AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Hvor vanlig er det med synlige porer på nesa i voksen alder? Jeg er 35, drar på åra med andre ord. Har kombinert hud. Hvem som helst ser ikke porene, men kommer man nærme nok og i godt lys er de ganske fremtredende og størrelse på de. Er huden min unormal til alderen? Anonymkode: 78e0e...d29
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Det er et kjempevanskelig spørsmål å svare på. Sånn her ser mine ut, er det sammenlignbart? Kvinne 32. Anonymkode: c3902...290
Djungelvrål Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Det er veldig vanlig, og porene blir større jo eldre du blir.
Macaron Skrevet 24. oktober 2020 #4 Skrevet 24. oktober 2020 Renser du huden? Dersom du har normal hud så prøv en rimelig rens og begynn med toner. Se etter produkt med glykolsyre. Det gjør virkelig underverker med huden. Kan linke til produkter når jeg kommer meg på pc'en min hjemme.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #6 Skrevet 24. oktober 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er et kjempevanskelig spørsmål å svare på. Sånn her ser mine ut, er det sammenlignbart? Kvinne 32. Anonymkode: c3902...290 Synes nesa di ser nærmest plettfri ut jeg Anonymkode: 78e0e...d29 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #7 Skrevet 24. oktober 2020 1 time siden, Macaron skrev: Renser du huden? Dersom du har normal hud så prøv en rimelig rens og begynn med toner. Se etter produkt med glykolsyre. Det gjør virkelig underverker med huden. Kan linke til produkter når jeg kommer meg på pc'en min hjemme. Ja, renser huden. MEN har i perioder grunnet depresjoner vært litt slapp slik at det noen ganger bare har blitt annenhver dag eller maks en gang om dagen. Nå er jeg tilbake til å rense to ganger daglig, med bl.a en rens fra Cerave og et BHA produkt fra Paulas Choice. NB: Er ikke snakk om store porer som grove hudtyper gjerne har, men utvidede porer pga sebaceous filaments mest sannsynlig. Kanskje pga min periodiske rense-slurv, mest sannsynlig. Merker jo at det er mye mer oppsamlet talg når jeg renser sjeldnere. Når jeg renser to ganger daglig slik som nå opplever jeg ikke huden som fet, selv om jeg har kombinert hudtype. Anonymkode: 78e0e...d29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå