AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Er det noen av dere kvinner som kommer mange ganger under sex. Dama mi kan komme sikkert komme ti ganger under samleie, hvis vi holder på ei stund. Men er dette egentlig vanlig? Anonymkode: c48a5...ee2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg kan det. Kan lommelerke ganger med noen sekunder pause mellom orgasmer Anonymkode: 47dff...8d7
Milky Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Kan komme flere ganger ved slikking eller ta på klitoris. Ikke av penetrering.. hittil
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 Vanlig, sikker ikke, men jeg kommer også flere ganger under sex... Blir nesten litt "lite" med bare "en"... Anonymkode: 97ddc...88e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kan det. Kan lommelerke ganger med noen sekunder pause mellom orgasmer Anonymkode: 47dff...8d7 lommelerke? Anonymkode: c48a5...ee2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 Akkurat nå, Badbunny skrev: Kan komme flere ganger ved slikking eller ta på klitoris. Ikke av penetrering.. hittil Hun må være født med en veldig stor gudegave. Hun kommer lett både av penetrering og oralsex. Får henne også til å sprute ordentlig med bruk av fingrene. Hilsen TS. Anonymkode: c48a5...ee2
SlemUlv Skrevet 23. oktober 2020 #7 Skrevet 23. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun må være født med en veldig stor gudegave. Hun kommer lett både av penetrering og oralsex. Får henne også til å sprute ordentlig med bruk av fingrene. Hilsen TS. Anonymkode: c48a5...ee2 Har heldigvis ingenting med gud å gjøre, kun kvinnelig anatomi som er forskjellig fra kvinne til kvinne. Jeg kommer også flere ganger av piv og pia. 2
Milky Skrevet 23. oktober 2020 #8 Skrevet 23. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun må være født med en veldig stor gudegave. Hun kommer lett både av penetrering og oralsex. Får henne også til å sprute ordentlig med bruk av fingrene. Hilsen TS. Anonymkode: c48a5...ee2 Heldig hun haha.. det kan hende det går med rette mann
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #9 Skrevet 23. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun må være født med en veldig stor gudegave. Hun kommer lett både av penetrering og oralsex. Får henne også til å sprute ordentlig med bruk av fingrene. Hilsen TS. Anonymkode: c48a5...ee2 Du vet at kvinnelig spruting er piss og sekreter? Ikke noe spesielt ved det. Anonymkode: c1fd7...511
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #10 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg kommer også x antall ganger både av penetrering og klitoris. Tror det er ganske vanlig Anonymkode: 72425...b99
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #11 Skrevet 23. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at kvinnelig spruting er piss og sekreter? Ikke noe spesielt ved det. Anonymkode: c1fd7...511 Det er noe veldig bittert over det innlegget her... Anonymkode: 9d6f0...e48 5
Milky Skrevet 23. oktober 2020 #12 Skrevet 23. oktober 2020 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at kvinnelig spruting er piss og sekreter? Ikke noe spesielt ved det. Anonymkode: c1fd7...511 Herregud... det er ekstremt lite urin i squirting fra kvinner. Altså urin inneholder div ting. Squirt inneholder noen av delene som urin også inneholder. Er ikke selve urin i det Endret 23. oktober 2020 av Badbunny 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #13 Skrevet 23. oktober 2020 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Har heldigvis ingenting med gud å gjøre, kun kvinnelig anatomi som er forskjellig fra kvinne til kvinne. Jeg kommer også flere ganger av piv og pia. Håper du skjønner det kun er bruk av en metafor. Anonymkode: c48a5...ee2
Hr. Aktiv Skrevet 23. oktober 2020 #14 Skrevet 23. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er noe veldig bittert over det innlegget her... Anonymkode: 9d6f0...e48 Det smaker litt bittert ja.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #15 Skrevet 23. oktober 2020 Bryr meg svært lite av hva det består av det som kommer ut av henne når hun spruter. Vet bare at hun får så kraftig orgasme at hun blir helt skjelven og helt satt ut. Jeg elsker nemlig min sexy kvinne og vil gjøre alt for henne. Hilsen TS. Anonymkode: c48a5...ee2 3
Bamseklemmer Skrevet 24. oktober 2020 #16 Skrevet 24. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Bryr meg svært lite av hva det består av det som kommer ut av henne når hun spruter. Vet bare at hun får så kraftig orgasme at hun blir helt skjelven og helt satt ut. Jeg elsker nemlig min sexy kvinne og vil gjøre alt for henne. Hilsen TS. Anonymkode: c48a5...ee2 Jeg digger deg når beskriver din elskede på den måten. du er virkelig en god elsker for henne😉 Det er bare å slurpe i deg alt som hun spruter ut... for oss som har smakt på det er det langt ifra sammenlignbart med tiss. De som tror det er tiss har neppe smakt på det, den er faktisk nesten smakløs, fargeløs og luktfritt🙈 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #17 Skrevet 24. oktober 2020 17 timer siden, SlemUlv skrev: Har heldigvis ingenting med gud å gjøre, kun kvinnelig anatomi som er forskjellig fra kvinne til kvinne. Jeg kommer også flere ganger av piv og pia. Hva er piv og pia, dum jeg😂😂🤣🤣 Anonymkode: 1295a...4d9
SlemUlv Skrevet 24. oktober 2020 #18 Skrevet 24. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er piv og pia, dum jeg😂😂🤣🤣 Anonymkode: 1295a...4d9 Penis i vagina/anal
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #19 Skrevet 24. oktober 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen av dere kvinner som kommer mange ganger under sex. Dama mi kan komme sikkert komme ti ganger under samleie, hvis vi holder på ei stund. Men er dette egentlig vanlig? Anonymkode: c48a5...ee2 Sikker på at hun ikke faiker? Anonymkode: cad6e...b4a
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #20 Skrevet 24. oktober 2020 Jeg har kommet flere ganger siden jeg begynte å onanere som tenåring. Ingen hadde fortalt meg at man kunne/skulle være fornøyd med å komme en gang, og det var deilig å komme, så jeg ville ha mer av det. 😆 Tror aldri at jeg lurte på om det var/burde være mulig, jeg bare ga meg ikke med å forsøke å få flere orgasmer, og straks jeg knakk koden for det kunne jeg komme så mange ganger som musklene orket det. Det var flere år senere jeg forsto at det ikke var helt vanlig å komme flere ganger. Litt skuff å begynne å ha sex med menn, og ikke få en eneste orgasme av det de første årene, mens jeg så lett kom på rekke når jeg gjorde det selv, men knakk til slutt koden der også. Kommer så mange ganger som jeg orker. Innimellom så mange ganger som mannen ønsker, selv om jeg egentlig er helt utslitt. Han liker å presse det til det ytterste, så jeg må be om nåde til slutt. Synes det er digg jeg også, at han tar slik kontroll over meg og kroppen min. 😊 Jeg antar egentlig at alle kvinner kunne ha fått dette. Eneste årsaken til at jeg lærte meg det var altså at jeg ikke ante at man "burde" være fornøyd med å komme en gang. Jeg lurte bare på hvorfor det var vanskelig en stund, det irriterte meg litt, til det ikke var et problem overhodet. Anonymkode: d5e5d...4c9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå