Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er klokka snart 16 og arbeidsdagen over, det er fredag og lenge til mandag
Jeg gruer meg til å dra hjem, jeg orker ikke å være sammen med kona og nå blir det to dager uten jobb (fristed)

Det er ganske leit å ha det sånn....

Anonymkode: 24c2a...d47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt det opp med henne?

Anonymkode: 8a881...ef8

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor orker du ikke være sammen med henne? Er det noe spesielt hun gjør/ikke gjør? Kan du ikke planlegge noe morsomt dere kan gjøre i helgen + avtale ting du eller dere kan gjøre med venner?

Anonymkode: 3a691...00e

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er klokka snart 16 og arbeidsdagen over, det er fredag og lenge til mandag
Jeg gruer meg til å dra hjem, jeg orker ikke å være sammen med kona og nå blir det to dager uten jobb (fristed)

Det er ganske leit å ha det sånn....

Anonymkode: 24c2a...d47

Ja. Å være uten evne til å ta beslutninger for deg selv så du kunne avsluttet forholdet, må være tøft. 

Anonymkode: 18686...4d3

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor orker du ikke å være sammen med din kone ?

Anonymkode: ab03f...615

• Liker 2
Skrevet

Sånn hadde jeg det med min tidligere samboer. Hver gang jeg hørte nøkkelen i døra kom banneordene fram, innimeg vel og merke. Er nok mange som har det sånn. Dere må ta praten og veien videre, jeg gjorde det slutt. Da hadde jeg virkelig svelge mange kameler og krangler. 

Anonymkode: 86686...fa4

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor blir du i et slik forhold da? 

Anonymkode: 026b4...6f2

• Liker 4
Skrevet

Kjenner meg så jævli igjen, jeg også.

Anonymkode: b7e67...3be

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Om hun er så grusom at du ikke orker å være med henne, så hvorfor skiller du deg ikke ?

Skrevet

Sånn var eksen og så før ham gikk. Man kunne lissom merke at han murra inni seg. Men jeg var naiv og valgte å tro at han var frustert over andre ting enn meg. Og han løy hvis jeg spurte om han var på vei ut. Det faktiske brukket blei ikke pent.

Hvis man ikke liker hverandre, er det mest realt å gå. Denne seigpininga hjelper ikke noen. 

Anonymkode: 4750c...6de

• Liker 7
Skrevet

Jeg har vært der. Likte ikke jobben så godt heller,  så jeg kjørte gjerne lange omveier på hjemturen.  Men så gikk jeg.  

Anonymkode: e94bf...354

Skrevet

Har vært gjennom det samme. Grudde meg til å dra fra jobb og drøyde i det lengste med å reise hjem. Endte med at jeg pakka sakene mine og flytta ut. 

Anonymkode: c835e...35b

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Bare kom deg vekk fra henne. Kan ikke være sunt hverken for deg eller henne å ha det sånn.

Skrevet

Jeg også hadde det slik. Grein ofte i bilen på vei hjem. Hadde en ekstra vond klump i magen på fredagen. Vi hadde vært sammen i 10 år. Alt var min feil, og jeg trodde han. Bare jeg kunne skjerpe meg, så trengte vi ikke å bryte opp en familie med 2 barn. Det var jo bra av og til. Jeg vet hvor vanskelig det er å bryte. Men så ble det så jævlig at jeg måtte ta samtalen. Da viste det seg at han hadde funnet en ny. Det er så befriende nå. Jeg kjenner at det burde være slutt for lenge siden, og at det er mitt ansvar å ikke ødelegge livet mitt. Hadde jeg fortsatt i 10 år til, er jeg redd helsen hadde vært på bunn. Til og med fysiske plager jeg ikke visste hvor kom fra, ble bedre etter bruddet.

Anonymkode: 6838b...28d

• Liker 3
Skrevet

Da er det på tide at du kommer deg ut av offerrollen og ber om skilsmisse og flytter ut. 

Anonymkode: a958e...bbc

• Liker 5
Skrevet

Du... livet er for kort til å leve det sammen med noen du gruer deg å komme hjem til. 

Bruk tiden til å være ærlig. 
Dersom det er barn i bildet: De har det bra når foreldrene er glade. Selv om det er hver for seg. 
Snakk med din kone. 

Vi har kort tid på jorden og skal være dø lenge. Lev klokt. 

Anonymkode: b7396...d75

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde det også slik. Gråt mye i bilen for meg selv og var mye syk. Jeg fikk til slitt en skikkelig prat med han og da kom det frem litt av hvert. Han er en eks nå. Og jeg er frisk og glad. 

Anonymkode: 32df9...ff3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...