Gå til innhold

Biseksuell mann - mulig å få til forhold med jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann i 40 årene som liker alle kjønn
Jeg ønsker å finne en jente som liker at jeg liker det

Jenter - Hva tenker dere, er det mulig å finne en jente som aktivt støtter dette og er med selv?
Jeg ønsker ikke noe hemmelige greier, jeg vil ha sex med en mann sammen med kjæresten min

Jeg vet det høres ut som en fantasisak, men for min del er det helt seriøst ment - jeg orker ikke å skulle skamme, meg, holde det hemmelig, være utro osv. jeg vil bare være helt åpen med kjæresten på dette og at vi leker med det sammen 

Kan dette funke? Erfaringer? Råd? 

Anonymkode: ed2c7...b37

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke godtatt det. For det første, så ville jeg aldri «delt» på kjæresten min. For det andre, så ønsker jeg ikke at min kjæreste skal tenne på menn. Enkelt og greit. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde godtatt det. kvinne 41

Anonymkode: 10169...34d

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde godtatt det. kvinne 41

Anonymkode: 10169...34d

Godtatt, eller selv aktivt vært positiv og deltagende? 

Skrevet

Som poly, hadde jeg aldri hindret mine partnere i å leve ut sine legninger 😃

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener ikke poly, det skjønner jeg ikke at folk orker
Kun en kjæreste - kun følelser for en jente

Men sex med andre, sammen med henne 

• Liker 2
Skrevet

Hadde vært greit for meg, men jeg ville ikke selv hatt sex med den andre mannen. Jeg kunne ha deltatt aktivt på alle måter utover det. 

Anonymkode: edcc7...4cd

Skrevet

kun om det gav henne noe.

mann.

Anonymkode: 9ddba...57c

Skrevet

Du er i 40-årene. Jeg håper du mener kvinne, ikke jente.

Anonymkode: c2917...ddb

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde ikke ønsket det. Jeg anser meg selv som melding åpen og frigjort men akkurat når det kommer til egen partner tenner jeg på at mannen er den dominante mann og det at han har sex med andre menn passer ikke inn i dette bildet mitt. Så på dette punktet er jeg langt mindre frigjort enn jeg skulle ønske at jeg var 

Anonymkode: 79372...771

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ikke godtatt. Mest pga at jeg har prøvd det. Og det var et veldig slitsomt forhold hvor jeg gikk rundt og var sjalu omtrent hele tiden (kameratene hans var veldig kosete av seg, og flere av dem var i et miljø der det var vanlig å være seksuelt åpen mot alt og alle). Følte meg som den gammeldagse surpompen i forholdet. Ville så gjerne åpnet meg og tenkt at vi er frie mennesker og at jeg ikke skal kreve noe av partneren min..... men jeg klarte det ikke. Så det ble slutt, selv om jeg virkelig elsket den mannen 😞

Anonymkode: 3d33e...1bb

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ikke poly, det skjønner jeg ikke at folk orker
Kun en kjæreste - kun følelser for en jente

Men sex med andre, sammen med henne 

Så... en form for poly, hvor man har sex med andre en kjæresten sin. 

• Liker 1
Skrevet

Vel, for det første er jeg ikke interessert i å dele min kjæreste med noen andre, uansett hvilket kjønn. For det andre synes jeg tanken på en mann som liker sex med andre menn er avtennende. Jeg har homofile venner som jeg er glad i, men jeg kunne ikke vært sammen med en som vil ligge med andre menn. 
Så nei, en mann som deg hadde jeg ikke vært interessert i å være i et forhold med. Men det finnes nok noen som er åpen for det 😊

Anonymkode: 37866...eea

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann i 40 årene som liker alle kjønn
Jeg ønsker å finne en jente som liker at jeg liker det

Jenter - Hva tenker dere, er det mulig å finne en jente som aktivt støtter dette og er med selv?
Jeg ønsker ikke noe hemmelige greier, jeg vil ha sex med en mann sammen med kjæresten min

Jeg vet det høres ut som en fantasisak, men for min del er det helt seriøst ment - jeg orker ikke å skulle skamme, meg, holde det hemmelig, være utro osv. jeg vil bare være helt åpen med kjæresten på dette og at vi leker med det sammen 

Kan dette funke? Erfaringer? Råd? 

Jeg er også mann og dette er egentlig helt det samme som om jeg skulle håpe at min partner synes det er greit at jeg har sex med andre damer sammen med henne. 

Anonymkode: 2a772...8c1

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne hatt et forhold med en bifil/biseksuell mann, men å ta noen flere inn i forholdet og ha sex med det er dealbreaker for meg. 

Anonymkode: 7b56b...e94

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes du blander to ting:

• Aksept for din legning.
  • Ønske en ekstra person i senga.

Mange bifile (især kvinner) kvier seg over å fortelle en potensiell partner at de er bifile nettopp fordi de ikke vil at partner skal tolke det til at de ønsker en ekstra kvinne opp i ektesengen.

Du beskriver at du har behov for sex med en mann. Det er ikke det samme som at du er bifil. Dersom du er bifil så betyr det at din partner kunne vært mann eller partner kunne vært dame. 

Jeg er heterofil. Jeg liker både store pupper og små pupper. Men det betyr ikke at jeg, siden jeg har en hustru med store pupper, nå har et "udekket behov" for sex med ei med små pupper.

Jeg synes ikke du skal blande din partners villighet til å dele sin kjæreste med andre med hennes "akksept" for bifil legning.

Jeg synes ikke du skal, slik du gjør i hovedinnlegget, anta at det er underforstått at du ønsker flere i senga når du forteller din kjæreste at du er bifil. Det er ikke blitt mer "naturlig" å ta inn tredjeperson enn om du vært heterofil og foreslått noe tilsvarende.

• Liker 9
Skrevet

Jeg kunne fint vært sammen med en biseksuell mann. Men jeg ønsker ikke noe trekant osv, ville da heller at biseksuelle kjæreste har sex med andre menn uten meg! 😅 Så lenge det KUN handler om sex,  og jeg får nok kjærlighet og trygghet, så går det helt fint 😊

Sånn helt ærlig, så hadde jeg syntes det hadde vært perfekt å vært med en biseksuell mann, for min sex drive går litt opp og ned, og det hadde vært fint å vite at mannen fikk dekket behovet sitt, og ikke gått bak ryggen å vært utro 😊

Min eneste regel hadde vært at jeg er den eneste kvinnen i hans seksuelle liv! 🙈 Og jeg hadde ikke ansett det som utroskap at mannen har sex med andre menn, så lenge det bare handler om sex 😊

Anonymkode: d4b37...f6a

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne fint vært sammen med en biseksuell mann. Men jeg ønsker ikke noe trekant osv, ville da heller at biseksuelle kjæreste har sex med andre menn uten meg! 😅 Så lenge det KUN handler om sex,  og jeg får nok kjærlighet og trygghet, så går det helt fint 😊

Sånn helt ærlig, så hadde jeg syntes det hadde vært perfekt å vært med en biseksuell mann, for min sex drive går litt opp og ned, og det hadde vært fint å vite at mannen fikk dekket behovet sitt, og ikke gått bak ryggen å vært utro 😊

Min eneste regel hadde vært at jeg er den eneste kvinnen i hans seksuelle liv! 🙈 Og jeg hadde ikke ansett det som utroskap at mannen har sex med andre menn, så lenge det bare handler om sex 😊

Og jeg er forresten kvinne 27

Skrevet

Ikke noe problem å være sammen med en bifil mann, jeg er selv bifil kvinne. Men i et forhold vil jeg kun ha sex med partner. 

Anonymkode: 78a9f...328

• Liker 2
Skrevet

Jeg er mann, og hvis kjæresten min hadde vist seg å være bifil hadde det vært fullstendig turn off og slutt på dagen.

Anonymkode: eb4ba...ca3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...