Gå til innhold

Ditt favoritt kondom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg lurer på hva slags kondomer som er best likt der ute? Er fullstendig klar over at man må ta hensyn til størrelse. Lurer likevel på hvilket som er din favoritt? Ønsker gjerne tilbakemelding fra både menn og kvinner. Noen som har erfaring med de med riller og knotter? 🙂 Helt fersk på kondom-markedet, derfor jeg spør.. 

Anonymkode: 0eedf...7a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lateksfrie☺️

Anonymkode: 8f3a4...ee4

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lateksfrie☺️

Anonymkode: 8f3a4...ee4

Takk for svar! Har lest at noen liker de bedre fordi de ofte er tynnere og det kjennes mer naturlig ut. 🙂 Har bestilt én til 22 kr, bare for å se om vi merker noen forskjell før vi eventuelt kjøper en hel pakke. 

Skrevet

Denne er favoritten vår.

Anonymkode: 7169f...d57

• Liker 1
Skrevet

Det med riller og knotter: Jeg får vondt av dem. Samboer sier han ikke merker noe til rillene og knottene, så for han har det ikke noe å si om de er der eller ikke. Vi har prøvd flere forskjellige, men det funker bare ikke.

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det med riller og knotter: Jeg får vondt av dem. Samboer sier han ikke merker noe til rillene og knottene, så for han har det ikke noe å si om de er der eller ikke. Vi har prøvd flere forskjellige, men det funker bare ikke.

😬 Det høres ikke bra ut! Takk for at du deler din erfaring. Jeg får vel bare prøve, og se om det er noe for meg. Men jeg er litt redd for at det blir vondt jeg også. 😳 Samtidig så selges det jo så mange forskjellig, at jeg får inntrykk av at de er populære. 🤷🏻‍♀️ 

Skrevet

De lateksfrie jeg har prøvd har vært så lite elastiske at jeg ikke får dem på.

Bruker RFSU Grande hvis jeg først må bruke.

Anonymkode: f4744...f09

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vår soleklare favoritt, pga den er så tynn og uten smak: https://www.kondomeriet.no/tilbehor/kondomer/kondomer-exs-air-thin-12-pk/

Den passer også om du har tykk penis pga diameter :) 

Anonymkode: 948b8...70d

Tusen takk for tipset! 🙌🏻 Skal absolutt sjekke ut disse. Fant de billigere på kondomvarehuset.no, bare et lite tips. 🙂  

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for tipset! 🙌🏻 Skal absolutt sjekke ut disse. Fant de billigere på kondomvarehuset.no, bare et lite tips. 🙂  

Så bra 🙂 Jeg kan fint suge med denne kondomen også, om det er aktuellt.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra 🙂 Jeg kan fint suge med denne kondomen også, om det er aktuellt.

😁 Det er flott! 

Skrevet

Durex Pleasure Me. :)

Den er 3mm bredere enn RFSU-standard størrelse. Høres ikke mye ut men for meg er det som forskjellen mellom sko som passer og sko som er to størrelser for små..

Dessuten har den riller og det setter dama pris på. Vi prøvde den ekstra tynne og da kjente hun ikke noe som helst..

Skrevet
3 timer siden, blaffen skrev:

Durex Pleasure Me. :)

Den er 3mm bredere enn RFSU-standard størrelse. Høres ikke mye ut men for meg er det som forskjellen mellom sko som passer og sko som er to størrelser for små..

Dessuten har den riller og det setter dama pris på. Vi prøvde den ekstra tynne og da kjente hun ikke noe som helst..

Jeg setter den på handlelista! 😅 Har hatt lyst til å prøve den, men var redd rillene. Om dama di liker den så skal jeg prøve de. 🙂 3 mm bredere når kondomer ligger flatt er 6 mm bredere totalt. Det merkes nok ja. 🧐 Typen min er litt over gjennomsnittet rundt basen, så tror nok at 56mm ville gått veldig fint. 👍🏻 

Skrevet

Jeg liker også de latexfrie. Jeg synes mange kondomer har nasty glidemiddel, men jeg er veldig kresen på sånne ting. 

Anonymkode: 5067f...1f5

Skrevet

Samme hva så lenge tuppen er klippet av så man får ha ordentlig sex.

Anonymkode: e94f4...a35

Gjest UngMann1986
Skrevet

Durex fetherlite ultra er min soleklare favoritt! 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme hva så lenge tuppen er klippet av så man får ha ordentlig sex.

Anonymkode: e94f4...a35

😄

Anonymkode: 7f765...ee2

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg setter den på handlelista! 😅 Har hatt lyst til å prøve den, men var redd rillene. Om dama di liker den så skal jeg prøve de. 🙂 3 mm bredere når kondomer ligger flatt er 6 mm bredere totalt. Det merkes nok ja. 🧐 Typen min er litt over gjennomsnittet rundt basen, så tror nok at 56mm ville gått veldig fint. 👍🏻 

Det er nok smart å prøve litt forskjellig ja, så du finner ut hva som funker best for dere. :)

Å prøve forskjellige typer kondomer for å se hva som funker best burde være like naturlig som å prøve flere par sko i skobutikken. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...