Gå til innhold

Han nekter og ha meg på sosiale medier..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min som jeg har vært med i over 10 år, slette meg og blokkerte meg på alt av sosiale medier for en god stund siden. Jeg har spurt om han kan legge meg til igjen men han nekter. Han slettet meg da vi hadde en krangel liksom. 

Jeg syns dette er veldig spesielt, fordi han legger til alt mulig annet. Men kan ikke ha dama si der. 

Jeg begynner seriøst og bli lei det. Jeg begynner jo og lure på hva grunnen er, fordi jeg får ingen saklig grunn. Jeg spør meg selv om han skjuler forholdet på nett for og flørte med andre, ja og mye andre slike tanker. 

Jeg er så lei at jeg faktisk vurderer og avslutte forholdet, sikkert en bagatell for mange. Men når han velger og blokke meg og eneste mulig kontakt via tlf er sms og ringing. Han liker andres profilbilder med ♥, og kommentere masse hos folk, dette har felles venner sagt ifra om 😂 😅

Jeg syns bare det er veldig spesielt og det har begynt og plage meg sikkerlig, hver eneste dag. Og ja dette har jeg fortalt han. 

Hva gjør jeg? 🙄😏

Anonymkode: 7a5d1...9ca

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min som jeg har vært med i over 10 år, slette meg og blokkerte meg på alt av sosiale medier for en god stund siden. Jeg har spurt om han kan legge meg til igjen men han nekter. Han slettet meg da vi hadde en krangel liksom. 

Jeg syns dette er veldig spesielt, fordi han legger til alt mulig annet. Men kan ikke ha dama si der. 

Jeg begynner seriøst og bli lei det. Jeg begynner jo og lure på hva grunnen er, fordi jeg får ingen saklig grunn. Jeg spør meg selv om han skjuler forholdet på nett for og flørte med andre, ja og mye andre slike tanker. 

Jeg er så lei at jeg faktisk vurderer og avslutte forholdet, sikkert en bagatell for mange. Men når han velger og blokke meg og eneste mulig kontakt via tlf er sms og ringing. Han liker andres profilbilder med ♥, og kommentere masse hos folk, dette har felles venner sagt ifra om 😂 😅

Jeg syns bare det er veldig spesielt og det har begynt og plage meg sikkerlig, hver eneste dag. Og ja dette har jeg fortalt han. 

Hva gjør jeg? 🙄😏

Få en venninne i periferien til å følge med hva han driver med der 🙂

Skrevet

Exen min gjorde akuratt det samme. Han gjorde også sånn at jeg ikke kunne se hans story på snapchat. Altså vi hadde hverandre på Snapchat men jeg kunne aldri se storyen hans og hva han la ut. 
viste seg at han var utro. 

Anonymkode: 2396d...2af

• Liker 15
Skrevet

Det er garantert noe han skjuler.

Anonymkode: df43b...a1d

• Liker 11
Skrevet
14 minutter siden, Maleficenta skrev:

Han skjuler garantert noe. 

Legger til at du må rett og slett konfrontere han og han har med å sporenstreks fortelle deg hva faen han skjuler

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Theo_1 skrev:

Få en venninne i periferien til å følge med hva han driver med der 🙂

Hva han gjør i periferien?

• Liker 6
Skrevet

Høres ut som han vil fremstå som singel på Internett. 

Det der skal du ikke godta, sykt spesielt av han. Om han sier du er sjalu osv, så bare drit i det, det er han som oppfører seg helt dust. 

Som en over her sa, få ei venninne han ikke kjenner til å snooke på han. 

Eller så kan du dra den så langt jeg gjorde en gang, lagde en catfish insta konto og prøvde flørte med eksen 😂 Han flørtet tilbake 

Anonymkode: 4144c...a8b

• Liker 16
Skrevet

Så mye rart dere finner dere i.

• Liker 35
Skrevet
Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev:

Det er det nye ordet på Facebook 😂

Anonymkode: 46f41...5e7

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

På sosiale medier, var vel det det handlet om 🙄

Skrevet

Latterlig. Hadde vel slått opp uansett, men herregud kvinne! Si at enten åpner han opp sosiale medier for deg, eller han kan hute seg ut. 

Anonymkode: b2f52...321

• Liker 13
Skrevet

TS her. Kanskje en av dere er en kvinne mellom 28-35 som vil snoke på hans profil 😂. Jeg har faktisk vurdert og få en eller annen venninne til og kontakte han på FB feks. For å se om det blir noe flørting mellom de feks. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Exen min gjorde akuratt det samme. Han gjorde også sånn at jeg ikke kunne se hans story på snapchat. Altså vi hadde hverandre på Snapchat men jeg kunne aldri se storyen hans og hva han la ut. 
viste seg at han var utro. 

Anonymkode: 2396d...2af

Han her har blokkert meg helt. Jeg vet han ikke er så aktiv på snap, men han er sinnsykt aktiv på FB. Så selvfølgelig får jeg mine mistanker når han blokker meg. 

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er garantert noe han skjuler.

Anonymkode: df43b...a1d

Takk, det er mine tanker også. 

57 minutter siden, Maleficenta skrev:

Legger til at du må rett og slett konfrontere han og han har med å sporenstreks fortelle deg hva faen han skjuler

Jeg har konfrontert han. Jeg gjorde det her om dagen faktisk. Jeg sa at jeg syns det er veldig dårlig gjort at du blokkerer meg på alle sosiale medier, jeg er dama de og jeg stiller meg selv ganske mange spørsmål på hvorfor han er jeg sammen med ikke kan ha meg på sine sosiale medier, hva har du og skjule? 

De få vennene jeg har nevnt dette for, syns det er helt bak mål, de syns også man kan ha hverandre som venn, men man trenger ikke stå i et forhold, der er jeg forsåvidt enig, eller jeg var. Nå vil jeg nesten sette meg ned og kreve at han unblokker og får sette seg i et forhold på FB. Og kan han ikke det, så tenker jeg faktisk at jeg ikke er verdt hans tid eller noe i den duren. 

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som han vil fremstå som singel på Internett. 

Det der skal du ikke godta, sykt spesielt av han. Om han sier du er sjalu osv, så bare drit i det, det er han som oppfører seg helt dust. 

Som en over her sa, få ei venninne han ikke kjenner til å snooke på han. 

Eller så kan du dra den så langt jeg gjorde en gang, lagde en catfish insta konto og prøvde flørte med eksen 😂 Han flørtet tilbake 

Ja det virker sånn. Han la til en jente på FB som jeg fikk greie på, så sier "javel du kan legge til alle andre, men dama de kan du ikke ha der", det tok vel 10 min så var hun sletter. Men igjen, den blir en prinsipp sak for meg. Han adder en helt random jente for min del, og da regner jeg også med at han har snakket med henne, man adder vel ikke folk man ikke har noen som helst form for kontakt med liksom. Han sier ikke noe om at jeg er sjalu. Han bare avslår helt og legge meg til. Og sier "Facebook er hele livet, la meg slette alle jeg har så kan vi to være venner der, snakke med hverandre, og tagge hverandre", da sa "hvorfor må du slette alle du har hvis du er venn med meg? Er du flau over forholdet, hva faen er det du skjuler" og mer ble det ikke med det. 

Hvordan fikset du det catfish konto? Jeg tenker at man må jo ha noen bilder av en eller annen dame, profilen kan ikke være for tom. Han har ikke Insta så dette må være FB, snap funker ikke 😂 kan ikke snappe meg selv til han. 

55 minutter siden, norw skrev:

Så mye rart dere finner dere i.

Du syns bare dette er for mye og finne seg i? Uff det er jævlig dumt for meg og høre. Rart jeg sier jeg avslutter forholdet pga dette, alle som har svart her, skriver at det er spesielt. Og hva har man og skjule da. 

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Latterlig. Hadde vel slått opp uansett, men herregud kvinne! Si at enten åpner han opp sosiale medier for deg, eller han kan hute seg ut. 

Anonymkode: b2f52...321

Du hadde slått opp pga dette? Så jeg skla bare "legger du meg ikke til og setter deg selv i et forhold, så er vi to over og ut". Men det plager meg faktisk mye, jeg sliter med søvnen pga dette.. Fordi hva skjuler han! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at han nekter å legge deg til på trass. Folk som sletter andre på grunn av en krangel vil jeg si er smålige i utgangspunktet, dette høres for meg ut som passiv aggressivitet fra hans side. Hadde det vært noe spontant og ugjennomtenkt fra hans side så hadde han lagt deg til igjen på eget initiativ når ting hadde roet seg, det skal ikke være opp til deg å be om det.

Jeg synes ikke dette er en bagatell men særdeles umoden oppførsel som gjør at du er nødt til å tenke gjennom hva slags partner han egentlig er.

• Liker 27
Skrevet
22 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev:

Jeg tenker at han nekter å legge deg til på trass. Folk som sletter andre på grunn av en krangel vil jeg si er smålige i utgangspunktet, dette høres for meg ut som passiv aggressivitet fra hans side. Hadde det vært noe spontant og ugjennomtenkt fra hans side så hadde han lagt deg til igjen på eget initiativ når ting hadde roet seg, det skal ikke være opp til deg å be om det.

Jeg synes ikke dette er en bagatell men særdeles umoden oppførsel som gjør at du er nødt til å tenke gjennom hva slags partner han egentlig er.

Det er ikke første gang han sletter, han har holdt på sånn før også lagt til igjen. Jeg avslo en gang, så la vi hverandre til, det er sikkert 2 år siden han slettet meg, også blokkerte han meg i sommer. Jeg har ikke brydd meg egentlig, men så spurte jeg om han han kunne adde meg der han har blokkert meg, vi er tross alt sammen og hva slags signaler sender dette til meg? 

Så jeg vil egentlig si til han at han får adde meg overalt og stå i et forhold på FB, vi har vært sammen i godt over 10 år.

Skrevet

det er litt stress å lage en catfish konto, man må liksom jobbe litt med profilen i 1 mnd før (helst lenger) for at det skal se ut som man legger ut bilder jevnlig :P Det aller letteste er å få en venninne til å flørte med han, men da kan ikke hun flørtende ha felles venner med deg, eller at han finner ut at du er venn med denne venninnen som skal flørte 🙈 

Men jeg kan sikkert stille opp jeg, prøve flørte med han på Instagram? 😂 Jeg er kvinne 28 fra Oslo. Er litt slutty på insta også 😎 jeg ser ut som en party jente som liker å ha det gøy 😅 om du ønsker det så bare si ifra, så legger jeg ut et innlegg med bruker navnet mitt, så du får sendt meg en melding 😊

• Liker 5
Skrevet

TS, krangler dere mye? 

Anonymkode: 2e02c...cfb

Gjest Lama_Drama
Skrevet

Hadde ikke catfisha, hadde bare dumpa. Gidder ikke finne meg i piss.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det er helt klart at han ikke vil ha deg der, fordi han flørter med andre jenter og vil la de tro at han er singel. Hadde aldri i verden ville vært sammen med noen som er slik som han!

Skrevet

Kanskje han er lei deg ? Hva med å ta et hint ? 

Anonymkode: d60bc...235

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...