AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg er betatt og kåt på saksbehandleren min på NAV. Vi er begge kvinner. Det har vært en seksuell kjemi mellom oss hele tiden siden i sommer. Etterhvert begynte hun å kontakte meg privat og flørtet mye på meldinger. Forrige uke kom hun hjem til meg og da klina vi. Vi vil begge mer, men hun sier at hun ikke kan. Kan hun miste jobben hvis det blir oppdaget (hvis hun forteller at vi har kysset og flørtet?) Er det feil hvis vi fortsetter å møtes men forsøker å holde det hemmelig? Anonymkode: d3218...5b7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 🤣 Fin story. Anonymkode: 0c4ba...46f 24
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 🤣 Fin story. Anonymkode: 0c4ba...46f Nei, jeg er lei meg nå 😩 Anonymkode: d3218...5b7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 Hun bør gå til lederen sin, og anmode om at du får en annen saksbehandler. Anonymkode: 62661...d53 9
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun bør gå til lederen sin, og anmode om at du får en annen saksbehandler. Anonymkode: 62661...d53 Vil hun få sparken da hvis hun forteller det? Jeg vil jo ikke at hun skal miste jobben pga meg 😩 Anonymkode: d3218...5b7
Gjest Alterego666 Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 Hun trenger ikke fortelle hva som har skjedd. Hjn kan si at hun tror hun er i ferd med å itvikle følelser for deg og derfor ikke kan være en objektiv saksbehandler.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #7 Skrevet 23. oktober 2020 Snakk med henne, si dere skal bytte saksbehandler! Dette fikset dere! 😊 Man kan bytte saksbehandler uten grunn. Kan hende hun har vært rett for å foreslå dette for hun er redd for at det skal fremstå feil ovenfor deg? Kanskje hun er redd for å skremme deg bort, at dere skal på noen måte bli mer eksklusive av et sånt valg. Jeg syntes du skal legge det frem for henne, si bare at du syntes dere har det koselig og at du gjerne vil fortsette møte henne 😊 Anonymkode: 5e471...680
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #8 Skrevet 23. oktober 2020 Og det er du som må be om ny saksbehandler, hun kan ikke gjøre dette uten å gi noen grunn du derimot, kan be om ny uten grunn, så da trenger ikke nav vite noe om dere Anonymkode: 5e471...680 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #9 Skrevet 23. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Snakk med henne, si dere skal bytte saksbehandler! Dette fikset dere! 😊 Man kan bytte saksbehandler uten grunn. Kan hende hun har vært rett for å foreslå dette for hun er redd for at det skal fremstå feil ovenfor deg? Kanskje hun er redd for å skremme deg bort, at dere skal på noen måte bli mer eksklusive av et sånt valg. Jeg syntes du skal legge det frem for henne, si bare at du syntes dere har det koselig og at du gjerne vil fortsette møte henne 😊 Anonymkode: 5e471...680 Dette fikser dere* Redd for å foreslå* Anonymkode: 5e471...680
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #10 Skrevet 23. oktober 2020 Du kan skifte saksbehandler. Tror ikke du trenger å gi noen grunn, og om du føler at du må si noe, bare si "føler ikke at det passer". Snakk med henne først og spør om du skal spørre om ny saksbehandler. Hun burde allerede ha foreslått det selv, før dere gjorde noe annet enn å gi flørtende blikk Anonymkode: 8f904...9dd
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #11 Skrevet 23. oktober 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk med henne, si dere skal bytte saksbehandler! Dette fikset dere! 😊 Man kan bytte saksbehandler uten grunn. Kan hende hun har vært rett for å foreslå dette for hun er redd for at det skal fremstå feil ovenfor deg? Kanskje hun er redd for å skremme deg bort, at dere skal på noen måte bli mer eksklusive av et sånt valg. Jeg syntes du skal legge det frem for henne, si bare at du syntes dere har det koselig og at du gjerne vil fortsette møte henne 😊 Anonymkode: 5e471...680 Ja det kan hende hun har vært redd for det,men også redd for jobben. For hun har sagt at hun egentlig vil mer. Jeg er også redd for at jeg kan ha skremt henne bort. Håper ikke det. Anonymkode: d3218...5b7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #12 Skrevet 23. oktober 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det er du som må be om ny saksbehandler, hun kan ikke gjøre dette uten å gi noen grunn du derimot, kan be om ny uten grunn, så da trenger ikke nav vite noe om dere Anonymkode: 5e471...680 Ok, det forklarer egentlig hvorfor hun har sagt at hun ikke kan noe mer. Anonymkode: d3218...5b7
Gjest Theo_1 Skrevet 23. oktober 2020 #13 Skrevet 23. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er betatt og kåt på saksbehandleren min på NAV. Vi er begge kvinner. Det har vært en seksuell kjemi mellom oss hele tiden siden i sommer. Etterhvert begynte hun å kontakte meg privat og flørtet mye på meldinger. Forrige uke kom hun hjem til meg og da klina vi. Vi vil begge mer, men hun sier at hun ikke kan. Kan hun miste jobben hvis det blir oppdaget (hvis hun forteller at vi har kysset og flørtet?) Er det feil hvis vi fortsetter å møtes men forsøker å holde det hemmelig? Anonymkode: d3218...5b7 Hvis du er flink til å holde kjeft og lojal, så er vel ikke det noen problem. Og forutsetter at du ikker er så lavmåler at du røper det hvis det blir brudd / slutt
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #14 Skrevet 23. oktober 2020 4 minutter siden, Theo_1 skrev: Hvis du er flink til å holde kjeft og lojal, så er vel ikke det noen problem. Og forutsetter at du ikker er så lavmåler at du røper det hvis det blir brudd / slutt Jeg skal selvfølgelig ikke si noe. Men hun har sagt at hun gjerne vil mer, men ikke kan. Og hvis det er tilfelle at hun ikke kan gjøre noe med å skaffe meg ny saksbehandler, så må jeg be om det selv. (var ikke klar over det) jeg håper at hun ikke ville si noe til meg fordi hun vil fortsette å møte meg og ikke ville skremme meg bort. Anonymkode: d3218...5b7 1
Gjest Theo_1 Skrevet 23. oktober 2020 #15 Skrevet 23. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal selvfølgelig ikke si noe. Men hun har sagt at hun gjerne vil mer, men ikke kan. Og hvis det er tilfelle at hun ikke kan gjøre noe med å skaffe meg ny saksbehandler, så må jeg be om det selv. (var ikke klar over det) jeg håper at hun ikke ville si noe til meg fordi hun vil fortsette å møte meg og ikke ville skremme meg bort. Anonymkode: d3218...5b7 Var ikke så enkelt å skjønne det innlegget, men du må være sikker på deg selv, at du har såpass karakter at du ikke bruker det mot henne som hevn, hvis hun ikke ønsker mer.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #16 Skrevet 23. oktober 2020 Det er vanskelig å bytte veileder (vi som jobber på Nav lokal er veiledere, ikke saksbehandlere), det kreves en skikkelig grunn. Det er faktisk mye lettere at veilederen selv ber lederen sin om at du flyttes over til en annen veileder ved å komme på en god årsak, eks kjenner hverandre fra tidligere og det går ikke likevel el. Hun kan få trøbbel som det skjer noe mellom dere på sexfronten. Anonymkode: 455d2...bc5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #17 Skrevet 23. oktober 2020 Er ikke en nav veileder i samme maktposisjon som en sjef ovenfor deg? Er det ikke uetisk at en som vet sensitiv info om deg blir elsker? Anonymkode: f53f4...200
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #18 Skrevet 23. oktober 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vanskelig å bytte veileder (vi som jobber på Nav lokal er veiledere, ikke saksbehandlere), det kreves en skikkelig grunn. Det er faktisk mye lettere at veilederen selv ber lederen sin om at du flyttes over til en annen veileder ved å komme på en god årsak, eks kjenner hverandre fra tidligere og det går ikke likevel el. Hun kan få trøbbel som det skjer noe mellom dere på sexfronten. Anonymkode: 455d2...bc5 Åh, ikke lett.. Jeg må bare prøve å bli enig med henne om dette. Skjønner at noe må gjøres ihvertfall. For hvis noen får mistanke om noe så får hun vel sparken 😩 Anonymkode: d3218...5b7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #19 Skrevet 23. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke en nav veileder i samme maktposisjon som en sjef ovenfor deg? Er det ikke uetisk at en som vet sensitiv info om deg blir elsker? Anonymkode: f53f4...200 Hun er veldig snill ❤️ Anonymkode: d3218...5b7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #20 Skrevet 23. oktober 2020 Æsj, også noen fra NAV da😂😂 Anonymkode: e2146...ff7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå