AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 F.eks. her: https://www.nytimes.com/2017/07/17/opinion/sex-robots-consent.html De mennene som hovedsakelig er i målgruppen er jo de som allerede er valgt bort av kvinner, aka. incels. Vil ikke sexroboter være med på å ta vekk noe av den byrden, som incels utgjør mot kvinner. Tenk f.eks. hvor kjekt dette forumet hadde vært, hvis alle kvinnehaterne var opptatt med robotkonen sin, fremfor å lage tråder hvor de er bitre mot kvinner. Anonymkode: bf5b9...37a 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Tenk f.eks. hvor kjekt dette forumet hadde vært, hvis alle kvinnehaterne var opptatt med robotkonen sin, fremfor å lage tråder hvor de er bitre mot kvinner. Tror du virkelig de ville forsvunnet fra KG selv om de hadde hatt en sånn? Anonymkode: be7d5...1c6 7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Feminister hater alt og alle. Seg selv inkludert. Anonymkode: 858ee...0f7 11
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du virkelig de ville forsvunnet fra KG selv om de hadde hatt en sånn? Anonymkode: be7d5...1c6 Vel, de ville i hvert fall brukt mindre tid her. Anonymkode: bf5b9...37a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg tror det handler om at sexroboter tar fra feministene makt. Makt over menns seksualitet. Prostitusjon, sexroboter og utenlandske koner gjør at maktbalansen skifter Anonymkode: 1a379...389 8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 Fordi kvinner er ikke laget for å være deres runkehjelpemiddel! Ha gjerne sex maskiner, men når de ser ut som kvinner så fremmer det menneskehandel og dårlig kvinnesyn, så det er ikke greit. En sexmaskin trenger ikke se ut som ett menneske for å gjøre jobben sin og gi en orgasme. Anonymkode: 3449a...ac7 7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #7 Skrevet 23. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det handler om at sexroboter tar fra feministene makt. Makt over menns seksualitet. Prostitusjon, sexroboter og utenlandske koner gjør at maktbalansen skifter Anonymkode: 1a379...389 Herregud 😐 Anonymkode: 3449a...ac7 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #8 Skrevet 23. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det handler om at sexroboter tar fra feministene makt. Makt over menns seksualitet. Prostitusjon, sexroboter og utenlandske koner gjør at maktbalansen skifter Anonymkode: 1a379...389 Lol nei. Feminister er damer som ikke får pult. Menn har ingen interesse av dem. Anonymkode: 858ee...0f7 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #9 Skrevet 23. oktober 2020 Fordi sexdukker forma som kvinner er objektiviserande? Kva med flashlight? Det er mindre crepee enn å sønderpule bevistløst silikon som tar i mot alt. Personlig ser eg ikkje problemet altså. Det er ikkje som om dukkene lever liksom.. Feminister er sikkert i mot runking generelt 😛 Anonymkode: c9eb7...279 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #10 Skrevet 23. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi kvinner er ikke laget for å være deres runkehjelpemiddel! Ha gjerne sex maskiner, men når de ser ut som kvinner så fremmer det menneskehandel og dårlig kvinnesyn, så det er ikke greit. En sexmaskin trenger ikke se ut som ett menneske for å gjøre jobben sin og gi en orgasme. Anonymkode: 3449a...ac7 Så vibratorer skal ikke se ut som peniser da Eller går det bare 1 vei? Anonymkode: 1a379...389 5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #11 Skrevet 23. oktober 2020 Er det noen som egentlig ikke vil ha en sexrobot? Om jeg hadde er hemmelig rom å ha den så hvorfor ikke? Anonymkode: b908c...849 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #12 Skrevet 23. oktober 2020 Fordi det vil normalisere at menn tror de kan gjøre hva som helst mot kvinner uten samtykke. Og menn tar seg ikke til takke med en robot. De kommer til å utføre de sykeste mest inhumane fantasier mot dukker, også prøve de ut på en ekte kvinne og basically voldta henne. Anonymkode: cf6c1...50d 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #13 Skrevet 23. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så vibratorer skal ikke se ut som peniser da Eller går det bare 1 vei? Anonymkode: 1a379...389 Ser en penis ut som et menneske? Anonymkode: d19aa...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #14 Skrevet 23. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ser en penis ut som et menneske? Anonymkode: d19aa...c2f Hvem har bestemt at det er greit så lenge det bare er en kroppsdel? Du? Om noen vil ha en sexdukke så kan de ha det. Og det er ingenting du eller femininstene kan gjøre med det annet enn å sutre på Internett 😊 Dere har absolutt ingenting dere skulle sagt, og ingen innflytelse eller makt over de som ønsker sexhjelpemidler. Det gjør tydeligvis vondt? Anonymkode: 1a379...389 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #15 Skrevet 23. oktober 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så vibratorer skal ikke se ut som peniser da Eller går det bare 1 vei? Anonymkode: 1a379...389 Jo mindre den likner på en ekte penis jo bedre (så lenge den fremdeles kan gjøre jobben, da). Det finnes knapt noe mer avtennende enn såkalte "naturtro" dildoer, etter min mening. Ekte penis = fint, flott og sexy (så lenge jeg selv har valgt at jeg vil se den). Hudfarget silikonpenis = ekkelt. Nei takk. Anonymkode: 8959e...aa6 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #16 Skrevet 23. oktober 2020 34 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi det vil normalisere at menn tror de kan gjøre hva som helst mot kvinner uten samtykke. Og menn tar seg ikke til takke med en robot. De kommer til å utføre de sykeste mest inhumane fantasier mot dukker, også prøve de ut på en ekte kvinne og basically voldta henne. Anonymkode: cf6c1...50d Du er ikke helt god ass Anonymkode: b908c...849 7
visp Skrevet 23. oktober 2020 #17 Skrevet 23. oktober 2020 Det er ikke min business, før jeg eventuelt skulle vært romantisk involvert i han, men jeg syns det er flaut å tenke på at man har gått den veien. Om man vil bruke penger på en enorm støvsamler for å tømme seg i så får man vel lov til det, men jeg klarer ikke å være positiv til det om jeg skulle bli spurt. 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #18 Skrevet 23. oktober 2020 53 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi kvinner er ikke laget for å være deres runkehjelpemiddel! Ha gjerne sex maskiner, men når de ser ut som kvinner så fremmer det menneskehandel og dårlig kvinnesyn, så det er ikke greit. En sexmaskin trenger ikke se ut som ett menneske for å gjøre jobben sin og gi en orgasme. Anonymkode: 3449a...ac7 Herregud 😐 Anonymkode: 3760b...cda 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #19 Skrevet 23. oktober 2020 4 minutter siden, visp skrev: Det er ikke min business, før jeg eventuelt skulle vært romantisk involvert i han, men jeg syns det er flaut å tenke på at man har gått den veien. Tror de aller fleste som går denne veien har innsett at det er veldig lite sannsynlig at de kommer til å ende opp med ei "biologisk" dame. Anonymkode: 70b4c...c15 1
visp Skrevet 23. oktober 2020 #20 Skrevet 23. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror de aller fleste som går denne veien har innsett at det er veldig lite sannsynlig at de kommer til å ende opp med ei "biologisk" dame. Anonymkode: 70b4c...c15 Og det er veldig leit syns jeg, at man ikke lykkes på det området om det er noe man vil. Men at man syns en dukke er et substitutt, eller enda bedre enn et menneske av kjøtt og blod, er helt uforståelig for meg. Det er jo fryktelig langt fra å ha med et menneske å gjøre. Det er bare onani og det er voldsomt til hjelpemiddel man har skaffet seg for en utløsning. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå