Gjest MissFlower Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 (endret) . Endret 23. oktober 2020 av MissFlower
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Dette er en mann som har fått i pose og sekk i så lang tid, og køddet til livet for så mange mennesker - at det faktisk ikke spiller noen rolle hva han vil denne uka! Han er en klovn, og du trenger ham ikke. Gi ham beskjed om å slutte å oppsøke deg, han stalker jo, og så legger du dette dødt. Tenk på hvordan det har føltes for DEG, og så kan du gange det med hvordan det ville vært å være kona hans, barna, osv. For en utrolig egoist, som vimser og drar frem og tilbake og dere to damer lar ham holde på:O Det er ikke klokt. Han fortjener at dere begge ber ham dra dit peppern gror, men ihvertfall du som ikke er gift med kreket og ikke er bundet til ham annet enn i følelser - på tide å legge dette kjipe kapittelet bak deg. Han har jo løyet til deg hele veien! Anonymkode: 69bd1...1aa 5
Gjest MissFlower Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 (endret) 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er en mann som har fått i pose og sekk i så lang tid, og køddet til livet for så mange mennesker - at det faktisk ikke spiller noen rolle hva han vil denne uka! Han er en klovn, og du trenger ham ikke. Gi ham beskjed om å slutte å oppsøke deg, han stalker jo, og så legger du dette dødt. Tenk på hvordan det har føltes for DEG, og så kan du gange det med hvordan det ville vært å være kona hans, barna, osv. For en utrolig egoist, som vimser og drar frem og tilbake og dere to damer lar ham holde på:O Det er ikke klokt. Han fortjener at dere begge ber ham dra dit peppern gror, men ihvertfall du som ikke er gift med kreket og ikke er bundet til ham annet enn i følelser - på tide å legge dette kjipe kapittelet bak deg. Han har jo løyet til deg hele veien! Anonymkode: 69bd1...1aa . Endret 23. oktober 2020 av MissFlower
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 For en egoistisk dust! Ordene hans betyr jo åpenbart ingenting, han lyver jo til kona så det renner etter, så jeg ville ikke tatt ordene hans til deg, seriøst heller. I all sannsynlighet furter han fordi han ble tatt, og ikke lengre kan ha i pose og sekk. Forferdelig respektløst ovenfor deg (hva faen tar han deg for å være?), og forferdelig respektløst ovenfor kona. Hadde jeg vært deg, hadde jeg blokkert han. Og tar han kontakt på andre måter, spør du i klartekst hva han egentlig tar deg for å være, og gir klar beskjed om at om han ikke lar deg være, forteller du kona alt. Du skal se at de store følelsene hans for deg plutselig ikke er så viktig allikvel.... (Og nei, Jeg sier ikke at han ikke brydde seg om deg, for det gjorde han nok. Men ikke nok til å gi deg den respekten du fortjener!) Anonymkode: 299f3...89c
Gjest MissFlower Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en egoistisk dust! Ordene hans betyr jo åpenbart ingenting, han lyver jo til kona så det renner etter, så jeg ville ikke tatt ordene hans til deg, seriøst heller. I all sannsynlighet furter han fordi han ble tatt, og ikke lengre kan ha i pose og sekk. Forferdelig respektløst ovenfor deg (hva faen tar han deg for å være?), og forferdelig respektløst ovenfor kona. Hadde jeg vært deg, hadde jeg blokkert han. Og tar han kontakt på andre måter, spør du i klartekst hva han egentlig tar deg for å være, og gir klar beskjed om at om han ikke lar deg være, forteller du kona alt. Du skal se at de store følelsene hans for deg plutselig ikke er så viktig allikvel.... (Og nei, Jeg sier ikke at han ikke brydde seg om deg, for det gjorde han nok. Men ikke nok til å gi deg den respekten du fortjener!) Anonymkode: 299f3...89c Ja, jeg lurer også på hva faen han tar meg for. Jeg var dum å trodde løgnene hans, så sikkert derfor. Heldigvis har det skjedd mye mentalt med meg siden da og han kan prøve til krampa tar han, han får ingenting fra meg hverken bekreftelse eller noe annet. Han får prate med hun der hjemme om han har det så vanskelig med de stakkars følelsene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå