AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg veier ca 107 kg, er overvektig og er ca 175 høy (29 år mann) Jeg jobber som sjåfør og jobber på et ved firma. Jeg hjelper og bærer opp til nesten 200 40-60 liter sekker vær dag, og pakker ved osv. Da jeg ikke liker treningsenter, fordi jeg er møkka lei sånne plasser. Hvor godt kan jeg egentlig gå ned i vekt og bygge muskler med denne jobben jeg gjør? Selvfølgelig så må jeg jo spise rett også, det skjønner jeg. Men det er utroligt mye løfting i jobben min, så er dette en god måte og trene seg opp på? Anonymkode: a3e4b...89e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Dette er nok fin aktivitet, ja. Men det brenner nok ikke enormt med kalorier. Du må kutte litt der. Hva spiser du? Anonymkode: 26816...1d7
Loff77 Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Kan gå ned så mye du vil, vektnedgang handler 90% om hvor mye du spiser og 10% hvor aktiv du er. Så du må rett og slett spise mindre og helst ikke mat med høyt kallori innhold(junkfood) 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg får god hjelp fra Fitbit :). Anbefaler alle å kjøpe noe slikt. Anonymkode: 9be38...221
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 For min del er det endringer i matveien som har tatt kiloene, jeg spiser mindre og sunnere. Har i hovedsak kuttet ut godteri, snacks og kaker (kun i selskaper), og jeg begrenser kaloririk mat. Anonymkode: 62cb0...e7a 1
little fairy Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 Legg inn en kortere tur på kvelden. 30 minutter. Kanskje en lengre tur i løpet av helgen? Min erfaring er at menn i fysiske yrker kan spise en del kalorier på jobb. Ofte store baguetter med mye dressing/majones, mye fra varmdisken, sjokolademelk, boller osv. Ikke sikkert du gjør det, men er mange kalorier å spare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå