AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Hadde en kontaktblødning etter samleie for nøyaktig en uke siden, 16 oktober. Først friskt blod, som ble brunt dagen etterpå. Snakket med føden og de bekymret seg ikke da det kom i kombinasjon med samleie. Siden har slimproppen bare kommet stykkvis, men nå på onsdag som var kom den for fullt. Svær slimklump med blodspor, ingen tvil der. I dag kom det først litt svaaaakt brunt på papiret etter jeg hadde tisset i morges. Og i truseinnlegget er det brunt. Klassisk sånn som man kan få dagen før eller dagen etter mensen er ferdig. Hva kan dette komme av? Er nå inne i uke 40. Anonymkode: cd51a...f7d
Cer3s Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Det er nok modning og at livmorhalsen åpner seg sakte men sikkert 😊 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Takk for svar @Cer3s 😊🙏🏻 Så da er det ikke noe å tenke på og bare fortsette ventingen. Blæh - men sånn er det 😛 Syntes bare det var rart det var brunlig! Anonymkode: cd51a...f7d
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 Dette skjedde med meg på morgenen, samme kvelden var jeg i fødsel🤩 Lykke til uansett når babyen velger å komme! Anonymkode: b3b55...293 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette skjedde med meg på morgenen, samme kvelden var jeg i fødsel🤩 Lykke til uansett når babyen velger å komme! Anonymkode: b3b55...293 Tusen takk ❤️ kommet mer svaaaakt rosa nå på papiret gjennom dagen. Det er ikke brunt, men lyyyyyyyst rosa. Og det murrer ekstremt i korsrygg og rumpe. Anonymkode: cd51a...f7d 1
Cer3s Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 Rosa og murringer er veldig positivt! Det kan ta timer, og det kan ta dager men da skjer det uten tvil noe der! 🤩🤞 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #7 Skrevet 23. oktober 2020 Det har vært et tegn på at fødsel nærmet seg begge ganger hos meg. Første gang kom det noen timer før riene startet, andre gang opplevde jeg det også et par ganger fra en måned før fødsel, men mer dagen før fødselen startet. Siden du er i uke 40, er det nok et tegn på modning og at det kan starte når som helst hos deg. Lykke til med fødsel! Anonymkode: b1ef4...32a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #8 Skrevet 23. oktober 2020 Spennende ts 👏🏻 Lykke til. Høres ut som fødselen nærmer seg. Anonymkode: 9ee95...225
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #9 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg fikk litt lyst blod på papiret når jeg tørka meg, og hadde ikke opplevd det før i svangerskapet, så ringte føden. De hadde god tid, og sa jeg kunne komme for en sjekk. Heldigvis, for riene kom i bilen på vei til sykehuset, og jeg hadde 10 cm ved innsjekk 🙈 Fødsel nærmer seg nok, lykke til 😍 Anonymkode: e7c95...fc6 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #10 Skrevet 23. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk ❤️ kommet mer svaaaakt rosa nå på papiret gjennom dagen. Det er ikke brunt, men lyyyyyyyst rosa. Og det murrer ekstremt i korsrygg og rumpe. Anonymkode: cd51a...f7d Regner med at du er på føden nå. Lykke til. Anonymkode: 4ae4a...d08 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #11 Skrevet 23. oktober 2020 Sånn hadde jeg det for nøyaktig to år siden😍 dagen etter kom lille💞 lykke til! Anonymkode: e4ed4...b39 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå