AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg holdt på med en som etterhvert mistet interesse. Jeg spurte han om det og siden det har jeg ikke klart å slappe av og stresser hele tiden. Jeg føler jeg maser på han, og tør ikke å sende han en melding med mindre det gjelder de tingene. Føler ikke jeg kommer meg ut av det uten å få snakket ordentlig med han, men er så redd han vil falle helt av. Ønsker ikke å mase, for vet hvor irriterende det er, men samtidig ønsker jeg et svar og få snakket ordentlig ut om ting. Det her er ikke meg, vil ikke at det er sånn han skal kjenne meg, men kommer meg ikke ut av det. Prøvd så mye. Hva burde jeg gjøre? Jeg er ordentlig fortvila... Anonymkode: eb4fa...9a3
Bernardette Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Siden faktum er at han har mistet interessen for deg, er jeg dessverre ganske sikker på at du ikke vil få noe godt ut av en samtale med ham om det, for siden han har mistet interessen for deg, vil han i alle fall ikke legge sjela si i en fin avsluttende samtale for din del.. 4
Maggi2 Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg var helt hekta på en som mistet interessen for meg. Jeg spilte da cool, tok ikke kontakt bortsett fra en sjelden gang hvis jeg feks sendte han en spesielt morsom (og kanskje intern) snap tilfeldig. Utenom det bare kjørte jeg på og hadde det gøy med å date andre osv. I starten gjorde det ganske vondt, men det sa jeg aldri til han. Ca et halvt år gikk, og fyren begynte å ta kontakt igjen, savnet meg osv. Jeg lot ham da slite lenge og vel med å få meg på kroken igjen, og fortsatte å date andre en god stund. Idag er vi samboere 😈 Så moralen er; hvis han har mistet interessen er det ikke noe annet å gjøre enn å skape seg et spennende og meningsfullt liv uten ham. Mas fører ham bare lenger vekk fra deg. Hvis han kommer tilbake en dag er det en bonus, og gjør han ikke det, så ser du iallfall at du har det ganske bra uten ham også. Jeg vet det er vondt, men det går over ❤️ 6
powerpuffen Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 Hva du burde gjøre? Komme deg unna. Dette er en klassisk felle som fører til at han har deg rundt lillefingeren. Ikke still han noe ultimatum eller ta noe opp med han. Slett, blokker og gå videre. Da er det du som kommer seirende ut av dette. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 4 hours ago, Maggi2 said: Jeg var helt hekta på en som mistet interessen for meg. Jeg spilte da cool, tok ikke kontakt bortsett fra en sjelden gang hvis jeg feks sendte han en spesielt morsom (og kanskje intern) snap tilfeldig. Utenom det bare kjørte jeg på og hadde det gøy med å date andre osv. I starten gjorde det ganske vondt, men det sa jeg aldri til han. Ca et halvt år gikk, og fyren begynte å ta kontakt igjen, savnet meg osv. Jeg lot ham da slite lenge og vel med å få meg på kroken igjen, og fortsatte å date andre en god stund. Idag er vi samboere 😈 Så moralen er; hvis han har mistet interessen er det ikke noe annet å gjøre enn å skape seg et spennende og meningsfullt liv uten ham. Mas fører ham bare lenger vekk fra deg. Hvis han kommer tilbake en dag er det en bonus, og gjør han ikke det, så ser du iallfall at du har det ganske bra uten ham også. Jeg vet det er vondt, men det går over ❤️ Dette!!! Eneste sjansen. Hvis ikke dét funker, ville ingenting ha funka uansett. Anonymkode: 9b82b...615 3
Rosatoast Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg holdt på med en som etterhvert mistet interesse. Jeg spurte han om det og siden det har jeg ikke klart å slappe av og stresser hele tiden. Jeg føler jeg maser på han, og tør ikke å sende han en melding med mindre det gjelder de tingene. Føler ikke jeg kommer meg ut av det uten å få snakket ordentlig med han, men er så redd han vil falle helt av. Ønsker ikke å mase, for vet hvor irriterende det er, men samtidig ønsker jeg et svar og få snakket ordentlig ut om ting. Det her er ikke meg, vil ikke at det er sånn han skal kjenne meg, men kommer meg ikke ut av det. Prøvd så mye. Hva burde jeg gjøre? Jeg er ordentlig fortvila... Anonymkode: eb4fa...9a3 Han kommer nok ikke til å gidde å svare deg, så la det bare gå... Virker jo temmelig desperat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå