AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Vet ikke hvorfor, er veldig bevisst på hva jeg sier og hvordan jeg opptrer ovenfor barna. Men det føles bare ubehagelig når en annen voksen er "vitne" til det jeg sier. Tenk om jeg sier noe galt. Og med galt mener jeg ikke noe som er ukorrekt eller regelrett ufint, men heller om jeg sier noe flaut eller blir for barnslig 😅 men det burde jo ikke være grunn til å være redd for dette i en barnehage 🙊 Noen som har følt på det samme? Gir det seg etter hvert? Jeg er ganske ny enda. Anonymkode: db053...242
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg kan bli det når jeg snakker til barnet mitt ute blant folk. Jeg jobber ikke i barnehage, men jeg blir bare glad når jeg hører at de ansatte snakker med barnet mitt som den lille personen hun er. Utelukkende koselig og fint ☺️ Anonymkode: c2489...b22 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg skjønner veldig godt hva du mener, TS, selv om jeg ikke føler det helt slik som deg. Tror jeg følte det slik oftere i starten da jeg jobbet i barnehage og var mye mer usikker på meg selv, min rolle og ikke minst foreldrene i barnehagen. Jeg tenker meg fortsatt ofte litt mer om før jeg sier noe til barna foran foreldrene nå, men ikke fordi det er flaut men for å ikke si noe feil eller på feil måte. Anonymkode: 43bd0...5bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå