Gå til innhold

Domina tips....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt grønn på dette område og skal prøve ut dette . Han ønsker at jeg skal dominere og derfor ønsker jeg tips som kan pirre han litt ekstra. 

Dryppet stearinlys på han her om dagen ( kuken,  baken m.m), slår han, klyper i niplene

Og jeg nyter faktisk å se han pines og trygle

Hjelp😳

Anonymkode: 83bfb...37e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Biting i niplene, evt litt på kuken men forsiktig det kan være vondt lol. Jeg bruker å holde rundt halsen hans mens jeg rir for eks. Håndjern brukes også. Da piner jeg han, stopper rett før han kommer også bygger det opp igjen flere ganger. Sitte på annsiktet hans lenge

Endret av Badbunny
  • Liker 2
Skrevet

Takk. Jeg satt forresten oppå ansiktet hans, noe som han likte særdeles godt🤩

HI

Anonymkode: 83bfb...37e

• Liker 1
Skrevet

Jeg går ut fra at dere alt har snakket om hva dere begge liker, ikke liker og hva grenser dere begge har?
Har du vurdert å skrive på et forum med mer erfarne dominante?

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, Badbunny skrev:

Biting i niplene, evt litt på kuken men forsiktig det kan være vondt lol. Jeg bruker å holde rundt halsen hans mens jeg rir for eks. Håndjern brukes også. Da piner jeg han, stopper rett før han kommer også bygger det opp igjen flere ganger. Sitte på annsiktet hans lenge

My kind of woman...

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Dominas leketøy skrev:

My kind of woman...

Haha😜

• Liker 2
Skrevet

Kan jo teste trampling også ( min favoritt). Tråkke på han i forskellige former/måter.  Facsitting er en ting, men gutsitting kan være også noe å prøve. Sitte på mage/bryst, eventuelt stå på knærne oppå. Du har spitting også ( spytte ned i munnen) mens du sitter/ ligger over han og presser han ned.

Anonymkode: 99500...ba2

Skrevet

For noen er det dere skriver om her, helt absurd. Andre tenner på det. Vi er forskjellige sånn. 😲

Smerte og glede aktiviserer de samme områdene i hjernen, så dersom smerte er kombinert med gode følelser, kan den oppleves som god for noen. Men husk at det finnes mange måter å dominere. Ofte handler det mer om hvordan du gjør noe enn hva. Du kan kysse på en myk, usikker måte og på en bestemt, krevende måte. Og det gjelder alt annet også. Så egentlig kan du gjøre alt dere pleier å gjøre på en dominerende måte. Hvis du er ny, ville jeg egentlig anbefalt deg å starte der (selv om jeg ser dere allerede har tatt noen syvmilssteg). 🤗

Men jeg håper virkelig at dere har tatt en god prat om grenser og stoppord. Dominanslek kan være skikkelig gøy - men forutsetter at dere er trygge på dere selv og hverandre.😊

Skrevet
10 timer siden, Badbunny skrev:

Haha😜

😇😇😇

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet (endret)

Har dere vurdert shibari-/kinkabu-teknikker? Å binde sub’en for å passivisere før lek er deilig og spennende. Det er også en lek som øker intimitet og tillit mellom sub og dom. 
Twisted Monk har en serie med gode instruksjonsvideoer på YouTube:

De har også en nettbitikk for kvalitetsrep (ikke bruk billig polyesterrep!).

Dersom dette er noe for dere, har også Oslo Shibari Dojo workshops for nybegynnere med ukevne mellomrom.

Jeg er switch og er både rigger og modell, og jeg anbefaler begge deler.

Endret av Alterego666
Gjest Alterego666
Skrevet

Finn også ut om han vil bli pult med strapon mens han ligger bundet og er hjelpeløs.😎🤩🤟🌽🍆

Skrevet

Dominas er bare så hot og sexy😍 Blir helt dårlig når dama finner frem latexkostymene sine. Da vet jeg at det gjelder å være "snill" gutt for å si det sånn😋😅

Anonymkode: 63adb...1d8

• Liker 1
Skrevet
På 24.10.2020 den 9.54, Alterego666 skrev:

Har dere vurdert shibari-/kinkabu-teknikker? Å binde sub’en for å passivisere før lek er deilig og spennende. Det er også en lek som øker intimitet og tillit mellom sub og dom. 
Twisted Monk har en serie med gode instruksjonsvideoer på YouTube:

De har også en nettbitikk for kvalitetsrep (ikke bruk billig polyesterrep!).

Dersom dette er noe for dere, har også Oslo Shibari Dojo workshops for nybegynnere med ukevne mellomrom.

Jeg er switch og er både rigger og modell, og jeg anbefaler begge deler.

Ja takk🙈

Gjest Alterego666
Skrevet
3 timer siden, blåbærpai skrev:

Ja takk🙈

Ikke noe å skamme seg over, bare å slippe seg løs!🤟

Skrevet
4 minutter siden, Alterego666 skrev:

Ikke noe å skamme seg over, bare å slippe seg løs!🤟

Rett på youtube jeg nå🤣✌️

Gjest Alterego666
Skrevet
41 minutter siden, blåbærpai skrev:

Rett på youtube jeg nå🤣✌️

Videoene er veldig pedagogiske og fokuserer på sikkerhet, som er viktig. Etter å ha øvd inn grunnteknikker, kan du finne andre kanaler som fokuserer mer på praktisk anvendelse av tillærte teknikker.😁🤟

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...