AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Dere som har vært gjennom en skilsmisse, hvordan visste dere at ekteskapet var over? Anonymkode: f795d...a60
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Når jeg oppdaget at han hadde vært utro under hele graviditeten og litt til. Anonymkode: 441e6...85e 7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Han drakk Anonymkode: b2c4d...bb1 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg greier ikke holde knærne sammen. Anonymkode: bfcd4...f4a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 Vi hadde vokst fra hverandre. Anonymkode: 054d1...abe
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 Vi hadde vokst i ulike retninger og det gnisset såpass mye i hverdagen at vi ble svært usympatiske utgaver av oss selv, begge to. Som skilte samarbeider vi helt eksemplarisk - hjalp å få hverandre ut av huset. Anonymkode: e5d49...145 9
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #7 Skrevet 23. oktober 2020 Han var bipolar, brukte penger som en full sjømann, løy om det, og det endte med at vi holdt på å miste huset. Da hadde han gjemt brev adressert til meg fra Namsmannen med varsel om tvangssalg. Jeg visste ingenting, alle lån og regninger gikk fra min konto fordi jeg tjente mest. Fikk ordnet opp, han måtte overdra sin halvdel av huset til meg vederlagsfritt som «straff» for alle løgnene og at jeg gjentatte ganger hadde vært nødt til å rydde opp i hans økonomiske katastrofer. Anonymkode: 5fb56...fea 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #8 Skrevet 23. oktober 2020 Han var emosjonelt og økonomisk utro. Da hele familien begynte å lide av kritikk, spydigheter og løgner fant jeg ut at det ikke var noen annen utvei. Anonymkode: 52f32...d4c
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #9 Skrevet 23. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var bipolar, brukte penger som en full sjømann, løy om det, og det endte med at vi holdt på å miste huset. Da hadde han gjemt brev adressert til meg fra Namsmannen med varsel om tvangssalg. Jeg visste ingenting, alle lån og regninger gikk fra min konto fordi jeg tjente mest. Fikk ordnet opp, han måtte overdra sin halvdel av huset til meg vederlagsfritt som «straff» for alle løgnene og at jeg gjentatte ganger hadde vært nødt til å rydde opp i hans økonomiske katastrofer. Anonymkode: 5fb56...fea Woooow Anonymkode: 9a3c2...56a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #10 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg aner ikke. Han ville plutselig skilles og nektet å si noe om hvorfor. Er 8 år siden og vet fortsatt ikke hva som skjedde. Anonymkode: 94b30...7dd 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #11 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg mista meg sjøl og alle følelsene jeg hadde for han. Det hele er litt vanskelig å forklare... Men vi hadde aldri sex (ikke engang i starten, bare noen få ganger innimellom) . Vi tok aldri på hverandre. Dårlig kjemi rett og slett. Jeg var veldig glad i han på mange måter,men kom til et punkt der jeg ikke følte noe lenger. Følte meg ikke attraktiv eller noe. Det var en vond følelse må jeg si. Det var jo kjipt å skilles også, men jeg så ikke noe poeng i å fortsette bare for å fortsette. Godt vennskap i bunnen, men jeg trengte mer. Anonymkode: 37c5f...710
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #12 Skrevet 23. oktober 2020 Han meldte seg ut av familien & overlot alt til meg. Og da mener jeg alt av hus, bil, hage, barn, daglig drift. Det hendte han måket snø, men det var det. Hans tid gikk med til trening, jobbing og en annen dame. I tillegg kritiserte han meg for å ikke trene og holde meg fin nok (hadde bmi på 23, så helt normal). Da var det ikke så mye igjen av det såkalte forholdet, for å si det slik 😉 Men vi klarer fint å samarbeide i etterkant. Og vi kunne trolig vært gode venner, hvis ikke det hadde blitt rart for våre nye kjærester. Anonymkode: 36fdf...6e0
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #13 Skrevet 23. oktober 2020 Eksen mista følelser, antar jeg. Jeg trodde alltid han var hel ved. Han snakka alltid langt inn i framtida, ikke bare om barn, men barnebarn og pensjonisttid. Han skulle bli gammel med meg, vi spøkte om hvem som skulle få dø først. Vi skulle kjøpe hus som kom til å bli samlingssted for hele slekta vi skulle sette i gang. Jeg var fantastisk og våre barn kom til å bli så flotte bla bla. Plutselig var det, jeg vil skilles. Vi hadde konkret planlagt barn og alt, med time på klinikk. Det er fortsatt som et stort spørsmålstegn rundt bruddet. Jeg tror ikke han vet svaret sjøl. Jeg må liksom bare trekke på skuldrene og la det gå, sjøl om det er vanskelig. Anonymkode: 8b536...5c6 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #14 Skrevet 23. oktober 2020 Vi hadde 10 veldig gode år der vi hadde et et felles mål. Barn og hjem. Så ble barna eldre og hjemmet «ferdig» og vi hadde ingenting felles igjen. Han ønsket ikke skilsmisse, han var fornøyd. Men jeg innså at jeg hadde behov for en partner på flere plan enn AS Familien. Til mitt forsvar var jeg ung når vi giftet oss. Vi samarbeider bra Anonymkode: a1b6a...f3f 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #15 Skrevet 23. oktober 2020 Han ble hentet av politiet midt på natta, mistenkt i en straffesak. Anonymkode: c518b...c5f 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #16 Skrevet 23. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Han var bipolar, brukte penger som en full sjømann, løy om det, og det endte med at vi holdt på å miste huset. Da hadde han gjemt brev adressert til meg fra Namsmannen med varsel om tvangssalg. Jeg visste ingenting, alle lån og regninger gikk fra min konto fordi jeg tjente mest. Fikk ordnet opp, han måtte overdra sin halvdel av huset til meg vederlagsfritt som «straff» for alle løgnene og at jeg gjentatte ganger hadde vært nødt til å rydde opp i hans økonomiske katastrofer. Anonymkode: 5fb56...fea OMG er du meg??? Jeg skilte meg også pga ellevill pengebruk. Helt forferdelig å leve i den utryggheten og det kostet meg MANGE penger og søvnløse netter! Anonymkode: 46486...f3d
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #17 Skrevet 23. oktober 2020 Som mange andre menn og kvinner, opplevde jeg i begynnelsen av 50-åra eksistensiell krise og alderspanikk, og som terapi fant jeg meg en mye yngre og penere kjæreste. Ikke noe jeg er spesielt stolt av, men forholdet holder fortsatt etter seks år:) Anonymkode: c504b...df8 5
Hannah80 Skrevet 23. oktober 2020 #18 Skrevet 23. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg aner ikke. Han ville plutselig skilles og nektet å si noe om hvorfor. Er 8 år siden og vet fortsatt ikke hva som skjedde. Anonymkode: 94b30...7dd Huff, det hørtes veldig trist ut. Må være vanskelig å komme seg videre når man ikke får et ordentlig svar. 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #19 Skrevet 23. oktober 2020 Han var utro to ganger, og jeg var ung og uviten da jeg tilga det. Etterhvert som årene gikk, forsto jeg at det ikke var slik jeg ønsket å ha det, og følelsene mine forsvant. Fikk etterhvert følelser for en annen, og da forsto jeg at jeg tydeligvis ikke var så investert i forholdet lengre (bare for å ha det sagt, jeg gjorde aldri ble med den andre personen da jeg var gift, men det gav meg en wake up call at jeg i det hele tatt fikk følelser). Vi hadde rett og slett forskjellige verdier og tanker. Og følelsene forsvant. Jeg har ingenting vondt å si om min x i dag, han var ung og uviten han og. Anonymkode: 7ed87...b8a 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #20 Skrevet 24. oktober 2020 Eksmannen min ville skilles pga han hadde mistet alle følelsene sine for meg, etter 14 år og 3 barn. I etterkant fant jeg ut at han hadde et forhold til bestevenninnen min. Anonymkode: 5650f...3a7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå