AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Ok, denne tar jeg som anonym rett og slett for jeg er flau over hvordan jeg selv tenker! Mulig jeg overanalyserer her, så hjelp meg å tenke rasjonelt.. Hva hadde dere tenkt om kjæresten sendte en type "fellessnap" av sin nye elektriske støvsuger med teksten "nydama 🤪" Som sagt mulig jeg overanalyserer og overreagerer, men jeg syntes lite om det. Om han sender det til andre så tenker jeg det kan tolkes som han er blitt singel(?), at han tenker bytte meg ut(?), at jeg suger dårlig(?), osv. Uansett tolker jeg det ikke bra på noen som helst måte.. Kjente jeg ble litt surken, og litt seinere tok jeg bilde av agurken og sendte i retur hvor jeg skrev "nytype🤪" JA jeg føler meg barnslig og umoden, men hjelp meg å tenke anderledes! Anonymkode: 07ac6...957
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Hadde tenkt det var litt barnslig og teit. Det er sånn guttahumor. Anonymkode: f0b99...2e5 1
Jadaomatte Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg tenker nå at han har fått en «dame» som støvsuger.. Jeg hadde ikke tatt dette personlig. Der var morsomt det du gjorde da😂😂 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå