Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg lurer på om noen av dere har gått på denne kuren, og hvilke anbefalinger dere fikk av hudlege ang graviditet. Dere som ikke har gått på kuren, men som har hørt noe må gjerne også svare.

Jeg avsluttet kuren 10. oktober. Jeg og samboeren min ønsker å prøve å få barn. i Felleskatalogen står det at man må vente 1mnd etter endt kur, hudlegen min sier 6mnd. Jeg har lest at for mange år siden ble det sagt og skrivd 6mnd for sikkerhetsskyld, men at det nå er bevist at 1mnd er tilstrekkelig. 

Anonymkode: f06e6...6b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk beskjed om 6 mnd etter endt kur.

Anonymkode: d9fd7...71e

Skrevet

Hadde virkelig ikke tatt noen sjangser på dette. Jeg hadde ventet 6 mnd (som legen sa) for å være sikker på at effekten var ute av kroppen! 
Dette er ikke noe du skal sjangse på

Anonymkode: b59c9...f31

• Liker 3
Skrevet

Hør på hudlegen din og vent de seks månedene før dere setter i gang prøvingen. Virkelig ingen vits i å ta sjansen på at det går bra. 

Anonymkode: 0cd5d...f27

• Liker 2
Skrevet

Jeg følte kroppen brukte langt mer enn en måned på å komme seg etter behandlingen, så hadde aldri i livet tatt sjansen på at en måned er nok. 

Anonymkode: a8846...a2d

• Liker 1
Skrevet

Med tanke på at sjansen for fosterskade er høy med kuren i kroppen, hadde jeg ikke tatt sjansen på å bli gravid så kort tid etter. Hadde ventet 6 måneder.

Anonymkode: ec000...ae6

• Liker 3
Skrevet

Man må jo skrive under på at man ikke blir gravid i den avtalte perioden. SÅ skadelig er det!

Anonymkode: b33e4...9f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...