måte. 

Anonymkode: e38d4...772

• Liker 11
Skrevet

Primitivt. Menn er dog veldig primitive. 

Anonymkode: fd20e...b40

• Liker 6
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er det galt å fantasere?

Anonymkode: 2b0ba...966

Skal en mann seriøst kunne sitte å snakke om datteren til sin kjæreste sine bryster fordi han fantaserer om dem? 🤢 han hadde blitt singel fort gitt!! 

Anonymkode: 5d2d1...e12

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Humor? Dette er ikke humor, dette er ekkelt. Han kommenterer og snakker om brystene til datteren hennes. Hvordan kan du mene dette er humor. Eller er du kanskje enn av disse kåte tullingene som går rundt å ekle mot kvinner? og når de blir sint synes det er morsomt. Er du klar over at kvinner helt ned til 13 år opplever seksual trakassering!? de blir framstilt som et objekt av kåte mannfolk som trur det er ok å kommentere på kroppen deres. 

Greit nok damer snakker også om menn sine kropper men aldri om det til moren hans eller direkte som en nedvergende måte. 

Anonymkode: e38d4...772

Jeg er nok ikke den du tror. Jeg er trebarnsmor som har hatt ammepupper. Min svoger, altså mannen til min søster, kommenterte mine pupper til henne en gang. Han sa til henne at han lurte på om jeg var gravid siden puppene mine var større enn vanlig. Det var riktig observert. Min søster fortalte meg dette, og vi lo av det. 

Ingen vet konteksten her. 

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...