Gå til innhold

Hjelp til å finne strikkeoppskrift

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! I går så jeg en dame med en strikkegenser. Mener jeg har sett denne før, enten i butikk eller som mønster. Men jeg klarer ikke finne den igjen nå. 

Den var i rettstrikk, horisontale striper med beige og hvit, hvor det beige kanskje var 10-15 cm bredt i fluffy, børstet garn og store pinner (kanskje mellom 5 og 7). De hvite stripene så ut som de var strikket i tynnere garn og tynnere pinner (mulig str 3?) samt økninger fra det beige. Det var kanskje 4-5 beige striper med hvite i mellom på bol og armer. 

Beklager om det ble veldig rotete forklaring!

Håper noen kan hjelpe 😄

Endret av Strikkejenta2020
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker på hvilken du mener. Men tips til neste gang er å spørre, eventuelt ta et snikbilde 🤓 Jeg hadde ikke blitt sur, hadde det vært meg :) 

Anonymkode: bd248...50f

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Usikker på hvilken du mener. Men tips til neste gang er å spørre, eventuelt ta et snikbilde 🤓 Jeg hadde ikke blitt sur, hadde det vært meg :) 

Anonymkode: bd248...50f

Ja, skulle ønske jeg hadde spurt henne om genseren, eller tatt bilde. Må prøve å gjøre det om jeg ser den en annen gang :) 

Skrevet
2 timer siden, Antlers skrev:

Ikke helt samme, men ser ut som ca samme strikkefasthet som de beige stripene. Den hadde ikke slik «pels»/nuppete garn 😞 men takk for hjelpen uansett! :) 

Skrevet

Har funnet et bilde av en som ligner litt på det jeg mener. Eneste er at de beige stripene var i noe ala brushed alpaca/mohair, og de hvite var mye tynnere (kanskje 5 cm på pinne 3). Var litt «bølgete» effekt mellom det beige og det hvite, at det hvite strammet litt inn. 

1F822E63-69A3-4A90-8E1B-D16B3995726E.jpeg

Skrevet

Ville sett på litt på insta. Kan det være noe i fra Camilla pihl tro?

Anonymkode: 64885...4c8

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville sett på litt på insta. Kan det være noe i fra Camilla pihl tro?

Anonymkode: 64885...4c8

Fant den! Tusen takk 😄 

02E3DBBE-6AD1-4860-9247-7E9C2ED919B9.png

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...