AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg er ganske ny på datingfronten etter noen lange forhold bak meg. I de forholdene, så føler jeg selv at jeg ikke var prippen, og ble heller ikke beskyldt for å være det. Jeg har prøvd analsex, og rimming, likte det sistnevnte. Hatt sex ute i naturen, og på andre offentlige steder, og generelt sett hatt god sex hvor jeg fikk orgasme 90% av gangene. I forhold til flere av mine venninner har jeg følt meg relativt "vill" seksuelt, så har forstått at her er det veldig forskjell på folk. Nå som jeg har datet litt, så er jeg blitt litt usikker på meg selv. Jeg datet en (hadde aldri sex med han), som var veldig ivrig på å snakke om sex tidlig, han fortalte om sin siste date, hvor det ble analsex første kvelden, og ville gjerne høre om mine seksuelle erfaringer osv. Dette kjente jeg ble litt for mye for meg, da jeg trenger tid på å føle meg trygg, og å bli godt kjent før man prøver ut alt mulig rart. Han kalte meg prippen, og jeg ble litt overrasket, siden jeg aldri har blitt kalt det før, og heller ikke følt meg prippen. Nå dater jeg en fantastisk mann (i ca. 1 måned). Vi har hatt sex, og jeg føler sexen er god, selv om jeg ikke alltid får orgasme. Allerede de første gangene bemerket han dette, men jeg sa at jeg bare trenger litt tid på å føle meg trygg, og bli kjent, og at det kommer etter hvert. Nylig nevnte han for meg at han skulle ønske jeg var mer høylytt, og slapp meg mer løs, og tok seg kanskje litt nær av at jeg ikke fikk orgasme den gangen heller.. Jeg prøvde igjen å forklare at dette kommer etter hvert, og at jeg er veldig fornøyd, men trenger bare litt tid. Er jeg alene om dette? Er det så uvanlig å bruke litt tid på å føle seg trygg når man har sex med en ny mann? 1 måned er jo ikke så lenge, og jeg er sikker på at dette kommer til å bli bedre og bedre bare, men er redd for at han føler at sexen er dårlig, eller at jeg er prippen (slik han andre sa). Er det normalt for de fleste å kjøre på med analsex første date, eller slippe seg helt løs med noen man nesten ikke kjenner? Har noen eventuelt noen tips til hvordan jeg kan fortere bli trygg på en ny mann? Anonymkode: 84462...054
Elekta Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Det gjorde jeg , men synes menn tar det som useriøst. Så nå tar jeg det veldig forsiktig😒
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Tjaa.. Personlig føler jeg at jeg venter med sex fram til jeg er klar til å «slippe meg løs» med dem i senga. Med det mener jeg altså å være meg selv i min seksuelle versjon. Analsex første kvelden er man ikke prippen om man ikke vil ha, men jeg kan forstå at man blir litt avventende dersom man begynner ha sex med noen og ikke føler at man er så kompatible som man hadde håper på, som for eksempel med tanke på lydnivå og den slags. For min del er jeg ekstremt tent av å høre menn stønne, så jeg har selv kuttet ut dating etter å ha oppdaget at det ikke faller naturlig for dem. Sex blir imidlertid alltid bedre etterhvert som man kjenner hverandre og orgasmebiten forstår jeg, men det å skulle unngå å «slippe seg løs» synes jeg kanskje er en uting - da kan man kanslje heller vente litt før man går til sengs? Anonymkode: 63f68...ced
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå