AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg synger, og kan spille litt på djembe og cajon. Har rørt en gitar og et piano i mitt liv, men det er overdrivelse å si at jeg kan å spille. Har lyst til å lære spille fele, og cello eller kontrabass. Hva med deg? Hva spiller du? Anonymkode: b5b34...281
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg spiller waldhorn, og til husbruk spiller jeg litt kornett. Gitar, piano og sang skulle jeg ønske at jeg kunne. Av litt særere ting er jeg fascinert av theremin. Anonymkode: 2710b...f8c
Sheik Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Spiller gitar og bass 😁 har bare gitarer hjemme nå, men ønsker meg bass også etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #4 Skrevet 24. oktober 2020 Det er en sterk overdrivelse å påstå at jeg kan synge, for da jeg spilte i en rockegruppe der jeg forsøkte å ta livet av både mikrofon og høyttaleranlegg, lød hylene mine på scenen som en mellomting mellom desperat black metal og røsten til en fortvilet hippie som hadde klart å komme seg inn i et tidsmaskin etter å ha inhalert unevnelige psykedeliske virkemidler. Har også mishandlet den stakkars gitaren min, men det er først etter at jeg tok frem tangentene at jeg igjen har fått interessen for musikk til tross for at jeg har null talent i den retningen; mitt manglende forhold til takt og rytme ville ha gitt mang en trommeslager mentalt sammenbrudd. Holder for tiden på å lage en sang som oppmuntring; den er fortsatt ikke ferdig, men her er noe jeg spilte i natt; dere som har lyst til å lære dere å spille piano, bør virkelig begynne med det - å spille tangenter er noe alle kan ha glede av, og når til med jeg kan spille noe, kan absolutt alle det; man behøver ikke å være Mozart for å begynne å eksperimentere med å lage egne sanger. Man kan også kjøpe et selvspillende Lego-piano hvis man ikke har så stor plass hjemme ... - Brian Anonymkode: 6ec21...4ad
Butternut Skrevet 24. oktober 2020 #7 Skrevet 24. oktober 2020 Spiller piano, gitar, fiolin og klarinett. Har også munnspill, og en kalimba jeg bruker flittig. Synger gjør jeg i smug.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå